PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 04.06.2022, Uskutečněno: 04.06.2022, Stav tachometru: 21575 km, Zhlédnuto: 30x, Firma: bikes4life , Bod zájmu: AUTODROM MOST


VODOVODNÍ HRÁTKY, VZPOURA TŘÍVÁLCOVÝCH PÍČOVIN A ŠROŤÁK!

Tak nemožné se stalo skutečností a naše zájmové sdružení amatérských závodníků alkoholiků a věrných podporovatelů oblíbených hereček na onlyfans se vypravilo do Mostu.
No trochu partizánská akce jelikož před Velikonoci jsem porušil zákaz padání a dostal berličky na delší dobu. Ovšem jak uvedl Herr Dr. Voštěp mohu zatěžovat. Má dr. je doktor tak pojedeme.
R6 má novou převodovku a pokud by to někoho zajímalo tak závadu způsobilo zborcení zubu ozubeného kola 3tího převodového stupně. Viz foto. No a Dost teorie jde se na věc.
Sestava Ozzy + Pankáč jako základ týmu, já jako CEO a Roumen s novým motorem. Ještě nám Roumen nasadil do boxu kamaráda Aleše taktéž s tříválcovou píčovinou s objemem 675ccm. Zní to trochu jako inkluze, že v boxu budeme mít tolik tříválců. Včera jsem se v rámci návštěvy ve vinném sklípku bavil s jedním Ducatistou a ten poznamenal: pochopím na kruh Itala ale kdo si koupí Triumph tak to už není normální *pobavil* navíc potom jsem mu vyprávěl příběh z Mostu.

Sestava by tu byla, počasí deluxe Racing, nálada 1A let´s go Racing

Zabaleno, připraveno a je čas v neděli 29. 5. 2022 vyrazit směr Brabax pro Tajfun a následně připřáhnout a vyjet směr MOST.
No jelikož to tahám teď Kamzíqem bylo nutné zvolit trochu úspornou variantu přesunu. Základní paket trenýrky trička prezervativy.
U Pankáče jsem rezervoval spaní v „ FakeCEOOffcie“ pro víc lidí takže dámská návštěva zajištěna.
Ještě občas pobíhám s hůlkou jelikož jsem si před Velikonoci přivodil Fissuru P Femuru Mediocervikálně – ano tohle mají staří lidé ….. asi chvíli před vstupem do přátel klubu posledního žehu.
No naložit ukurtovat a jdeme na věc. Cestou na pohodu zastávka před Mostem na benzině kde jsem dokoukal sestřih hokeje a bronz z MS ve Finsku.
Parkuji chvíli před šestou na parkovišti před bránou a opět velmi hodný pan vrátný nám velmi efektivním způsobem komunikace oznámí až v sedm.
Sestava na parkovišti byla zajímavá a slibovala na dráze šrumec! Otevírám pivo pajdám se chvílema s hůlkou.
Parkoviště se plní a chvíli před sebou čekáme ve frontě na vjezd. Předtím přijede Mr. 973 v Sharanu a ovšem veze si sebou dívku! Kdo to je asi dcera neviděl jsem přesně ale ta dcera vypadá jako jeho ex manželka. No uvidíme.
Závora letí nahoru a místo abych zaujal agresivní postoj jsem předjet týmovým kolegou už u brány …skandální!

