Nezaměnitelná zvuková kombinace véčkového čtyřválce s rozvodem pomocí ozubeného soukolí. Oku lahodící letmáč. Masážní systém levého chodidla.
Motorka koupena od Ogara od Ovy
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Popisovat první dojmy nemá moc smysl. Jednak to stejně každý cítí jinak a druhák už jsem tuto motorku vlastnil. Tak by to ani první dojmy nebyly.
Doplňky na motorce - Koncovka, držák telefonu, nabíječka telefonu, top case, batoh na nádrž,
Recenze
Dobří holubi se vracejí a VFR800 FI je pořánej hřivnáč. Prodat minulé VFR nebylo nejrozumnější, takže nákup nového. Ale proč. Jednoduše proto:
- Véčkový motor (čtyřválec). Pro cestovní motorku ideální kompromis mezi výkonem a krouťákem dole.
- Letmák. Je to hezké, ale i praktické, když se sundavá zadní kolo. Jednak jde snadněji sundat, ale také se nemusí vždy dotahovat řetěz a také máte jistotu, že je kolo vždy v ose motorky.
- Rozvod ozubeným soukolím. To má hned několik pozitiv. Je to prakticky nesmrtelné - přežije to motor. Nevyžaduje to žádnou údržbu jako je např výměna napínáku, nebo jeho dotahování. Hezky to ševelí. Ale hlavně a to se se moc neví. A asi to nemá moc význam, ale já to rád zmíním, protože si na takové věci potrpím. Soukolí svým převodem mění smysl otáčení vaček. Ty se tak točí proti klikovce a tím "rozbíjejí" gyroskop od klikovky.
- Spřažené brzdy CBS. Toto zmíním jen pro úplnost. Není to asi úplně nezbytné, ale na běžné pohodové ježdění je to určitě přínos.
Verzi 01 jsem vybral z jediného důvodu. Kat, nerez svody, automatický sytič, závaží stupačky, zrcátka bez šprcky, jinčí spojku, lepší stabilizátor napětí a nižší spotřebu vem čert... Nádherný nápis VFR na otáčkoměru je oč tu běží .
Do budoucna se chystá centrál z Fároše a nějaké lepší kartridže do vidlí. To se uvidí podle stávajícího podvozku.
Jo a skvěle funguje ovládání blinkrů. To jsem teda nečekal
Stříbrná jí opravdu sluší, jasných 10!