Kompletně upravená babetta 215, původně to byla 210 ale kdo by se chtěl vrtat ve spojkách když i s 1q mi to pobere všechny kopce v okolí
První dojmy - První dojmy ? Dostal jsem jí nepojízdnou od kamaráda, zadřená klikovka, takže jsem musel udělat kompletní GO při čemž v mojem podání mi zůstali původní v podstatě pouze kartery a nádrž
Recenze
Po 207 je to další z mých projektů, tentokrát s trochu více upraveným motorem.
Jako první jsem vše rozebral do šroubku, rám zbavil přebytečný držáků, děr po sání, zkrátil držák výfuku kvůli instalaci Hikonu a vyztužil v oblasti krku. potom šel na černý Komaxit.
Vidlice je ze simsona, zkrácené trubky a pružiny z AKF, spodky mají zmenšený průměr aby nevypadaly tak masivně, buben je ze simsona pro lepší brzdný účinek.
Ráfky babetta v černém komaxitu, pneu mitas M06.
Maska je myslím z korada zkrácený spodek, světlo mustang v něm H3 čočka z golfa4.
Blatníky v tuhle chvíli plní spíše estetickou funkci, přední musel být zkrácený, brýle simson mají menší přesazení a tak by narážel do hlavy, zadní jsem nechtěl vůbec ale vypadalo to zvláštně bez barevného dílů vzadu tak jsem tam alespoň malinký kousek nechal. I s nádrží nalakované do vlastnoručně namíchaného odstínu.
Nejvíce úprav samozřejmě proběhlo na motoru
-předělané na 215, hřídel vyrobena doma jelikož seriové 215 nejsou k sehnání a i když tak šíleně hází
-válec: upraveny kompletně všechny kanály časování je teď E:154/ I:140/ T:112
-Hlava je upravená na kompresní poměr cca 10:1 + antidetonační štěrbina 0,7mm a vyřezané výztuhy na hadičku pro lepší chlazení, svíčky používám brisk N14C a nebo NGK B8HS
-karburátor replika dellorto 17mm + molitanový filtr, doma dělané co nejkratší koleno
-Klika je po GO, ojnice CKR, vycentrovaná na 0,01mm
-Ložiska jsou KOYO C3 na klice, v převodovce SKF
-Nový spojkový buben, je to druhovýroba SK a proti původnímu vůbec nehází + je o něco lehčí, v něm jsou nově otvory pro lehké odlehčení a zlepšení chlazení
-tvrdé spojkové pružiny Stage6 bílé
-V krytu spojek větrací otvory
-Výfuk je Hikone, koleno 24mm
Maximální rychlost je přes 70km/h (lehký převod 12/51!) a max. otáčky jsem měl 10800, ve 12% kopci 8500
Luxus!!!
Nádhera,dobrá práce
...móóóc pěkná motórka. A ta červená bambule nemá chybu! 10b.
Paráda...!!! jen tak dál...