Zaparkujeme v depu a jdeme pro klíče od boxu. Teda Ozzy je rychlejší a já si připajdám pro klíče a co nevidím. S Mr. 973 přijela jeho žena, bývalá …… bude s ním v boxu včetně jejího současného přítele. OMG! What a situation.
Kitty se opírá o pult registrace za ní Ozzy a já. Delikátní situace jelikož jak jistě víte, z předchozích reportů byla mezi Ozzym a Kitty v nedávných časech vazba. V IT technologii bych řekl master-slave.
No a co na to Ozzyho manželka Katka … ta se do této situace přidala za chvíli, když přišla na registraci také.
Souhrnnou poznámkou to zakončím, bylo tam ticho.
Box č. 14 a jdeme se ubytovat. Noha docela v pohodě občas pajdám bez hůlky ale večer už to pak nejde.
Za chvíli postupně přijedou tříválcové píčoviny takže v boxu jsem zabydlen a jde se grilovat.
Grilování chvíli připomíná flambování a podle vtipu pane vrchní co máte k jídlu? Flambovaný steak, flambovaný salát flambovanou zmrzlinu. Proč proboha?! Protože v kuchyni hoří!
Dáváme si Diplomatico No. 1 edice a hned je krásně.
No a chvíli po večeři začne po druhé motorové zkoušce opět chaos Roumenova píčovina nestartuje…..motor hotový a nic! Opět se laboruje. No večer děláme s Daytonou psí kusy a nic nic nic. No tohle už není náhoda a problém je někde v elektrice podezření start relé + startér nic jiného. Startujeme nakonec proklemováním relé šroubovákem alá Zetor nebo ŠÁDE 120 A Daytona nic ….. uvidíme co druhý den. (možná teda chytla ale mám výpadek mysli)

V mezičase pokecáme se Stiflerem , Paťasem Homolou – ano jako CEO Motoriders se jel svést na konkurenční agenturu a je to úplně v pohodě.
Následně se zaseknu před boxem s Kitty, Radkem, Veverkou a je to úplně v klidu, jen do boxu táhne zima tak někdo zavřel. Nebo jestli někdo neměl dežodorant nevim *joke*
Připravíme si spaní a vzorně před půlnocí jdeme do peřin, přeci jen nás čeká náročný den – zajetí motoru, test nožičky plus Endurance. Na Endurance máme taktiku 3 týmů ovšem díky nestartující Daytoně se to rozsypalo a ještě v týmu musí být 3 piloti….trochu zrada ale pravidla jsou pravidla.
Jde se spát a Pankáč, že přijde za chvíli ….. no chvíle trvala asi 2h 9minut a Pankáč dostál pozice týmové jedničky jako na dráze tak v nočním životě. *GRATULACE #1*
V noci trochu zaprší, spí se dobře. Ráno mě budí oskar a muzika. To by šlo, tvořím snídani zapnu nahříváky a uvidíme, jak to bude. Jedeme sk.A v 10:00.

Oskar suší dráhu a vypadá to nadějně a to tak nadějně, že Daytona si dala říct a startuje. Držet ji zahřátou. Prostě už hledáme zelenou barvu štětku a blízké kopřivy já bych to dokopal ze skály.
No a 09:00 skupina C vyjíždí první píčovina z boxu a Aleš na Daytoně zařadí za jedna a chcíp ….. neutrál startuje blafe kvalt prásk chcíp …… no asi pecka na svíčce nebo čidlo stojánku ….. a co byste řekli čidlo stojánku. Měl ho tam. Ještě, že ten Jarda z Brabaxu má zlatý srdce a nervy z Triumphu v kýblu …..a to není naposledy co je u nás v boxu.

Asi někdo doma drsně bodá woodoo panenku v dresu United Kingdom jinak si nelze vysvětlit selhání tříválců! Abych to doplnil všechny tři biky jezdí ke stejnému šamanovi čili mechanikovi. Takže Kriminální ústředna pátrá má možná pachatele!
No je asi 15 min do prvního tréninku, podmínky krásné jde se na věc. Po 3 měsících jdu na dráhu. Nervozita by tu byla ale zajet to musíme, maximálně degradace grupy.
Jdeme na věc, motorka řadí a jede velmi dobře. Sem spokojen a zkouším, co to všechno dělá, možná je trochu chladněji a předek je moc tvrdý ale nebo jen nezvykl nevadí pak zkonzultuju přední setup. Čas kousek pod tři minuty napověděl, že sem push hárdoval skvěle. Rozhodujeme o Endurance, který bude dle předpovědi lehce oslizlý!
KOPYTA RC přihlášena, bude fight jelikož šestek na gridu dost a bude o co jet!
Před polednem dávám kafíčko opaluju se a užívám si celé atmosféry. U B4L je vidět zapálení a nasazení dělat Racing pro lidi z ulice a upřímně když sem viděl následně jak někdo jezdí tak jestli tohle předvede někde v provozu tak ho pojede kdejaký důchodce ve Wowci TDI L&K na hlínách.

