Yamaha YZF-R6R (2016)

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024

Vloženo: 06.10.2021, Uskutečněno: 06.10.2021, Stav tachometru: 20222 km, Zhlédnuto: 29x, Firma: Stardesingracing

email maďarské sovy? hu.hu@hu.hu ... dá rozum ne

Tak po delší době se náš tým kde vládne diverzita a inkluze (rozuměj třeba tři válce) vydal na event směr Pannoniaring pořádaný agenturou Stardesignracing.
Plánování eventu probíhalo delší dobu jelikož ně všichni měli čas, někdo měnil práci( ano já se přiznám hned) tak byl vybrán event. 27-28-29 září.
Pankáč se obligátně zeptal na event bez bab! Ozzy odpověděl, že si bere manželku jestli se počítá jako baba. Ano má ženské pohlaví jako ženské žádný nebinární cosi takže obsahuje a event je s babama.

Ono tam bude veselo jelikož jede ještě náš kámoš Veverčák čili vačnatec.
Tak sestavu multi kulti máme a jdeme na věc. Musím být hodný, jelikož mě Ozzy může vyloučit z přepravy, pokud budu remcat.
Před odjezdem ještě navštěvuji Clinica mobile a ortopedii pro declare fit for racing. Declare fit! Ortoped je fajn jelikož na zdi mu visí obrázek VR46+CS27 Laguna Seca slovy německých trpaslíků kdy VR46> Er fahrt an Kanaldeckel! Legendární fight. Ale dost žluté barvy kousek dál je kalendář kde v září je Fábio Quartararo

Takže vše připraveno, ještě podojit €, zabalit plavky do lázní abych poválel v termálech svůj OTK – ozdobný tukový kroužek umístěný na pupíku. Budou místní děvy tmavé pleti čumět.
Dle plánu vezmu povoz tažný i tažený a vydám se směr sídlo a doupě u Ozzyho. Tam přistanu v sobotu navečer, uděláme tetris do jeho dodávky a jdeme zkoumat Portské dovezené z průzkumného hopsa hej výletu do Estorilu.
Jueště mě čeká diktát z ruského jazyka ….wtf zažil sem hodně ale ne tohle To by se můj kozí fanclub zaradoval kdyby to viděl.
Večer utekl krásně a já odteču do pelechu. Spánek mrtvolný.

Neděle 26/09/2021 snídaně na vidličku hotel u Bílé vlčí smečky je fajn. Teda ještě tam je několik koček ale hotel u kočky se mě nezdá ideální.
Před polednem po obědě se naše spřežení vydá směr Pannoniaring kdy teda místo manželky Ozzy dostane sebou kašlající dceru asi covid voe. No jelikož jeho dcera, je můj věrný fanklub tak se o ní postarám jako hodnej strejda.

Na Zličíne natankujeme, nakoupíme nutné potřeby ( zubní pastu, pivo, šprcky aj) a frčíme přes ťokův průsmyk směr Brno, Bratislava a Pannonia.
Cestou malá frká a já s Ozzym probírám strasti a radosti života. Máme takovej debatní kroužek. Výsledkem je, že všechno to jsou sestry a pořád je to o tom, že strčíš při výběru ruku do pytle plného zmijí s vírou, že vyndáš užovku.

Tahle část končí hláškou #dělal bych hérečku ale potom na znamení přátelství kdo to chce vědět nechť se příště zeptá, co je tím myšleno.
Za Brnem se za námi vynoří stín Pankáčova povozu a jedeme jako tým za sebou.

Když jako tým tak i týmová zastávka na pískovišti. Tam přichází zajímavost kdy velký CEO propásne pohled na místní děvu jdoucí na wecko, kterou pánové ohodnotily jako TOP ale hlavní týmový odborník nic. CEO> tak to až půjde zpátky bych ji měl oslovit a kluci jak? Tak co sra*as?

PIT IN BOX 32, registrace, pivo a grill.
Paráda v boxu vše funguje jsem ve sdíleném boxu zatím 3x KOPYTO a uvidíme kdo dál,jaký trpajzlík šišlající saským dialektem tam dorazí.
No překvapení nedalo na sebe dlouho čekat a do boxu nás přišel pozdravit Veverčák no a nepřišel sám přišel s dívkou. Ale k tomu později.
Pořešíme přeplněnou vanu olejem u Daytony. Se Pankáč zamyslel a lepší je mít trochu nad rysku. Slovy pól litra.
WSBK na notebooku aneb sToprak vs Rejč
Za nedlouho se v boxu zjeví Veverka a donese si věci a za chvíli zaparkuje Arnie čili eR1pyčo a CBR600RR které patří Karolíně, tak se děvče jmenuje.

Za chvíli pivo a pokec. Karolína překvapí jelikož ji vytáhne. Ano ty čuně flašku mandlovice.
Závěr večera než jdeme spát tak Pankáč dámě nabídne jako gentleman nocleh v apartmá 4* s názvem Chateau PSÍ BOUDA. Jelikož 4* jsou pádný argument tak já se stěhuju na manželskou k pankáčoj. No co jsme jeden tým.
Spánek. Nad ránem začne dodávka lehce rezonovat ne jak chrápeme ale od kapek deště. WTF předpově´d nevyšla prší víc než se čekalo.
Nevadí v klidu spíme dál. Děkuji tímto Veverce za zapnutí nahříváků!
No nahřáto máme ale dráha osychá a uvidíme co bude. Snídaně bude. Jedeme fastest group D ano Stardesign to má opačně. Déčko jako démoni.

No na suchou dvacku to nevypadá začne opět přichcávat a za chvíli je to full WET. No tak Ozzy spustí emocionální humus přezouvání. Takže se přidám. Zbytek boxu vyčkává. Napovím vám dopředu zbytečně vydrželo to skoro do 17h.
No nazujeme mokré ustrojíme se a jdeme na věc. Open PIT a dost vody. Začalo opět více pršet a tak PIT IN. Na časomíře okupujeme TOP10 a spokojenost. Po 2 letech pohoda.

Kolem poledne pankáč vyřeší ježdění tím, že si o oběda dá pivo. Já po obědě si dám tři stinty a řeším mokré plexi zevnitř …… tvl to jako nechceš už vím jak vidí moje babička nevidí!
Ono na dráze je to veselé když chci jet tak traťák mě u vjezdu zastaví a prohlásí Öl im Kurve 5 …. No a hodinu pauza slovy klasika tvl tam vysypal pul tuny.

Takže pořešeno a jdeme kroužit. Na dráze ideální mokro z nebe nic nepadá takže seknu pár dobrých kol a PIT IN. P1 SSP stačí a celkově P3 overall. Pankáč s Veverkou pomýšlí na poslední hodinu, že to možná uschne. No místy starého povrchu to schne ovšem nový povrch je mokrý a neschne.
15:45 končím kroužení a odjezd směr lázně. Ano jede veverka karolína a já – KKK kamarád křen kazišuk ale jak se dozvím tak zas takový křenidlo nejsem.

Lázně pohoda samej čech. Takže dvě hodinky a kousek poválím své špíčky v lázni a potom se přes Tesco a benzínku vrátíme do boxu. Imho plechovka Plzně v Sárváru v Tescu 18,5czk tak na cestu jednu beru krom bublin co jsme nakoupili.
Návrat do boxu a odchod na večeři, příjemně unaven a u večeře řešíme koupi jízd pro karolínu a já se jdu zeptat vedle u stolu kluků z ČR jestli nejdřív mají tým na endurance? tým mají ale jeden jim chybí jelikož je kórház Szómbately ( Nemocnice Šombately)

Prodám jim Veverku a po návratu ke stolu si to dám ještě jednou a nabídnu jim Karolínu teda její touhu jezdit a kupní sílu hyeny. Takže vyřešeno.
V boxu lehká párty a rozprava vč mandlovice. Probíhá debata SSP vs SBK hold my šestkaři #jsme mrtvý na spodek ale máme nejlepší střik.
Pokec s návštěvou z boxu č.18 takže mandlovice frčí.

Jelikož máme před sebou dva další dny tak se připravujeme odpovědně a jdeme brzy spát.

Úterý 28/09/2021 Race day – Endurance 2h

Snídaně pohodička příprava na jízdy. Dráha mokrá tvl to jako nechceš. sTakže první rundu ještě odjedu na mokru a zjistím, že už to nemá cenu. Kdo vyjel pokoušet štěstí na slicku bohužel přijíždí na mrtvoláku a slovy to vypadá #pojízdný sklad mrtvejch negrů
Ale oskar na nebi se činil a přezouváme na sucho. Je sucho dráha má 30°C a jde se na věc. Skupina D se stala válečnou zónou. Obecně se dost padá a já jsem tomu málem přidal také svoje rochnění. V odpolední kvalifikaci za cílovkou najdu neutrál mezi 3-4 kvaltem a za zvuku velmi nestrojařského si to namířím ano bohužel jediná šance směr kačer. Ještě na asfaltu tam dokopnu kvalt motorka se sklidní ale hrana kačera se přiblížila. No pomalu nejedu takže pustím přední brzdu zmáčknu spojku. Teda zmáčknu možná v kačeru ale už mě to fackuje v tomhle hlubokém oceánu kačera.
Čekám, že mě Tajfuna vystoupí ale zázrakem jsem to ustál. Ufff tohle bylo těsný. No následuje šaráda jak se dostat z místa. No seskočím z moto a tlačím zároveň jedu na jedničku s bikem vedle sebe a hrabu hrabu hrabu. Přiběhne Ištván traťák a pomůže mě dotlačit to ven.

Instruktáž jak vypadnout a dávám si enduro vložku kolem plotu do T5. Tam najedu a dojedu do boxu.
Hruška v kačeru …. Ufff.
Endurance se blíží, bohužel agentura dělá endurance jen jako „total deathmatch“ bez rozlišení kategorii. Nevadí KOPYTA RC P20, celkem bylo 48týmů. Druhé mínus je SAFETY CAR start. No moje výhoda běhu startu Le Mans je v pič*.
Sestava týmů je zajímavá viz názvy: Pokal oder Spital, Extrem Swabian, Rennschnecke a Die Geilen Böcke kde šéfovou týmu je sněhurva a samej trpaslík ono si to vygooglujte co jsou geile böcke...

Docela se bojím co je okolo ale 16:30 se jde na věc. Sundám K1 a dám dozadu K2 aby byl grip když se lehce ochladilo.
Taktika jasná start push hard a vystřídat po 40min+

Závodní rozprava, kde světe div se před námi stojí kamarád trpaslíka muž malého vzrůstu. Už je to tady endurance mit Florian Zwerg Blasmusik gruppe aka litrovy gangbang.
16:28 siréna zaˇmnouká jelikož v tady siréna nehouká ale zamňouká. ACE PIT OUT, rošt P20 cedule 1min mňouk 30s mňouk SC odjíždí a celé pole jako chopperbuzny se rozjede do kola s letmým startem. SC jede dost vlažně takže jako buzničky s vestičkama.

SC zhasíná pod hotelem mizí a vlečeme se ke startu. A jedéééém. Gazuju a nečekaně se stalo to, že litrová skupinka na motor hanebně mě přeletí. V T2 je trochu přetlak ale pořeším dva borce a pověsím se za pětici jezdců. Platinum ZX10R borec s Psi kombi co má na prdeli nápis Platinum, Mike K5, CBR1000RR a ještě jedna neidentifiková litrová svině.

První kolo za námi a řešíme CBR a po tomto kole skupinka nasadí tempo co se mě líbí. Obvyklý průběh kde je urvu já tak odveta nálet na cílovku a to sem si myslel jaký nemám výjezd.

Dvě kola trvá řežba s Platinem kdy já mu to sázím v oblíbeném horizontu ale chlapec se poučí a potřetí ani píču ovšem na prase do nejpomalejší pravé. Na cílovce se to prohodí.
Jak spolu bojujeme tak Mike K5 nám poodjel ale jen co Platinum je za mnou delší dobu tak ho sjíždím.
Nakonec ho udolám a začal nový fight dokola. Já technicky on na sílu. Baví mě to ačkoliv nefér souboje 128hp vs 200hp mit Traktionkontroll
Dojíždíme první kolaře a řežba pokračuje jelikož jede Mike K5(má to na podsedláku), Platinum spolu se mnou ve vláčku a řežba ultimativní. Tolik předjetí si nepamatuju.

Na konci dalšího kola dojedu kolegu z Moravy, který je dobře poznatelný díky SPZ ale v T2 dojde k pádu jezdce přímo před námi. Trochu nepřehlední situace tak to využiju a říznu i Mika K5 ale on mě to vrátí. Hajzl na motor T5 výjezd.
Uvidíme co bude ale ještě v témže kole je situace FCY – full course yellow a cedule SC.
WTF? Ahá ne kvůli pádu před námi ale nálet na cílovku tam leží 2x moto. Takže zaujmu pozici P3 za SC. Jedeme vlažně ale i tak pro některé to bude brutál tempo.

Takhle jako husy kroužíme 4 kola, Mike K5 pit in a já jedu za borcem s orvanou kombi co pilotuje R1. Hmmmm to bude zase výplach, za mnou smečka znuděných litrařů. Obecně SSP málo.

SC PIT IN restart závodu. No na motor mě přeletí kámoš Platinum a ještě jeden krychlík.
Za cílovkou beru R1 do T1 a T2 Platinum venkem….. tak rychle jsi mě tam nečekal viď!

Začíná opět závod a probíhají střídání takže pořád na dráze je rušno. Díky nové tabuli na cílovce mám chvilku se podívat a vidím 1h 18min do konce tak objedu kolo a dám znamení o střídání.

Ať na kluky zbyde rovnoměrný čas. Jedu druhé kolo po cílovce a mávám, cedule nikde. No nevadí času dost sami se okrádáte o čas.
Třetí kolo cedule potvrzení a jedeme PIT In, ještě stihnu předjet Karolínu na CBR a to dost opatrně jelikož se mě vybavil race incident s Kitty v Rijece kdy byl kontakt který skončil roztažením díry …..v plotě ale to si lze přečíst v archivu.
ACE PIT IN, výměna transpondéru a tady jako CEO udílím napomenutí! Pankáč se s tím crcá pomalu ale abych ho nevyplísnil, tak Ozzyho umístění transpondéru mu nepomohlo. Nevadí stále to vylepšujeme.

Pankáč mě sdělí, že sem magor a osobáček hu hu hu hu! Pak že to nepujde VAMOS!
Jedu do boxu, kde vezmu věci Pankáčoj a jedeme ho připravit na PIT LINE. Pak věci naberou spád, ticho a pit line proletí houkající sanitka ouuuu shit. RED FLAG, bohudík Ozzy přijede a sdělí kde leží borec .

Red flagged Endurace to tu dlouho nebylo ale But it is racing.
No a teď v rámci čekání se dostanu k mínusu agentury Stardesign > pořád žvatlají do tlampače P1 tým Kuř kuř klokan s časem za tři hodiny poledne ….. druhý tým v pořadí V lese na jehličí ….. s časem tři minuty bla bla bla jinak znáte trpasličí lidovou ?

Jo v lese jo lese na jehličí koná se pohřeb trpasličí, žádná divná věc to není ….. Florek šlápnul na minu a už tu není …..

Jako propaganda alá Göbbels hadr ale ten u mikráku žvatlal celý den a pořád dokola. Je fakt, že tým KOPYTA ÁRSÍ v jeho podání mit Bestrundezeit 2:07,xx gegen Pokal oder Spital oder Blasmusik feat Zwergen je ultimativní ale stačilo HORSTE!
Jdu uplatnit svou řeč a startovní procedura bude shodná jen čekáme na Krankenwagen( mrtvolák pro jezdce) a bude restart. No díky střídání, za což jsem dostal vyprcáno tak restart P14.

No co tak po chvíli kdy si dávám Plzničku ( neplést si s fanklubem) tak je rozhodnuto podle času dosprintuje Ozzy. Pankáč to jistí z PIT LINE.
Restart jdeme na to. Ozzy si vede statečně je to řežba a lehce se posuneme vpřed. Nakonec restart na 25 minut neukončí tma ale red flag č.2. Prohodil jsem pár slov s Platinem a on: you have šix hundred yes?! Yes! You are very fast guy but I have a power ...

Zažil sem při Endurance dost věcí ale 2h 2x red flag no way.
Kopyta PIT IN box 32, sprcha večeře.
U večeře je veselo jelikož sdělujeme dojmy celého dne. Já jsem u piva veselý neboť na PIT WALL jsem udolal dva kousky. Následuje myšlenka jít na freiesbierparty ke Stardesignu ale jsem sklidněn s tím, že pro mne nemají extra soudek a oponuji, že nevadí #pivo zadarmo ještě, ze sem si vzal camelbag
Následuje pit stop BOX18 u zbytku české sestavy a tam to byl na dotaz co pijete Tramín jako benzín! Kluci díky bylo to fajn!
Následuje DJ Roxstar BOX 32 kdy senace skončí trsáním kozáčka a vyvrtnutým kotníkem.
Poklidný večer je v rámci debaty přesunut do dodávky a jdeme spát. No nejdeme afterparty skončila tak, že jsem přesunut do psí boudy na samotku!
Za zmínku stojí #Elvis Presley byl šestkař #CETLJSEMBOROVICKU teda chtěl sem rict, ze sem pil borovičku

Spánek a chrupkání?

28/09/2021
Je ráno a vstáváme. Obloha zatažená ale na racing to půjde. Žádná vodní lázeň takže hezky se vesele všichni chystáme na závodní den se sprint závodem na triviálních 7 kol.
No hezký potaháme a příslib časů na hranici osobáku ( teda někteří ho sekly) je pro závod fajn.
Situace na bojišti je následující:
P4 Ozzy, P6 Pankáč, P11 já od P4 po P12 jsme v 0,9s všichni to bude řežba. No řežba bude jelikož možná zachčije podle předpovědi místních rosniček.

Sledujeme jak Karolína krájí čas níže, je vidět, že večerní rozprava se povedla začíná to vypada lépe a lépe.
Lehký oběd výměna pryže kvůli těm dvou magorům co mají nové pryže tak si dám taky K2 dozadu.
Odpolední program od 15h mrdal cup potom SBK a následně SSP. No nezvyk jet poslední. V první odpolední rundě Ozzy přijede a GAME OVER SAID GEARBOX. No převodovka nepřevoduje no racing. Takže bere dceru směr lázně a mizí.
Race Sterchenn aka mrdal cup jede Karolína ale ve třetím kole zajede jelikož spadlo pár kapek.

No tak SBK race a Veverka s R1 start probojoval se pár míst dopředu ale PIT IN kapky deště. No dost lidí to vzdalo.
SSP race dle plánu, hlášení ukecaného Horsta WET RACE! WET RACE! Wtf proč ….. čekáme 20 min navíc třeba to uschne ale Horst Fuchs trvá na WET RACE.

Ignore ty trpalzlíku jedu na suchých pneu! Prostě mode idiot aka MM93 ON!

Pankáč to zabalil a nejde do závodu. Siréna zamňouká a najíždíme zaváděcí kolo, místy lehce oslizlo jinak sucho. Na startu je nás jako do mariáše hlavně smečka za mnou. Před sebou mám první lajnu poleman a p3. No uvidíme tlusťoši.
WUP Lap, drží to takže jedeme svižně. Rošt všichni ready prostě to odsýpá když se odstartuje do WUP Lap najednou.

Startérka odchází blik blik …… světla se rozsvítila a zhasla …. .start. Tak rychlá světla wtf. No Wtf klokaní benzín rozjezd cajk ale pak brutální wheelie alá Novis s R6 a potom prásk za dva. No samozřejmě už jsem ztratil pozici. Ovšem na T2 se přiblížím a výjezd před vapexem bez soucotu letím za první dvojicí. Drží to v pohodě a po průletu prvním kolem mám první dvojici nedaleko od sebe.
První dvojice se roztrhne a já se pomalu přitahuju k P2. Nic extra ale díky tomu že kole číslo 4 začne vzadu poprchávat se přibližuju P2 dost rychle. Last lap 5 bohužel závod zkrácen if wet race L5 to néééé

Přibližuji se P2 ale nestihnu to a borec s mírným náskokem asi 2s si dojede pro P2. Slovy Pankáče měl jsem málo kol jinak P2 byla reálná.
Pankáč samou radostí na tribuně skáče zamávám a PIT IN.
Je konec sezony 2021 milá Tajfuno ty kvičivá čubko. Bylo to fajn. V boxu gratulace polibek Tajfuně a jde se pro POKAL!
Tentokrát to je Pokal ohne Valhalla!

Ulevilo se mi, že sem z toho neudělal trsátka když jsem chtěl lepší osobák. Ale na oslizlé dráze 2:09 je ucházející MM93 styl.
Jdeme na vyhlášení týmové triko přes kombinézu jooooo kultura musí být.

Vyhlášení na schodech před bufetem je dost originální ale jsem rád, že konečně Pannonia trochu pokořena ale rezervy mám zdatné.
Zpátky a balit věci, Ozzy pryč, Veverka naložil věci, Pankáč a já zbyl s hromadou věcí před boxem. Jdu se osprchovat takže vypadám následně jako polonahý bezdomovec před boxem 32. Dost úsměvné, konec sezony prostě. Pankáč odváží ještě Petra z boxu 18 do ČR a já si počkám na svůj taxík.

Ozzy dorazí naházíme věci, zapřáhneme povoz a po večeří se vydáváme za hnusného počasí směr ČR.
Cesta hnus hnus hnus, pit stop Benzina Tesco Břeclav „ zápravka ťopliva, směna gončika“ a frčíme na D1 směr Ozzyland. Jednou na D1 prásk blesk do xichtu tak uvidíme za bude nějaká porno fotka.
Poslední část trasy Ozzy za volantem já poklimbávám. Chvíli po půlnoci dorazíme do cíle.
Jsem KO, rychlé pivo a rum …………spánek neboť ráno začíná Arbeit für Herman Göring Werke

A jaká byla sezona 2021:
Láskyplná viz ESP event.
Bolestivá Rijeka crash, Most crash
Plná osobáků
Napětí
Pohárků
Lásky

A co dále?
Mám opět nutkání to prodat, najít si ženskou s ní splodit děti a věnovat se rodině.
No tak to bude!

Tak jestli jsi to dočetl až sem tak předposlední věta tu mě věříš strašně moc viď?!
Dokážu z toho udělat rodinný koníček jednoho dne!

Díky všem za reakce, čtení a podporu

Seeya in 2022 on track! Jedeme trénovat směr Cartagena a Valencie tak nejsme béčka.

Díky za podporu MMB s.r.o, Brabax s.r.o, Partsdepot a RUTAN ACCESORIES!

Speciální poděkování : Kitty za řízky a zároveň omluva za násilnou inzultaci v Rijece, Hanča za support i když teď bych Tě asi zabil, Veruše dík za podporu;)
Ozzy, Pankáč a Roumen > MY JSME KOPYTA RC!