Moje první žihadlo. Už se mi i podařilo otestovat padací rámy a vybudovat si zdravý respekt k zatáčkám. Momentálně zazimována po první sezóně. Do MTčka jsem se bezhlavě zamiloval.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 N: důvod neuveden
Yamaha XJ6: důvod neuveden
První dojmy - vzhled, akcelerace 0-100, lehká
Doplňky na motorce -
- givi plexi
- boční SW Motech nylon kufry (s oddělávacími držáky)
- padací rámy (velmi dobrá investice :))
- padací protektory/rolny do zadní kyvky
- RAM držáky (bruudt "navigation" mount)
- Miiv Sport edge
- (na instalaci čeká DNA air filter a víko. pak to nechám přeprogramovat)
Recenze
Motorka do města ideální
Na horších cestách je to s ní docela boj, člověk má strach tomu naložit, když ho rozhodí každý hrbol (skáče). Z tohoto důvodu plánuji koupit novou sadu předních tlumičů i zadní centrál.
Brzdy hodnotit nebudu, musím ještě vypilovat techniku (jako amatér, bez ABS, je docela problém najít ten krajní bod před utržením).
Dlouhé cestování není moc pohodlné, časem se ozve kraj sedadla v podobě odkrvených nohou, řeším různým odsedáváním. Případný spolujezdec to má ještě 100x horší. Šestka končí poměrně brzy a tak cestování rychlostí 150 km/h znamená točit cca 8000 :/ (což je hlučné a nákladné). Tohle zkusím zmírnit řetězovou sadou s jiným počtem zubů, krouťák na to má rezervy.
To že na ní fouká pravděpodobně psát nemusím :D
super strojek Nemáš měněný převody do krátka? Nebo jestli jsi ty otáčky neměřil na pětku.. Mě to na šestku při 150ti točí necelých 7 tis. Při 8 tis valí 180
Díky všem za komentáře! Fotky zatím moc pěkné nejsou, ale určitě se polepším :) každopádně mě, asi jako každého tady, baví víc jezdit, než fotit
Je návyková!
Moc pěkná přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dělá jenom radost a samozřejmě, že kolama jenom dolů