Odpolední WUP nejedu, mám přezuto a čekám na Endurance. Díky handicapu nebudu startér a startér je zvolen Ozzy. Dlouho prosil, že chce, že mu to startuje s kvaltem i teplý atd …… no dobrá! Dostaneš důvěru strany a lidu!
Můj stint cca 25-35min jako druhý a nakonec týmový sprinter co má formu Pankáč!
Daytony se rozjely a dávají dohromady tým něco jako FC SCRAPYARD HINCKLEY. Musím se omluvit Pepovi Staňkovi, že se k nám nevešel, ale příště dostaneš šanci!
No je cca 14:25 a mraky v okolí říkají možná bude chcavec možná ne …. Občas poletují kapky ale na WET RACE to není.

Start 15:10 jsme ready , 14:35 rozhodnutím CEO týmu strojíme Daytou na mokro. Aby jezdci byli připraveni. Chvíli před třetí přijede návštěva do boxu Duo M+V takže mám zde podporu a jelikož Veruše má velmi vtipnou upřímnou kámošku Martinu tak obě skvěle zapadají do této sestavy.

Chvíli před 15:00 oznámí organizátor Start Delay na 15:30, není jasné, jestli bude DRY OR WET RACE.
Ok upravujeme strategii podle počasí a čekáme. Návštěva v klidu sedí a popíjí prosecco což se jeví jako super nápad dávám si taky hltík.
15:28 open pit, jde se na věc. Start je suchý, Ozzy startuje. Držím mu bike , rychlá procedura. Ozzy řadí kvalt a jde na druhou stranu a já: seš si jistej? Jasný to pujde.
Startér drží vlajku je to trochu na gridu těsnější mávne běh! No a Ozzy naskočí a místo startu začne hledat neutrál …… start motoru a odjezd ….. No z P5 overall a P3 SSP jsme OVERALL na konci …. Píčuju protože prsotě proto jako CEO týmu budu píčovat i kdyby odstartoval dokonale. No a uvidíme co se bude dít po prvním kole je už blíže k čelu a nevíme se co děje vzadu ve vracáku podle mraků to tam kropí. No třetí kolo, FCY a vyjíždí Safetycar. Začíná slušně chcát a Pankáč je full ready. Mnoho týmů zajíždí střídá a následně čeká na zavřené pitline. No pravidla jsou pravidla. Za SC se sjede pole a tak střídáme na mokro Ozzy pit in Pankáč Pit out.

Přezouvám raketově R6 na mokro a za cca 10 min je hotovo, vyměnit plexi , zalepit průduch v přilbě a jsem R2R. Hlídáme Pankáče a díky taktice a naší houževnatosti jsme po 5ti kolech restartu na P1 overall. S náskokem kola díky SC na MZM tým a DK Racing je to v pohodě na vodě ve vodní brutální lázni jedou všichni totožně. Vody je hodně ale pomalu se to zlepšuje a po dalších 4 kolech na P1 je tu další SC! No kroužení za SC a vody je dost a občas to mraky přiživují.
Stane se to, co zažíváme málo ale RED FLAG Endurance! Due the safety conditions! A díky tomu jsme na P1 s náskokem 18s ….. no SC nám ted ukrojil z náskoku.
Petan střídá a já jedu na začátek pit line kde máme zaujmout pořadí před přerušením. Borec se ptá na GSXR: ty seš z Kopyt jo? Ano to jsem já! Uvidíme všichni vodníci!
Chvíli organizační chaos, slunce praží na dráhu a já uvidím, co bude. Bude restart pojedete ve váčku a potom Racing! Engine on asi po šesté a jdeme na věc!
Vyjíždím a uvidím co mokré gumy, no žádný zázrak to není ale pomalý nebudem. Je to tady! Grenn flag závodíme. Jedu v klidu není, kam spěchat nechci se rozmrdat z P1!
Třetí kolo a GSXR m řízne, jede fakt hezky a tak mě to motivuje tahat, lehce mě ujede ale pořád to je řešitelný. Držím se ho na dostřel a pomalu tlačím na pryže. No moje tlačení přerušuje SC! Omg další crash a kroužení jako wowce. No díky tomu dojedu GSXR ale k SC se vlečeme díky pomalým jezdcům asi 40km/h ….. tohle fakt ne. Trochu mě to vytáčí ano závodění pro všechny ano ale minimální limit by tu být mohl. A to píčuju ale není to všechno, co přijde. SC po 3 kolech PIT IN. Restart!
Jde se na to a předjíždění mnoho, byl jsem uprostřed pole, dráha díky slunci a provozu má méně vody dá se tlačit na pilu ale někteří se tam motají. Dokonce potkám Roumena na píčovině a lehce ho říznu. Jedu dá la naháním duo GSXR a R1. Jedou krásně, třetí kolo vyjíždím sekci Matador a pod boxy předeme mnou dostává R1 highside a zároveň hned za ní GSXR padá stejně a oba míří do kačera! WTF tohle jsem nežral!
SC na sebe nenechá dlouho čekat a dojíždím na cílovce opět jednoho tragéda na MT10 ….. popravdě tohle fakt ne, jede asi 30km/h a do zatáček si dává novu alá SuperMoto. Jedeme pomalu tak, že jak později poznamenal Pankáč některý bych předjel i na kole! A to je fakt!
SC trvá 4 kola a jde se na věc, hodně jezdců předeme mnou a díky sluníčku ubylo vody a jde zatlačit na pilu. Přeletí mě modrá R1 a jede fakt nádherně tak jo to by šlo!
Moje nadšení z jízdy trvá tři kola kdy řeším skupiny pomalých jezdců ale je to jako střelnice kde vystřelíš a vždy trefíš! Třeba za Matadorem skupina 5ti moto a tak zářez včetně Roumena ?
No a druhé kolo cedule! Zvedám ruku jako potvrzení! Oki PIT IN stačil tenhle očistec!
A v tomhle kole dojde k dalšímu crashi pod boxy na místě kde GSXR a R1 ležela předtím!
Leží tam R6 dle barev napadená fanouškem Bundeswehru! Míjím R6 mám zajet do boxů a další post ukazuje SC! Néééé nemůžu, pokračuju na cílovku a co nedojedu MT10 ale dle SPZ jinou než předtím ale tragickou stejně …… já se zblázním ! V dolíku málem crashnu když mě budík ukazuje 28kmph ! Tohle už je náročný, nemůžeme dojet SC. Dle času jsme tohle kolo jeli za 4:22! R6 tam stojí na stojánku pod boxy čekala na odvoz a vypadalo to jako bazar R6 for sale!
No není na co čekat po druhém kole jedu PIT IN kde mě čeká Ozzy, dráha je místy suchá ale dá se najít mokro na chlazení mokrých. Střídáme a Ozzy vyjíždí na konci pole, úkol dojet 4 kola. 7
Koukám na své mokré gumičky a předek říká, už ne. Takže následně přezuju a sundám to dolů.
Ozzy spolehlivě dovezl sebe i P1 SSP a P3 Oveall do cíle. Týmové pivo a úleva jelikož tady platilo kdo dojede vyhraje. Takový crash fest jsem neviděl.
Vyhlášení vítězů a hezký stříkaneček bublinama a je vidět, že to chce praxi a kšiltovka nepomůže a soupeři dostávájí co proto!

Týmové pivo pokračuje, jdeme si pro pohárek a nějakou tu tombolu co vyhrál Roumen – asi poukaz do barev a laků
Ozzy s Katkou jedou domů a my zamíříme na párty do boxu č. 20!
Pohodový večer kdy Mr. 973 cituji: ženo moje …. Bývalá to seká dost dobře a přijel úplně jiný člověk. Mám z tebe radost!
Do boxu se to sleze a přijede i Chuďas takže dobře pokecáme. Celkově je to ve velmi dobré náladě a vtipu. Přeci jen to je vážný!

Škoda, že Martina nepije a díky zdravotní indispozici jede domů, mohla být větší sranda. Nevadí bude ještě šance.
Už díky dobré společnosti a dopingu pajdám bez hůlky ! Motorka uzdravuje.

Sem rád za moto v celku a sebe taky. Počet držkopádů překvapil všechny ale prostě občas to tak je.

Závodu se účastnilo 27 týmů! Hezký počet. Endurance má kouzlo. Úmrtnost 50%

Nakonec drink na dobrou noc a jdeme směr dodávka spát. Dobře se tam poskládáme a hezky si chrupkáme do ouška.

****** *******

Ráno budík a šéf na telefonu nebyl nejlepší ale nic není dokonalé musíme občas mít spolu drsnější rozhovor. Jednostranný. On je šéf.

Jdu přezouvat:)

No druhý den se nese ve znamení hledání sama sebe ale časově pod tři minuty je ok.

Dopolední zápletka s tříválcovou píčovinou je tu! Roman přijede s nohou od oleje/vody ….. laboruje se s motorem ….. no smutný to je. Po úderu na servisáka až tedy po eventu je problém na světě. Výměník olej/voda netěsnost takže olej tlakoval do vody …… ale stejně si myslím o té GO svoje ?

Odpoledne nazuju novou pryž, zakousnu ve WUPu ale závod nedám, hlava zbytečně tlačí na osobák ale tělo říká trochu zvolníme.

Na druhý WUP půjčuji bike do Déčka pro Radka abych si svůj bike prohlédl, no vypadá dobře.
Proto z tribuny podporuju Pankáče v závodě kde se řeže s Šebákem a Pepínem! Patrik Homola suverénně vládl SSP a sem rád, že má licenci, aby proháněl rychlé piloty v rámci PROFÍKŮ!
Nice fight.
Prohodím pokec s Jindřejem co jezdí na červený píčovině po Douchovi a poděkuju za přízeň v rámci čtení reportů.

Ještě teda ráno Pankáč jel jako vítr ale nebyl na časomíře a víte proč? Ozzy v rámci kolenovrství vrátil svůj transpondér ale ne týmový Pankáčův na který se jelo! To na doplnění.
Ano, kdo to dočelt až se cití, že ten report není ono ale slibuji, že 1-3.7 2022 to v Brně s Actionbikem napravím a bude to mít koule.

Poděkování VŠEM včetně Kitty k pohárku v Ladies.
SEE YA NEXT TIME

I LOVE HER6

MÁME DRÁHU WSBK kde se investuje! Važme si toho a využívejme tu dráhu!

CEO KOPYTA RSC

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jindřej (472) napsal 05.06.2022 v 15:58+1

Tvl už jsem potřetí zmíněn ve vašem zápisu Jednou jako anonymní úchyl z hajzlů, podruhé jako borec se žlutým podsedlákem a teď už i jmenovitě jako Jindřej na červené picovině. Jednou z nás budou kamarádi
Dobrej zápis jako vždy, tak pokrač dál

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 05.06.2022 v 20:53

Tak jo


doucha (184) napsal 05.06.2022 v 13:58+1

Vztahy jsou někdy velmi zamotané

parádní report Honzo Moc rád to vždy čtu

Kubik19 (780) napsal 04.06.2022 v 20:25

náhodou rapport dobry ale chybí mu špetička tvého skvělého humoru. A jinak gratuluju a vítej zpět!


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist