PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 12.02.2022, Uskutečněno: 12.02.2022, Stav tachometru: 21261 km, Zhlédnuto: 24x, Firma: Bikepromotion


Tak Vážení je to tady! Po předchozích zimních úspěších jede naše závodní profesionální sdružení trénovat na pyrenejský poloostrov.

Jako okruhy pro letošek vybrána CARTAGENA aka hadí soulož palma corner a VALENCIA CIRCUIT RICARDO TORMO!

What a desižn. No prostě pojedeme. Píšu tohle na začátku prosince kdy jsem vyjímečně prohrál hru catch me if you have QR takže tuhle historku budu vyprávět pouze orálně!

R6 je připravena a odbržděna. Dělám to preventivně aby se předešlo big failu a přijel sem na okruh plnohodnotně připraven. Oh jak sem se zmýlil... Fyzická příprava jako fitko, běhání a sex probíhá takže forma by tu byla. K Ježíšku sem si nadělil Ktech pístkovou přestavbu přední vidle. No další Vánoce cartrige? Asi jo, bude to hustý když už jezdím tužku. Nedávno proběhla týmová enduro příprva s docela obstojným výsledkem v počtu mrtvých strojů na startu a někdo i po enduro vložce. Tímto zdravíme naše kamarády myslivce.

Sestava pilotů ESP2022 je jasná Ozzy+Ace ovšem co je jak řekl záhadou v křížovce kdo pojede s námi. Teda u Ozzyho vím to bude manželka ale se mnou.

Je prosinec a situace je zamotaná. Varianta bez bab je možná, varianta KKK kamarád křen kazišuk také a jestli se mnou pojede kopretina tak to bude záhadou. Adeptky by tu byly a pravidelně si čtou reporty tak teď musím opatrně volit písmenka jinak nebudu mít vyschlou míchu.

Jsem rád,že krom přátelství nás nic nespojuje tak to není takové okruhové BH90210 jak by mělo.

No už se těším na xicht svého kámoše Floriana Zwerga s Kawasaki, jen si tu idylku užij aber Er komt der Tag! Du solltest mehr wissen.

Ale až to otlučeš tak potom si to řekneme ty hrdino z kokotí vísky a jak dlouho to budeš otkoukat? Dlouho hrozně dlouho!

No tak to by bylo k tématu Florek Zwergů a jedeme dále. Dnes po práci tj na svátek A:C:A:B 13/12 volám opět směr Cartagena a nakonec se mě Sergio Rámos dovolal zpátky a řekl co a jak Eventy v Únoru.

Další akce byla dílem okamžiku. No utrácení kliknutím to by šlo. Tlusťochu zaplať takže 3dny+box 429€ s Gully Racing. Bude 1 den FP a druhý den v Cartageně 95kolový Endurance. Tak teď se moje fyzička nadechla a uvidíme. To bude masakr a tak jsem nahodil s týmovým parťákem dotaz kdo bude startovat?! Sice na start daleko ale CEO startér!

Druhý event Circuit Ricardo Tormo Valencia s Bikepromotion též objednán a zaplacen, včetně boxu.

Well done! Box a okruh MotoGP. Ano je to tak KOPYTA RC zakrojí další dráhu.

Plán je jasně daný a 01.02.2022 začínáme. Dovolená v systému, home office v systému takže v AZNP neklesne výnos z hektaru a jedeme!

S ohledem na endurance zařadíme ve cvičení další grázloviny na HSS apod.

VAMOS! Obligátní zvolání u skleničky Zacapy na usnutí.

Český národ je na pokraji vyhynutí hladem! Soudím podle košíků v obchodě. Venku se prodávají věci na válečné maskování – stromky! Kavkazské jedle! To je exotika …… čurky(o tom kdo komu kde se říká čurky osobně)

21/12/2021 Inspekce hlavního maršála na servisu. Půjčil jsem si titul od kamaráda z Pjonchjangu Kima!

Přijedu na inspekci a co nevidím! Normálně se moje šestka mucká s banditou! No teda. Aby to čtenář pochopil tak v epizodě to je majitelka bandity deštníkářka takže to je komplet.

Chvíli se z toho musím oklepat a následuje kontrola co se muselo v zimě udělat plus tunning podvozku. Ó to bude orgastický zážitek.

Každopádně ve škole nás na mechanice naučil někdo řeckou abecedu tak vím, že chaos s covidem už skončí brzy. Dojdou písmenka.

Připraven vstříc Vánocům 2021 ulehám do peřin.

Vánoce – všechno sranda prdelky a najednou nám u baráku parkuje EC135 LZS, fízlové, horská služka, záchranka. Jo Show pro sousedy s vrtulníkem tvl kdo to má … U nás to byla babička, která slovy: Huge crash on stairs it is looks like so bad …. No babička to přežila kdyby se někdo chtěl zeptat.

Zbytek jsem přežil taky a 26.12 začíná podle rozvrhu režim jíst, spát a cvičit.

No začal neuvěřitelný kolotoč všeho a když to píšu tak ještě není 31/12/2021 23:55 a tenhle kototoč se roztočil.

Ještě v rámci týmové sezony bookuji v roce 2021 6H Event s Raceczechem v Mostě. Sem chtěl ušetřit no

Tak to máme zatím vše a jdeme odbouchnout bubliny a dořešit rok 2021 co byl dost crazy!

Rok 2022 začal Novoročním výběhem 6,5km.

Začátek roku a dovolená - seriály postel fitko jídlo.

Podlehl jsem netfixu takže, shoř v pekle ty sionistická čubko! Největšímu místnímu frajerovi z Gazy nabíjí frajerku borec z ŠinBetu to nasere chlapče.

Faudá!

První týden v lednu vypnu vše, fyzicky detox je super. Mentální ještě lepší ale ten se tolik nezdaří a takže se po zahoření věnuju přípravě.

Náraz s realitou se koná po nástupu do Herman Göring Werke a dost brutálně. Vstávat ráno do práce?!
Nééé ale vidina okruhu se blíží.

Co se přiblížilo je další covidová vlna. No a po kvalitní přípravě jako fitko, sauna, otužování v řece se mě podaří před odjezdem slovy 6 dnů chytit covidíka.

Asi dárek ale pořád lepší tohle než rýma gentlemanů .

Fisting rypáčku, láskyplné sms a je to.

Nevadí po konci karantény odjíždím směr ŠPANĚLSKO.

Tajenka s UmbrellaGirl 2022 je trocha jasnější a bylo to prosté. UmbrellaGirl se hřeje v Dominikáně. Provokativní fotky z pláže no uvidíme co Valencia a Ricardo Tormo. Nebo pojede někdo jiný?!

Dva dny do začátku akce, R6 nazbrojena, věci zabaleny. Stačí vyrazit!

Venku počasí hnus velebnosti, takže v rámci karantény se věnuju doma sjíždění netflixu.

Den přesunu a hraní tetrisu do dodávky. Uvidíme co máme zabalené navíc a co vůbec. Při psaní u teams porady na téma HGW přibaluji topení!

Tohle zapomenout tak mě ani hot girl od Gully Racing nerozehřeje.

Wowce jako transfer stroj nacpaná po víko a je Wowce v metle, na hlínách paket “myslivec“ aneb srneček tjuning. Parchant jeden hopsavej, uvidíme co dostaneme z pojištění. Aspoň na flašku deluxe rumu.

01.02.2022 14:04 start pro R6, 14:38CET pit in, připřažení vozíku, ukurtování a frrrr k Ozzymu.

U Ozzyho následuje tetris 3D Grande do dodávky a velmi brzy máme zabaleno.

Otvíráme pivo a dáváme si rum na zahřátí jelikož při nakládání byla neuvěřitelná kosa, vítr a lítající sníh. Ideální se stáhnout někam za Pyreneje.

U piva a rumu probíhá debata na téme láska sex a podvozky.

Hlášky večera :
#je mě líto bejt kačírek a tohle vdechnout ( na účet jedné V4R v topu)
# on se rozvádí když má doma rozvodovu právničku?
#jebat moje žena jebat jeho byznys
#PSK pokoutné sexuální kutění
#sem benzin a čekám jako píčus až mě někdo vyjede – téma starý benzín
#sedim v kanystru mám z toho zapařený chlupy na (_I_) no a z toho sou ucpany karbecy
#chce delat salat v psi misce

Start směr ESP je naplánován na 02.02.2022 v 04:30.
Budík ve čtyři je neúprosný ale i tak se nám daří v 04:52 vystřelit směr Francie poblíž hranic s ESP.

1498km před námi. První stint si bere Ozzy a já vesele chrupkám až někam za Norimberk kde je výměna pilota. Srandovní na parkingu potkáváme jedničkovou wowci v dízlu s kamping zahrádkou. Tahle wowce ač to nevím s námi pojede až k Barceloně.

Cesta ubíhá v pohodě a jako jediný opět vylosuju STAU. Hold úděl CEO Týmu.

Tankování v DE 1,61€/litr naftičky…..blééééé

Ve Francii dáme večeři na benzince a luxusní žranice za 15€. Žádný fast food. Večer kolem 20:30 přistaneme u hotelu v Perpinganu a letos hotel funguje.

Pokoj velikosti kajuty ponorky je srandovní jelikož se skoro rameny zaseknu ve sprše.

Pivo a spát!

Ráno snídaně v hotelu, kde Ozzy vyreklamuje 12€ za 5 snídaní pro 3 lidi! Úspěšně

Vyrážíme směr ESP, za chvíli překročíme hranice a překvapení č.1 mýtnice v demolici a dálnice zadarmo! WTF příjemné.

Ptistop ve Figueres nejlevnější palivo v okolí u smraďcha vždy to tam smrdí močkou a hnilobou. Ale naftička za 1,233€/l to jde.

Frčíme okolo Circuito d Catalunya a hrneme se směr Cartagena.

Oběd deluxe za 15€ light kolínko iberico.

Řídím a do Cartageny zbývá cca 400km. To už je kousek. Auto hlásí +18 +19 +23 +26°C Orgasmo Racing!

Chvíli po 17h přistaneme v paddocku.

Box č.1 registrace, ale vše Gully Racing posílá přes whatsapp. Takže sázíme biky a Racing bordel do boxu 11.


A jdeme doladit registraci. Italská organizace design super ale provedení horší. Dostáváme deluxe desky s plánem, samolepky atd. Na registraci vládne anglicky jen jedna krásná čokoládová kráska z Modeny ( foto níže).

Věci připraveny a motorová zkouška provedena. Ok vyrazíme na večeři a pro krmení motorek čili gasolina 95.

Večeře proběhne deluxe, rychlý nákup na poslední chvíli, benzínka a jedem zpět.


A tady začíná příběh BOX11. Po návratu cca 21:30 je paddock zcela liduprázdný. Box11 co? Zavřený!

Odchytneme tam náhodou jednu raggazu z Gullyracing a ta má klíče od boxu 1-12 ale č.11 chybí!

WTF?! No english ….italiáno …… nooooo!

Sdílený boxy jsou a budou zavřený, jedině box exclusivo má klíče. WTF?!

Všechny věci v boxu, záložní spaní by se pořešilo ale zbytek uvnitř. Nakone přijede celý sestava Gullyracing a přes box 11 se vloupáme po odšroubování klece mezi 11-12 dovnitř pro věci. Říkám oki zůstanu vevnitř a buenas noches! No posiblo, řekla čokoládová kráska.

WTF, ok tak já budu spát na sociála někde. Začátek #homeless social Racing club

No Gully jde spát a co zkusit kde je všude zavřeno. No box 12 je prázný a dveře nevydrží ramínko pana CEO a jsem uvnitř. Ok pod střechou jdu spát.

Tohle sem nežral, tohle je moc i na mě. Koukám na R6tky přes klec tak blízko a tak daleko.

Spánek, hovno zlatá rybko útoky komárů jsou brutální takže varianta zakuklená larva to vyřešila. No ráno konstatuji slušné opíchání!

Čekáme až přijedou klíče. Ty znárodnil p. Zarcone Francescco! Přijede starší mužík a hned mě po otevření vyprcá, že sem mu šáhnul na kabel. Odpovědí hovno to byly Gully Racing večer odpoví já jsem Gully Racing Espaňa! OMG!

No jdeme na věc, nahřát pryže, kontrola moto. 09:00 rozprava, samolepek včetně rozpravy mám na motorce asi 5. Skupina V-Veloci(FAST) uvidíme jak to půjde.

10:40 come on season 2022 started a jdeme na první rundu. Po 2 letech to vede pořád dokola. Pilotů je málo ale daří se. Teda nejdřív nám na pitline změří na hluk, limit 105dB!

Povit super nový podvozek vepředu funguje a já si uživám funkční bike. Počasí deluxe.

Čekám kdy mě vyžehlí týmový kolega ale nic se neděje a první runda končí šachovnicí.

Na časomíře krásný čas 0,2s za osobákem WTF! To by šlo. Zimní příprava se osvědčila. Zadní pryž chlíf de medium ( Pannonia) je na rozjetí fajn.

Druhá runda a jdeme na věc. Trochu se hledám v řazení kde jet na 2 či 3ku. Vítězí trojka občas dvojka.

Po druhé rundě jsem v tempu a je to tam, první cíl splněn ovšem v rekordně krátkém čase. GOOD PACE! 12:20 KAFÍČKO.
2x overtake Panigale hezky drsně
Dráha 25°C sluníčko, ideal Racing day


No zatím je ideal, přes zimu základní servis a preventivně vyměněn mechanismus řazení takže sem spokojen.

Třetí runda před obědem a vylepšuju si čas plus Ozzy též osobáček. No vida to půjde.
Odpoledne první dvacka zadní guma game over to fakt nejde takže pit in. Přezouvám na další Pannonia zadní pryž, dráha lehce ochladla a K2 má ideální teplotní okno. No 48 nízkých by bylo ideální. Ve třetí rundě navíc byla dvoje RSV4 co překážela a nešla předjet jak banda čoprbuzniček.

No nic poslední runda první na pitline a jdeme na věc.

Vyjedeme a zadní pryž super grip. Čistá dráha nikde nikdo tohle se blíží uspokojení! Citím se suprově a chytl jsem race pace. Paráda páté kolo to by mohlo být a šesté ještě lepší.

Jedu ideal lap nálet palma corner full gas! Řadím tři gas a než zařadím čtyřku ozve se z motoru divný zvuk gipro ukáže pětku a zvuk linoucí se z nitra motoru je pro ucho střojaře ten nejhorší.

Nééééééé dokroužím na cílovku motorka chce jet ale zvuky horší jak v italoj jsou jasné. Spojka, ruka nahoru žluté vlajky vlají a já dojedu na výjezd zpitline jako zmoklá slepice.

Je mě do pláče, slzy mě tečou po tváři pár vteřin potom. Tajfuna dolétala. Odstavuju ji o svodidla a kurwuju.

Prventivně jsem vyměnil mechanismus řazení, čidlo QS baych těmto věcem předešel...a hovno platný

Proč musím jet 2,5tis kilometrů abych při prvním dnu odešla převodovka do věčných převodů …..

Kurwa tohle ne, kdyby se mě to stalo při podřazení tam to chápu ale při řazení nahoru……

Smutně dotlačím moto před box. Katka se ptá co se děje a já: sem dojezdil motor/převodovka KO.

Beru si židli a pivo. Smutně sedím u moto a nemám slov. Tohle je malá sportovní tragédie asi jako prohrát derby s opicema.

Sedím ucucávám pivo a mrknu při jakém čase se mě to stalo. No jeden osobák za druhým a má to tenhle konec. Na místě krom výměny motoru/jiného bike neřešitelné.

Dost smutný začátek krásné dovolené. Rychle nabyl rychle pozbyl.

K čemu mě je osobák když je převodovka KO. Přijede Ozzy a ptá se co je. Jestli benzín …. No ten to nebyl. Má zkušenosti z repasí převodovek tak ještě identifikujeme místo problému. Soukolí 3-4-5 a čtyřka je to co tam lítá mimo kolečka.

Sedím teď v boxu a sepisuju tady paměti a smutný pohled na moto co je venku.

No zavolám si s mechaniky a začnu řešit co dál Valencie zaplacená tak nevyhodím přes 900€ do piče.

No jedeme na večeři s tím, že Francescco si opět bere klíče a no posiblo in box during night.

Ok uděláme šméčko, vyklidíme box vystěhuju věci do dodávky a uvidíme. Zavřeme vrata ale nezajistíme tak abych si večer otevřel a uložil se.

Jedeme na jídlo, nákup. Jídlo spíš pivo pivo pivo. Se dnes trochu vyleju.

Sem smutný. Tohle se nedalo předpokládat a předejít tomu. Hold 21 261km z toho přes 16tis na okruhu. Jsou to kolečka zubatečka jak říkal jeden z mých prvních šéfů v práci.

První krok na záchranu sezony, alokace kapacit u kluků. Uděláme převodovku zkoukneme motor a bude to jezdit. Je únor! Při psaní reportu koukám na cenovky dílů. Základ v dílech bude tak za 35 000,- CZK.

Ještě, že Fabio vyhrál titul ať mají budget vyšší.

Tak takle dopadl první den ježdění.

Po večeři se vracíme zpět, paddock bez lidí takže si elegantně rozkopneme vrata a vloupáme se do boxu k našim motorkám! Sám sobě! Pivo a RUM! Kraken rum díky Dančo – umbrella girl Valencia 2022 co se takticky nahřála v Dominikáně nevím jestli si tu umbrellu užije když no bike.

Sobota ráno, vyházím věci před box na pitline krásné spaní, jak otevřu vrata abych byl nenápadnej tak se zaseknou nahoře takže kdo přijde do boxu vidí jak se před vraty válí jedna Hruška #social Racing homeless edition!


Francescoo už je v klidu klábosíme na téma rukavice Knox Handroid.

V sobotu dělám mechanika a následně v endurance závodě pitwall managera týmu #14 Team UK kde je Ozzy. Sestava Duncan Triumph 765, Andy BMW, Francouz Rožér 765. Ozzy R6.

Tady zmíním, že Gully má svoji časomíru a vymr**** transpondéy a hlavně držáky a striktně je chtějí na vidlici. OMG! Píčujou na to všichni.

Endurance k závodu – debilnější start jsem neviděl. Parodie na Le Mans start. Všichni sotji kde mají a startér jede na koloběžce podél jezdců a vypouští je jednoho po druhém. No tvl ….. a ještě není zaváděcí kolo ale z pit line si tam motorku dotlačíš.

V rámci sepisování reportu a koučování Ozzyho který je v modu push hard se nám udála další nemilá věc ale o té později * stay tunned*

Endurance se rozjel a sleduji Ozzyho, drží chvíli P7 Overall a P5 v kategorii open. Kategorie u Gully Racing trochu zmatku jako v jeskyni u Romuse a Remuse.

Forza SS LAZIO ROMA! Trocha provokace.

Stint á 25 min a Andy chce změnu jezdce ok dáme jim to. Proběhne střídání a efektivně střídáme. Na Ozzyho bude ještě další dlouhý stint. ENG/FRA/CZ tým nemá krom Ozzyho kondici takže střídají dost často.

No taktika jasná a Ozzy dostane high light stint #2 a je tam přes 21 kol. Paráda konečně race pace Endurance.

Hezky jede stabilně a vytáhne tým na P5 class OPEN. Podle rozpisu je to pohárek útěchy což by anglánům změnilo život.

Střídání a zbývá pár kol na Andyho. Ten to dokrouží a jelikož je skoro tma a mokro tak se závod ukončí 7 kol před limitem.

Hotovo class OPEN P5 UK Team ! Gratulace. Ozzy přinese do boxu pivo a kluci jsou nesmírně šťastný teda kluci normální dědci! Těší se na pohárek!
#víš kolik piv jsem na pitwall při endurance vypil ? bych měl dostat taky pohárek za vytrvalost

Rozdávání pohárků jde se na věc, v kategorii OPEN P2 bere Francescoo a jeho sqvadra piloti.

No italové s jejich organizace takže žádný pohárky P1-5 a dávají jen tři. Takže Angláni mají slzičky an krajíčku ….. tvl tak tohle splachujeme v boxu č11 pivem a Francesco dostane taky a ledy prolomeny!

A ono to půjde.
Od Anglánů dostaneme tip na super restauraci. Ok tam vyrazíme restaurace dle slov Andyho „delišiš ent číp“ tak byla nejlevnější v okolí jelikož byla zavřená!

No nevadí jedeme směr Cartagena a ulovíme na principu náhody restauraci v centru. Výborné obžerství.


Tak to byl druhý den v Cartageně, teda ještě se večer vloupám opět k sobě do boxu abych tam spočinul na loži.

Spánek, ranní probuzení kdy se otevře box a kámoš Francescco se trochu diví co tam leží. Jeden CEO v boxu co on zavřel. Zázrak!

Poslední den v Cartageně, ráno trochu poprchává a tak se moc nejezdí.

Ozzy se chystá na odpolední race a trénink až to uschne. Nová pryž přední i zadní no uvidíme kam to dostaneš.

Role ridercoach, pitwall managera prostě Capi di tuti Capi KOPYTA RC corsa sqvadra!

Strašně mě to baví plísnit Ozzyho jako on mě tenkrát v Misanu kdy mu to neřadilo!

No hezky mu to jde, posunky ze zídky mu ukazuju jak mu to jede.

Nahání se s litrem a seká tam osobák. Paráda to je ono! A poté zpomaluje asi taktika z MotoGP a Ozzy pomalu jede do boxu. Trochu divné! Asi rezerva amxima nebo olejíček chybí.

Pomalu dojíždí k boxu a otevřené plexi a gesto co ukáže znamená jediné. Dolétal jsem. Nééééé. TVL převodovka číslo 2 game over. Nálada -999. Otevíráme si další pivo. Tohle jinak nejde.

Balíme, smutný event pro celý tým. Teda moje nálada je lepší jelikoř ve Valencii už mám na čem jezdit YZF-R1 MY2021 trochu šimrání v kuličkách z SBK stroje ale není jiná volba, nepojedu dom.

Ozzy napsal do BP dotaz co bike a uvidíme. Blbečci na litrech? Uvidíme.

Zabaleno a vyrážíme směr Valencia. Ještě v mezičase si dáme selfie s čokoládovou kráskou. Od Gully Racing dostanu voucher na 80€ když sem nejezdil tak to využijeme příště.

Vyrážíme směr Valencia, hotel zajištěn a ladíme program na volný den.

Já to mám jasné, spánek, home office plus trocha kultury a vezmu směr Valencie Umbrellagirl SpainEvent 2022.

No a tady je rozluštění tajenky. Víš kdo to byl? Ano Dana co byla Umbrellagirl v Mostě

A jak se to událo, že ona? Náhodou jelikož naše motorky parkují spolu v servisu, slovo dalo slovo a naplánovala si Valencii také.

Ještě bych tady jasně uvedl, ač jiné čtenářky už žárlí u displaye tak Dana je Umbrellagirl a žádný vyhřívání do pelechu nebo FWB apod. Ovšem Dana jako jediná má funkční bike a to R6 2008+ sice v měřítku 1:18 ale je to tak. Díky!

Tak to máme vyřešené a teď k Valencii. Hotel kousek od okruhu HolidayIN. Tady nastává první QR kód check a co se nestane vyhrávám re done. Můj certifikát o nemoci k ničemu, naštěstí si recepce dá říct a za chvíli se ubytuji v pokoji 516. Ozzy mě určitě bude v noci z 514tky rušit výtržník jeden!

Plán jednoduchý, večeře dohromady takže vyzvednu Danu a za chvíli vyrážíme směr Bionare na večeři. Ideální místo na nákupy, hotel vedle, restaurace cajk.

Večeře ulovena, ježdění bude. Reprezentaci mám také, ostuda na litru k tomu. Dobrou noc.

Dovolená pokračuje ranní snídaní kde nás prudí uklízečka kvůli rouškám. Ustolu jíš bez roušky a když sijdeš přidat tak jako s rouškou. Španělé nosí ochrany rypáku i venku a poctivě. No to mě pos*** a jiný kraj jiný mrav.

Pondělí 07/02/2022 návrat do home office a po poledni to zabalím a vyrážíme na výlet směr Valencia.

Já splním předsevzetí a jdu se vykoupat do moře. No o moc teplejší než Jizera to nebylo. Teplé to bylo asi tak na pár centimetrů shrnutý kůžičky. Následuje oběd u pláže a walk po exF1 dráze v přístavu.

Opalování na molu.

Ozzy s Katkou se vrátí z výletu a dáváme kafe. Teda zkusíme ale obsluha fuck off na nás tak se zvedáme po 15ti minutách z prázdné restaurace.

Jedem na jistotu směr Bionare cestou na drom. Vzadu v dodávce na psa. Není místo a to ještě Katce přiletí kamarádka Daniela aby se to nepletlo. Já budu v klidu na okruhu a Ozzy ať si to pořeší sám.

Večeře se trochu vleče a na okruh dorazíme po 20:30. No Bikepromotion mají zpoždění tak máme papíry a místo v boxu č.41.

Box 41 Adam Peschel, Venca Novák, Já+Ozzy a Vikingská sestava dánských pilotů a Elizabeth- Norské babičky na GSXR1000R. Babča jako Fiona vzhledem zlor v oslední vývojové fázi sedí v boxu a hulí jako fabrika!

Ty vole to je postavička a její „dědula nabíječ“ tam s ní blafe taky. Výhoda, nebudou tu komáři!
The FIONA RACING ZLOBR TEAM


Box okruhu motoGP – zásuvky staré, vrata dost na pankáče a kovový přípravek na zajištování. Jako vážně?

Mám krásný plac pro věci a spaní. Bez moto vypadáme dost divně.

Jde se spát. Teda ještě předtím říkáme kdo má klíče……hádejte kdo! Fiona the Zlobr! Nechává otevřeno takže cajk.

Spánek v klidu v boxu, mezi boxy jsou rolovací vrata a je tam ticho. Paráda spím v klidu do rána a následuje snídaně. To už se v boxu zjevují Lase Bosse a Ole. Celkově je tam živo. Snídaně budí závist. Teda Fiona v sedm ráno přišla do boxu klikat a nutnost vyhulit první dvě cigára. OMG! Ta hulí víc jak komíny fabriky GAZ u řeky Volhy!

Ráno jdeme k BP podepsat dlužní úpis. Výsledek

BMW S1000RR MY2021 šedá barva jako můj exkamzíq.

Cena moto asi 25T€, půjčovné 350€/den + gumy+ benzín

V boxu 38 je k půjčení V4R za 650€ ….

Chtěl jsem R1 ale bude báwo a Ozzy ho má stejné. Já mám samolepku na plexi Julius Caesar postupem času pochopím.

Dělám ranní fotky a rozpoutám emocionální humus na instáči.

Občas je závodění krom krásy potu radosti plné smutku. R.I.P #59 Jakub Gurecký

Není to nejlepší ráno ale život jde dál.

Hotovo biky, SC1 front SC1 rear! Vážně dráha má asi 12°C ale Pirelli ví co dělá.

První rundu nestíháme a nahřáto v boxu je až na rundu č2. Zjišťuji co báwo umí a bojuji s menu. Je zavřené nefunkční a jediné co změním je design budíku. Oki tohle stačí. DTC -3.

Strojím se do Egona, Ozzy je též ready a jdeme na věc. Skupina B, rychlíci. No budeme degradováni.

Nervozita veliká, nová dráha, půjčený drahá bike, nové gumy všechno jinak.


Nervy pracují a Lase z boxu tomu nepřiá jelikož v první rundě převýšila ambice talent a poničí svoji R1. To chceš no.

Báwo ohřáté, nahříváky out vytalčím to před box. Ozzy ve dle mě a jde se na věc.

Debilové na BMW exit the pitline.

První metry dráhy, řadím dvojku a vrknu plynem. OMG! Vždyť to jen lechtám! To bude mordor.

Dráha je hezky technická a doleva. Má asi 3,5 pravé zatáčky. Nájezd na cíl dávám plyn. Výjezd z dvojky … Plena prosakuje…. Tohle je atomový reaktor co někdo dal do rámu. Tvl už chápu proč.

První měřené kolo, pár lidí mě předjede ale kde je zbytek?

Kde je Ozzy ? Asi na zádech čte můj nápis #13 Mr.Hruška.

Postupně zjišťuji kudy to vede a jak ta motorka letí. Druhé kolo na cílovce zkouším plný plyn. Spodky vyměnit asap!

No ty kráso ten motor táhne a kolem 12tis přijde další přísun síly. OMG! Tak zvyklý z R6 podřazuji se spojkou(zatím). Pryže super, dráha super a přichází šachovnice. PIT IN!

Vjíždím na pit line a pocity jako po prvním blowjobu co ti někdo udělá. Woow. Budík blije lean angle 54° omg doleva doprava náklon hustý.

Dana nám v boxu pomáhá se stojany nahříváky. Šikovná je!

Taky s ní hned toká Venca s V4R až se naparují přední křidélka jeho Ducati.

První dojmy z BMW a dotaz Ozzy to má i downshift? Jasný kopeš dolů bez spojky. Aha …. Sem občas přibržděný no. Snažím se dostat do menu a spíš to báwo formátuju přes budíky.

Na livetime jsme z CZE pod dohledem a hned jsme pod palbou otázek co dráha a jak to chutí. Hůůůůůů moc!

Počasí deluxe, čas na první rundu zajímavý a hlavně já nejsem poslední na časomíře! Hezký. Sluníčko praží takže mezi rundama plán je opalování, kafíčko.

Teda BMW má krom tempomatu i výhřev rukojeti. Se hodi na ranní rundy.

Druhá runda, zvykám si na QS+DS a postupně přicházím na smysl zatáček. Obzvlášť třetí pravá sem v píp. Vyřeže mě tam moto3 ale hanebně toho smrada dávám na motor. Nečestné nesportovní! O pár desetin jsem nepřenkonal Douchu s Panigale ale ono to pujde.

Polední krátká pauza 30min a regroup. Uhájil sem skupinu B a Ozzy je degradován do C.

Aspoň se na sebe pokoukáme. Počasí deluxe opalování a sledování co a jak. Úleva jelikož na časomíře jsem ulovil Fionu co tam před boxem má kamion/motorhome. Fiona sedí ve svém křesílku teda obtéká křesílko a hulí.

Odpolední jízdy jsou super, hned ve třetím tréninku báwo ukazuje hlášku přes display a něco v řeči trpaslíků. Jako ukazovat v 200kmph slohový cvičení na téma Tankstelle und Kraftstoff. Ale hláška vyděsila taky jak dlouho byla na obrazovce. Tohle soudruzi z NDR ne!

Dojedu tři kola na rezervu a vidím jak na počítadle zbývá 8km …. PIT IN. Žere to jako tank na východní frontě.

Na další rundu zkouším DTC -2 a hned zadní část biku má chování alá R6 a sekám tam 1:47,9 hezký to půjde. Na první den luxus.

Součástí téhle dvacky byl první real fight. Bore s R1 nápis SKORP na kombinéze mě neuvěřitelně s R6 točil v Rijece a Mostě. Na motor ano ale ve vinglu nic. Teď ochutnáš vlastní medicínu. Nálet na cílovku slipstream jede mu to. Držím se, mineme brzdný bod a já hezky vnitřkem provedu první overtake. A tahám pryč. Uspokojení by tu bylo, tumáš grázlíku!

Tento manévr byl pozorován Ozzym a Danou z pitwall. Mám svědky a bylo to hezký. Dík!

Poslední runda a nižší sluníčko – kosa a pneumatikám se to nelíbí takže dokroužím a PIT IN.

Day 1 Valencia Ricardo Tormo complete! Než přijede Katka s Danielou z výletu jde Ozzy na trackwalk s Danou a zistí, že součástí okruhu jsou sady s pomeračni. No není čas na báwu sledovat krásy okolí.

Já pořeším telefony domů a s blondýnou co žárlí.

Sprcha a pivo. Teplá teče

Jedeme na večeři do Bonaire. Obžerství a odhodlanost do dalšího dne veliká.

Spánek a obvyklé ráno v boxu s Fionou, snídaně deluxe a začátek opalování jelikož opět oskar roztápí dráhu.

A tady přijde úspěch Dany, která prolomí menu BMW. Jo jak řekl Venca, hele je tu šikovná holka ze SAPu a ta na to přijde. Měl čuch!

Díky Daně nastavuji SETUP MODE RACE PRO1 DCC FRONT +1, ENGINE BREAK, LED SHIFT LIGHT atd.

Jdu do první rundy ale Ozzy vynechá jelikož se zapomenul asi bouřlivá noc. První runda opatrná ale čas slibný. Fiona the Zlobr crash! Lost the front.

Vedle v boxu nasaje kačer jedno HP4, v dalším zase R6. Prostě první runda a chladná dráha.

Díky regroupingu jsme ve stejné skupině a přibylo na dráze pár kamarádů jako třeba Tito Rabat.

Druhá runda DTC -2 a krásný fight na konci cílovky. V4R je těžký soupeř na motor.

Každopádně guma už je trochu horší takže návrat DTC-3 ale osobáček.

S motorkou jsem úplně spokojen boží tohle.

Po obědě se mě nejelo úplně snadně guma končí ale díky fightu mám 1:47,3 What a time!

Je to druhý den ze tří. Zítra nová gumička bude time attack mode under 1:45. Tam je náš cíl.

Bohužel v rámci obědové pauzy a opravy SIDI mě půjčuje Ozzy svoje boty záložní taky SIDI. Moje boty vykucháme na díly a vyhodíme. Ševci box 41!

Moje podrážka se rozsypala.

Jdeme do odpoledne. Výjezd a zadní guma je out takže budu trénovat. Ozzy mě předjede a já se hezky za ním vezu. Někde mu skáču na záda a jinde mizí.

Pak dojedeme borce na báwu modrá kombi #55. Mezi mě a Ozzyho se dostane rychlík na R1 a jedeme vláček.

Na krátké rovině vyjede #55 za obrubník na zelený asfalt a Ozzy cca půlkou dráhy ho předjíždí. Ovšem #55 při návratu na dráhu trefí Ozzyho do zadního kola a následuje bike salto mortale kačer a pilot se zasekne mezi podsedlák a kolo.

Hnus chce se mě blejt, tohle bude RED FLAG. Ozzy BMW kačer taxi jede rovně včetně borce. Nevypadá to hezky hnus tohle.

Doprdele tohle. RED FLAG. Kurvuju v boxu a za chvíli přijede Ozzy a nechápe co se stalo.
Dávám si kafe a povídám s Vostym, Řehym aspol.

Aniž bych to tušil ve stejném čase se odehrává v CZE úplně jiné drama. Za chvíli mě volá Katka a nahání Ozzyho dávám mu telefon protož já sjíždím čubičky na instáči 24/7 tak jsem na příjmu.

Po telefonu vypadá Ozzy úplně mimo. Je mě jasné, že tohle nebylo nic příjemného a Ozzy vystřeluje pro Katku směr Valencie.

Slovy: Aničku mě přejelo auto….. ( Anička dcera)

A je to v prdeli, ještě Ozzy než vystřelí přezuju báwo jelikož to chtěl.

No chtěl jsem jít na trackwalk ale přezuju mu BMW. Uvidíme co se bude dít.

Po návratu Ozzyho a Katky je mě podle pohledu jasné, že to není vůbec dobrý. Balíme jedeme domů.

Slova o umělém spánku, vrtulníku atd ….. Ano v tomto zápisu je další EC135 LZS.

OMG!

Balíme asap, platíme báwo. BP nám vychází vstříc – THANK YOU THOMAS!

No organizace zbytku Dana a Daniela mají spolu holčičí večer na hotelu a my jedeme vstříc CZ.

Nálada v autě -9999

Noc zakončíme v hotelu u dvou kurviček hranice SPA/FRA, nepojedeme non stop jelikož řídí pouze 2 já a Ozzy.

Druhý den situace je pozitivní a malá ač na JIP volá rodičům nálada +99. Ufff a sem v klidu dobře to dopadne.

Večer dorazíme do cíle, pivo rum rum rum.

Hláška dne potom co malá je lepší Ace: já bych jí do hlavy nemlátil.

Tenhle event nám nebylo přáno.

Skóre: 2x mrtvá R6, sklo u auta z Francie nepočítám, fatální závada u dodávky ( hlavní řemenice se rozpadla až druhý den po příjezdu)

Měním poslední den na home office a od rána makám, O+K jedou za malou do špitálu a vše nabírá správný směr.

Zabalím R6 a jedu směr servis, hlavou se mě prohání myšlenky na litra, oprava převodovky atd …..

Tak takhle to letos bylo, brzy pojedu zas směr Španělsko.

No a vždy na konci souhrn, takže:

GULLY RACING crazy italiano, poměr jízd a cena ok, organizace dost specifická

Cartagena – boží dráha, město na výlet cajk, restaurace ok

Valencie – dráha složitá a super! Boxy trochu pankáč ale z tribun vidíte cca 98% dráhy divácky super lepší jak celé Brno(nechť štatl promine)

BP jako agentura díky přístupu a organizaci jako TOP! Navíc s nima jezdí kde kdo MGP, WSBK, CEV,CIV atd.
Máme zadní pneu v kreditu, já vyhrál v zimě ježdění na přelom roku 2022/23 takže spokojenost!

No a závěrem:

VAMOS KOPYTA RC TE QUIERO! I LOVE HER6

#BMW NEPRODLUŽUJE PENISY
#užsemtakyvypicenecnalitru

Ps.: za celou dobu jsem se ani nenaštval a když tak zdravě, jediná věc mě trochu zamrzela když nenecháte kamaráda ve štychu a odvezete ho s jeho manželkou domů asap ( ve dvou 1600km za den) tak bych při loučení když už je vše na dobré cestě čekal poděkování od manželky …… nepřišlo no ...

Ps2.: už sem sjel inzeráty, testnu R1 a rozhodnu

Kolik to stálo? Den v Cartageně vč boxu vyjde na 3575,- CZK, Valencie s boxem 5300,- CZK, půjčení BMW 350,-€/den + pojištění, benzín,gumy pokud bawo skončí na prvočinitele tak 4000€ max.

Cestovní náklady na pilota 12 000,- CZK

Litr paliva v ESP 1,45€, nafta ve FRA 1,9€ bych blil ….. pro ilustaci situace

Pokud chceš jet směr ESP tak se klidně zeptej

CEO KOPYTA RC vlastníma bulvama viděl a ušima slyšel!

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sgt.Dornan (1) napsal 25.03.2022 v 14:38

Plena prosakuje TOP!

Reklamace chybějící fotky čokoládové krásky!!! (aka klamavá reklama)

Chippman (7) napsal 08.03.2022 v 19:51+1

Ahoj Honzo, jak jsem psal Martinovi.
První event, se vám nic moc vydařil. Další budou jistě lepší.
Každopádně, jako vždy moc pěkně napsané a doufám, že se zase někde na dromu potkáme ;o)
Karel V.

Jindřej (472) napsal 06.03.2022 v 22:08+1

Teda hosi, jako vždy zábavný čtení ale ten závěr, to se dobře netráví. Něco lehce vzdáleného jsem s prckem zažil na letošním posledním Brně a dokážu si tudíž alespoň trochu představit, jaký to muselo být.
Btw. Ozy už z litra má, tak by to Ace nemusel tak dramatizovat Já sel na litra taky s osobakem 15.2

2 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 17.03.2022 v 13:25

no já mám cíl pod 15


Kubik19 (780) napsal 15.02.2022 v 14:25+1

Sakra, tohle bylo náročný čtení.
Každopádně tady to smrdí litrovým superbikem!

2 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 15.02.2022 v 22:16

Ano plus k tomu mas porad u me dobrou lahev za EWC;)


doucha (184) napsal 13.02.2022 v 08:41+1

Pěkný Honzo přečetl jsem to jedním dechem, závěr hodně drsnej
Jinak to, že vám tam vydechly obě motorky najednou je možná jen znamení, že je čas přejít na hektolitra . Jednou zkusíš.....

2 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 13.02.2022 v 14:07

Zase já držím slib dokud v Brně na SSP nebudu pod 2:15 tak změna na SBK či /konec kariéry nebude. Každopádně jsi nás dobře vyhecoval a předpokládám, že tvůj timeatack ve Valencii bude i díky naší nastavené laťce velmi kvalitní.


Ozzy_ (1137) napsal 12.02.2022 v 20:43

Mnojo, presne takhle to bylo. A Fiona Zlobr/Zlobrice, s napisem "prave te predjela babicka" na zadech, to byl level hard Akorat to mam ted takovy slity dohromady


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist