Yamaha YZF-R6R (2016)

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024

Vloženo: 17.08.2021, Uskutečněno: 17.08.2021, Stav tachometru: 20002 km, Zhlédnuto: 19x, Firma: FR Performance , Bod zájmu: Automotodrom Brno, Masarykův okruh

Heiß Pokal Blitzkrieg vom KOPYTA RC Mannschaft aneb povídání jak sebranka šestkařů vypálila Germánům rybníček plný trpasličích slziček. Ten název vymyslel zbytek týmu, já kvůli narážkám na blbečky s litrama a malým vzrůstem sem se zdržel hlasování.

Na základě reportu ještě před Brnem týmové trojky Ozzyho(hledej v deníku uživatele Ozzy_) je tady moje povídání o tom, jak se lapače prachu od FR Performance ocitly v našich rukou.

Po posledním eventu v Mostě kde sem jel pěknou, tužku nás Ozzy motivoval se jet svést do Brna. Díky pracovním povinnostem a změny práce je pro mě jasný víkend. Ono víkend ideálně s Actionbikem ale to nemůže zase ten a tamten…. No dopadlo to tak, že event zakoupen od FR Performance. Plán eventu 1x 2h babyendurance 2x sprint a dost ježdění.

Ještě před odjezdem, přichází komplikace kdy doma starouše odvezu do špitálu a zůstane tam na JIP – na příjmu ta sestřička ……óóó ale splašená jikra ASAP!

No dopadlo to dobře, už opět prudí doma. Příště stačí udělat pár dřepů nebo to očůrat skaute:-*

Tak a teď k věci, zapřáhnu za wowci vozík který poveze závodní nářadí, stan, kompresor a další racing bordel.
Ukurtováno a vyrážím směr Brno, obvykle se netěším ale tentokrát i ano. Navíc vezu pneu do tepla, jelikož podle předpovědi bude teplo. Ono ve skutečnosti bylo větší vedro, než sem čekal.

Cestou se plazím v hustém letním provozu a dávám pit stop, kde vdechnu svíci a litr malinovky. Dobrá čuňárna. Chvíli po 18h se postavím před dromem do fronty. Fronta se začne po chvíli hýbat ale velmi pomalu jelikož u vstupu je kontrola – testy, papíry atd. Jelikož jsem si vše poctivě vytiskl tak u mě to je v pořádku. Vjedu do Paddocku a zaberu místo u zdi na úrovni benziny. Ozzyho plácek alá místo noci dlouhých nožů bylo už obsazeno. Ano už to je rok od eventu, kde se udála historka s názvem „ noc dlouhých nožů“ a bylo podobné vedro.

Roztáhnu se na místě jako sovětský svaz a jdu stavět stan 4,5x3m dá práci ale za 35 minut je stan na místě. Motorka na stojanu a za nedlouho dostává netradiční startovní číslo 113 a transpondér. Registrace byla velmi rychlá, technická přejímka není dle slov registrace: my vám věříme, že nejedete na šrotu. Přehodím zadní kolo, aby na ráno byl první chlíf na dojetí připraven.

Mám docela hlad, takže očekávám příjezd Ozzyho, jelikož on přiveze gril. Za cca čtvrt hodiny je tu a jako první z auta vytáhne pivo a gril. No parádní týmová příprava. Já hodím flákotu na grill – vepřová kýta s tymiánem a indickým light chilli.

Žaludek spokojen, pivo v ruce paráda. Za chvíli dorazí i Pankáč a jsme komplet jako mužská část s tím, že Ozzy tu má manželku Katku ( příště bez bab jako bez bab prostě jen dvě vajca a párok)

Sousedi vedle z DE Daytona 675 a CBR1000RR v sérii pohodáři, druzí sousedi R1 bum bác v carbonu s akrapem a GSXR1000 L9 v sérii.
Pokračujeme ve večerním pokecu. Ozve se pitwall leader z Bystrca, že dojede, aby měla parking pro Alfu odpovědí, je fotka popelnice prostě svý k svému.

Za chvíli mě je ukraden rudlík! #german od vedle ukradl rudlík …… jako Kostenlos NEIN! Přišel ho vrátit myslel si , že je někoho jiného.
No mám dost, ještě byl malého vzrůstu prostě Florian Zwerg s litrem. No tady sou všichni stejný!
Rodí se veselé hlášky
#ty vole nevidíš, že budou mít lásku? Sousedi odjíždí na hotel brzy a Pankáč jak lásku jako, že sou teplý?!
#dojče hyene ist hier
Pokračujeme v přípravě na event – kdo bude startovat? Zbytečná otázka.
Pankáč perlí zážitky z WSBK # jak jsem si tam dal brčko tak u stánku jsem mluvil a rozuměl Germánům v pohodě
#podsadity trpaslici *řekl Pankáč, abych se já do nich neustále nenavážel
No čeká nás 3 dny kroužení ve vedru tak jdeme do říše snů.

Ranní páteční probuzení, paddock zalitý sluncem to bude masakr tohle. Oskar od rána topí takže hezky stále ve stínu sedět a ideálně nic nedělat to ovšem nejde, tak šup obléct kombi a hrrrr 09:20 skupina C. No budeme muset zatahat aby se šlo do B. FR performance to má rozdělené jasně A do 2:12 B do 2:16 takže vořezávátka to nejsou.

Snídaně box 2 - houstičky šunky sýr, sladké jako zázemí snídaně je fajn, sedíš, žvýkáš a poslechneš si rozpravu.

No ještě před rundou Roumen OPAKUJE zákaz padání ale hned na začátku to soused s Daytonou poruší. Takže následuje servisní úkon zprovoznění Daytony u kolegů. Království Saské za šroubek M6x1 délky 60mm ….. Trochu šišlal ale byl rád i za „šupléru“.
První runda byla ok, Brno opět dokola a strašně široké.

Oprava Daytony je v plném proudu a jako charakterní rozhodný jedinec zapůjčím šroubek a kompresor.

Dorazí i Hanča jako pitwall leader a obyvatel dromu asi tam bydlí více než doma.

Ps.: tady uvádím slovy alfa popelnice parking, historka s popelnicí baví všechny celé dny krom Hanči

Po druhém tréninku se jdeme přihlásit do Endurance a FR mají Endurance zpoplatněný extra 60€ za tým ….. tvl no co když jsme tu na dovolené tak teda 2h na dráze tak to dáme. Před závodem v 14h je samostatná kvalifikace tak tam pošleme týmovou jedničku Pankáče.

Třetí trénink pohoda a jdeme si dát polední relax a vymyslet jakou zadní gumu na závod. Mám jasno na první stint 40min dám SC0 lehký chlívek. To bude akorát.

Delší obědová pauza je fajn jelikož si dám plzničku a relax. Pankáče vypustíme do kvalifikace a vaříme. Celkem je v Endurance 29 týmů, 6 SSP a zbytek SBK ale v SSP se počítají i 750ccm což je nefér ale pravidla jsou jasná. Výsledek kvalifikace je P22 a P5 SSP. No závod trvá 2h a končí praporem, do té doby se může stát cokoliv. Odpoledne dojedu pneu a nazuju dozadu SC0 teplota asfaltu je kolem 50°C a to je pryž přesně na to.

Taktika jasná, já jako startér, Ozzy a nakonec sprint Pankáč. Natankuju Tajfunu no ještě by se tam třeba 0,3l vešlo, ale uvidíme, co vystačí palivo.
Start je 16:55 dle rozpisu takže vše připraveno Dritte und letzte Aufruf für Zweistunderennen!
Ace pit out, startovní číslo #256

Dojedu na rošt jako jeden z posledních a začíná humorná historka, nemám držáka…Ozzy je někde asi u pizojru drží lofasa a většina borců na druhé straně čeká co vyvedu. Slovy k organizátoroj it is ok he is comming…… neprochází a borec mě podrží bike …… WTF ?! jdu na druhou stranu otočím se a vidím Ozzáka jak svižným krokem a možná během se blíží k biku ovšem startér mávne a běžíme. Slovy dva běžíme k jednomu biku a já mírně rozladěn, jsem borcem vedle sebe předběhnut ovšem vyrážím nakonec dříve do neskutečného chumlu v prvním vinglu.

Tak to bylo zajímavý, skoro nestihnout start to tu ještě nebylo, mít boční stojan běžím na bočák ale ten byl již dávno amputován.
První kolo boj v každé zatáčce a pořadí se střídá. Co zafunguje, když mě předjede šestka. Takže race mode ON! A jedeme. Na nádrži mám telemetrii chudých čili chytrý telefon s aplikaci RedTube RaceChrono Xhamster takže teď frčí racechrono.

První kola lehce a potom se chytnu skupinky, co frčí slušně a hezky se mě jede. Orientačně mrknu na časy a hezké to je kousek za osobákem to by mohlo jít.

Vedro je slušné ale kondice z lesa a celková změna fyzické přípravy má první výsledky. Jedu v menší skupince páté, šesté kolo a prostě mě to nedá a útočím jelikož chlapci začínají vadnout. Útok překlápěčka A-B nebo C-D je ideální a zadní SC0 má formu.
Prokoušu se skupinou a jedu na dostřel další dvojice a jelikož mám dost času na cílovce tak po očku mrknu na racechrono a je tam oobáček pak, že to nepůjde KURWA ( most important polish word)

Takhle se mě daří nasekat čtyři kola pod osobákem z loňska a každé kolo blik best lap. Popravdě mě blesklo hlavou co se děje na pit wall u live time když se tohle děje. Celkově dle analýzy jsem měl kola č. 5 až 14 v rozpětí 1,4s i s provozem na dráze. Spokojenost ale stejně remcám chci víc. 2:15 je blízko a s tím konec kariéry slib je slib prostě nejsem Florian Zwerg.

Okolo kola 16 zhoustl provoz, jelikož dost týmů střídalo a tím pádem je znovu o co jet.
No a bylo to na hvíli jelikož mě rezerva řekla hele jsem tady takže na cílovce znamení střídání ovšem zároveň cedule K40, že tam šmatlám už 40 min. No IQ blondýny z Bystrca se ukáže.

Ukázalo pochopila a potvrzení PIT IN přišlo v dalším kole. Jo pro zajímavost nedávno jsem měl čas best lap jako nyní zajížděcí kolo. Soudruzi je to sice v prdeli ale má to pozitivní trend!
Střídáme na konci pit line a Pankáč přehazuje transpondér, ale bojuje s tím a ztráta proti ideálnímu střídání je po „elektronické tužce a ruském komentátorovi EWC očeň balšája ošibka eta kamanda směnila gončika i matacykl i prichodila prablema …… „ 12s
V tu dobu jsme na P5 overall! Super!

SSP P3 ale díky střídání P4 …….

Vystřídáno je Ozzy PIT OUT a já jedu dochladit R6 jelikož teplota i přes zapnutí větráků dříve letěla nahoru. Zajedu do stanu, Pankáč> jel jsi jako magor, ty vole ….. 18 18 18 18 …. Sem uvařen. Zadní SC0 dala 20 kol ale grip super! Díky ŠUBI za tuhle pneu!
Sledujeme Ozzyho a jeho fight o P3 kdy stahuje P2 na rozdíl cca 6s. To bude boj s tymem Málo Moto …. Ještě tam byl Pusy racing ale to jsou pusy literáti. Prostě najednou jsme P3 …. Divný!

Ozzy jede stabilně až do cca poloviny stintu kdy znatelně zpomalil a P2 se vzdálilo. No důvod je prostý to odhadla i ta reportérka z eurosportu co tam šmatlala po depu a dělala rozhovory a u mě Dera CEO watt do rou tíhnu about Ozzy´s stint and his rear tyre? Did he use medium chlif?
CEO> I think YES total chlíf, he will be punnished!

Tak to máme mediální mrdky za sebou a sleduju už s pivem na pit wall Ozzyho. Důkladně je pod dohledem jak mým, Hanči tak Katky.
Pankáč je připraven a slovy: tohle musíte dojet já už tam nejdu( sem blafoval).

Čas střídání za chvli, ruka Ozzyho letí vzhůru jdeme na věc! Pankáč je připraven Ozzy PIT IN, prohodím tranďáky a Pankáč PIT OUT. P3 KOPYTA RC SSP, to by šlo. P9 celkově.

Ozzy je úplně KO! Vezmu mu bike do stanu a naleju do něj vodu, vypadá jako kdyby spadnul do žentouru. Obvykle se ho ptám, jestli by šukal , že mu nic není ale tentokrát zbytečná akce. Pankáč nasazuje stabilní tempo a díky střídání jsme na P2 a náskok cca 5s. Tento náskok je relativně konstantní a zvětší se, až když pankáč dostane signal TTT kladivo, ovšem v tu dobu ho dojede ryhlejší R6 a začne fight díky kterému získáme náskok asi 12s. Teda než náskok je potvrzen je výpadek livetime a prostě počítáme jestli projede.

Ozzy přijde na pitwall cca 8min před koncem a tohle udržíme! Musíme tohle pokazí jedině crash nebo technická závada prostě tohle se musí dojet.

Je tu čas 00:00:00 Ozzy donese tři piva a je tu LAST LAP……. Pankáč vjíždí na cílovku visíme z plotu ( hold mládí na fotbalové tribuně se hodí * puste bratry domů*)
Obligátní song tak jsme druhý no a cooooo! I Traťáci mají radost, slyší češtinu!
Pankáč dojede vařenej a dostává pivo a jsme vole druhý! Co? Jo jsme druhý bude Pokal und Spritz!
Mám radost kluci, osobáček v Endurance a race pace tu je.
Sousedé z DE nám gratulují když vidí naši radost a opět odjedou směr hotel.

P2 SSP P11 OVERALL týmová práce

Ještě než vypukne bujaré veselí děláme regrouping a vešel sem se do B, což potěšilo! Teda bylo to o prsa jihokorejské běžkyně Kimpochčimisong.
Jsem příjemně uvařen a jdeme na vyhlášení. Kdo nastoupil v SSP dostal pohárek a flaštičku takže tedy na tým jsou dva poháry a flaška. Je Vám jasně milý čtenáři, kdo vzal flašku a stoupl si na podium. Poháry hezké takže se hned deru na špuntu a ejhle napěněný mok vystřelil špunt! Ty krásko předčasný výstřik zadržím mocným zarváním palce na lahev a držím. První tým si chce plácnout a místo toho málem dostane do xichtu sprchu.

Fotka pro vzpomínky a kdo nestihl otevřít flašku dostává „ horký špritz do xichtu. Oooooooo tohle je radost. No radost z nevinného výstřiku se otočí a už dostávám do xichtu teplou bulbinou ….. omg to štípe jako kráva!

Týmové foto a jde se večeřet a trochu oslavit tenhle úspěch! Díky za reakce na Whatsapp statusu WE ARE FABULOUS . KOPYTA RC!
V našem přístřeší se rozjede docela slušné disco, kde nechybí populární německé hity aby naši trpasličí kamarádi měli radost. No to jsem nevěděl, že jeden trpaslík si na nás brousí kudličku takovej žabikuch.

Párty je veselá konečně sem to tady zlomil! Díky Hanče za pitwall leadership! Všichni vařený.
Po večeři pivo klídek pohoda muzika léto. Ještě k tomu lásku ...

Výčet hlášek > # piráti pijou od rána *pirátka z Bystrca* #Hanča neprstí # Hanče netěsní, asi těsnění pod hlavou
#SEŠ ZHULENÁ
#KOUZELNÁ CHVILKA
#PO SVATBĚ SEM MYSLEL, ŽE JE S HONĚNÍM PO KOMORÁCH KONEC
Soutěž v mazaném twistu – Ace feat Pankáč NÁSLEDUJE CIAO BELLA!
Ozzy leží v dodávce jako mrtvý vlk, brufen pivo jídlo a leží. Nechutilo mu to. Nabízím pomoc Dr.Mengeleho jako v ESP eventu ale prej tak zle mu ještě není!

Kolem půlnoci máme formu, Ozzyho přepadnu v dodávce a chci mu říct jak ho mám rád. Moc velkou radost nemá, je mu zle a chápe moji radost. Hanebně jsem tam vtrhnul když tam byl sám.

A pak to přišlo. V paddocku skoro nikdo nikde a najednou se zjevila postava menšího vzrůstu brejličky a prej, ať jsme zticha! Že tohle ist kein spaß …. No byl dost akční tak jsme to lehce ztlumily ale cestou ještě něco pořvával tak na přání se DJ chopil v nestřeženém okamžiku aparátu a zahrál mu na cestu do pelíšku KAREL GOTT – Die BIENE MAJA! Už čekám žabikuch v chrbátě!

Tento harmonický zvuk rozdráždil trpaslíka do nepříčetnosti a přiběhl zpátky se slovy no racing atd …… Hanča posílená myslivcem (ano byl tam taky) se strašně směje a to trpaslíka rozdráždí slovy: Sie lacht mich aus! Potom pro německy nehovořící jako mě She laughts me ! V anglickém jazyce ale já fakt nemluvím žádným jazykem ani česky neumím, když píšu takhle strašně!
Hanča se tlemí jak zhulený slunce dál!
Germán odchází a začíná slovný přestřelka na dálku. I piss on you too ….aj perličky.
Hold už chybí jen příjezd policie. To se nekoná a následuje rozbor situace alá válka Roesových #pochcal sem ti rybu #jdu se pochcat na teppich …….
Ozzy slyší historku se mě směje do očí od Hanči asi 12x než usne!

No tím je párty u konce a jdeme spát. Teda hlídkovat jestli toho psychouše nenapadne se vrátit s kamarády šmudlou, kejchalem aka bundeszwergengruppe s velitelem Florianem Zwergem to je předseda našeho fanclubu!
Ten tvůj černej Mergl máme pod kontrolou!
Dobrou noc!
Teda já usnu hned a údajně řežu dřevo, nahoře Hanča je zkopána Pankáčem protože se mu něco zdá?

Je ráno …. Je vedro …..Hlava cajk…..teda ještě si to nepřipouští a na snídani potkáme našeho kámoše z noční epizody a on dělá, že nás nezná!
Po snídani jdu takticky dospívat v muže, jediný muž týmu Ozzy je už ok a má race pace.
Sobotní den 3x trénink, závod 15minut +2 kola a volné jízdy. Vedro je brutální takže před polednem dám trénink a je to jako na grilu. Zadní SC0 má dost a tak jde další SC0 na scénu.

Na roštu jsem P18 a závod startuje chvíli po 15h. Dráha přes padesát takže to je mordor pro všechny. Závod jsem doslova protrpěl jelikož po začátečním boji a sjetí jedné dvojice sem dojel v závěsu za Ozzym a Pankáčem. V cíli jsem za sebou 13-14-15 a to je úspěch.
Tenhle závod nebyl ničím extra krom vedra a perfektního startu kolegy s Daytonou aus Deutchland

FR performance se se starty nemaže do WUP lap jedou alá MGP atd. Všichni najednou a šetří to čas myšlenka pro jiné agentury udělejte to stejně než běhat jako běžci po roštu patnáct řad a než dojede poslední tak první se tam vaří dvě minuty. Při počtu závodu 3-4 je úspora času cca 15min a to se pak hodí na open pitline……

Po závodě jsme hezky KO, takže sprcha a relax u plzničky. Tam jsem si přivodil úpal jelikož úžeh jsem měl ze závodu. Vypil jsem neuvěřitelně moc vody ale nepomáhá, až večeře v restauraci GRID mě pomohla včetně plzně, tentokrát jako po noci dlouhých nožů mě pivo z ruky nespadlo. Historie se opakuje po roce. Teda krom návštěvy mého kozího fanclubu …. Žádný insta kampaně nic … došla myšlenka!

Zajímavost ze závodu SBK2 kde jede kolega s CBR1000RR došel mu ben zín v posledním kole a PIT IN z bedny……. V Brigestone cupu
Vedle ve stanu se GSXR1000 vykuní kačerem a udělá nádrž …… půjčení ofukovací pistole prolomí ledy a už jsme bundeskamaraden auch

20:11 Kde mám pivo? Už si měl dost …..

Už vím jak bylo Ozzymu včera….bídně!

Celkově večer je dost poklidný za to v okolí to žije, schválně jestli trpajzlík z černýho mergla půjde svoje západoněmecké kumpány umravnit. Box 27 vyhrával do jedné ráno :D Faster Harder Scooter …atd

23:00 na věži svítí teplota vzduchu +27°C tvl v tomhle ani spát nejde….. a teploměr říká, že i uvnitř je dost teplo!

Nedělní ráno, úmorné vedro. Vyhráváme Guten Morgen Sonnenschein …… rouhání.
Oskar praží nesmysl a vzduch se nehne. Ty kráso do WUPu půjdu a pak závod. Nedělní závod se jede 20min +2 kola takže celkem na 11kol …. Jako v AA.

To bude nářez. Startujeme dle výsledku včerejšího závodu dle best lapu takže Ozzy-Já-Pankáč bude fight.
Zadní pneu po WUP říká něco dám ale ne celý race. Tak dám K1.

Závod jedeme 11:20 a občas mráček a před závodem lehký opar na obloze teplotu sníží na méně kritickou. Ve stanu vyrábíme vodní mlhu díky Hr.Birne ein Hobbybastler!

Motorky natankovaný guma zakouslá a jde se na věc. Ještě zajímavost FR otáčí rošt P1-P9 ze závodu v sobotu je v neděli P9-P1 takže devítka stojí na poleposition.
Tentokrát dostanu deštníkářku s deštníkem Ducati ….. ale žluté tričko stane se.
Jdeme na věc, tempo ve WUP Lap dobré bude fight. Možná osobáček. Uvolněn s dobrou náladou v helmě nepokazím tolik start ale jen lehce a soused s Daytonou si nás namaže. První vingl mela a souboje, jeden z čela padá na předeček a jedeme na áčko. Tam mě dává Pankáč a jedem Ozzy Pankáč a Já za sebou. Já ještě bojuju s jednou ZX6R ale na drzouna překlápečka na D si to beru zpět a letíme do Schwantzu kde padá další borec z čela a motorka dělá obraty typu panna orel.

První kolo za námi jedu za klukama a dojedeme GSXR tomu to jede na rovině a nejdřív ho uloví Pankáč a následně po chvíli Ozzy jene já to nestihnu kluci cuknou a mě chvíli trvá než ho vyřeším jemu to jede na motor a má lepší výjezdy ale ve vinglu je to opačně. Takže si to prohodíme na Áčku překlopení na B tam mu to pošlu jenže nezatočím ideálně nemám výjezd a GSXR jde dopředu. Ne o tolik prostě side by side ale borec mě hezky chce zavřít tak na srdíčko z levé strany ho minu na brzdy a zavřu. No na Mrkvéze.

No takhle si ho vezu na zádech chvíli, trochu se na kluky dotáhnu Pankáč má dost času se otáčet kde sem. Drzost!
V jednom vinglu prořadím a GSXR vrací úder. Takže následně na Brzdy Schwant zpátky a cílovka naopak. Výjezd z Fr. Šťastného se mu zjevím zvenku a impérium obdrželo úder. 2 Kola do konce a dostanu to na motor před A.

Boj velký, ale dnes tahám za kratší konec. Zkusím to v náletu do poslední kola před cílovkou ale jsem dlouhý a GSXR má náskok. Ten sice stáhnu ale už to není ono jsem zatuhlý a tak s náskokem 0,2s GSXR proletí cílovkou před Tajfunou.
What a race, osobáček to nebyl o kousek ale bavilo mě to, soupeř byl lepší. Gratulace na dálku pak si ve sjezdu na stadion plácneme! Tak to má vypadat.

V cíli Ozzy osobáček, Pankáč také gratulace! Hezky sem Vás namotivoval! Závist...no

Po závodě ještě překvapení P5 P6 P8 …. Takže jako na mě zbyl lapač prachu útěchy s kalíškem na slzy. No tak jo event dobrý beru to!
Koukneme při obědě na Moto2, pak šlofík 14:00 vyhlášení následně ještě volné jízdy ale tam kousek za osobákem naháním ty dva exoty až přední guma řekne NO way a skoro se rozvěsím takže PIT IN and GO HOME. Teda po vyhlášení dokoukáme MGP kde to bylo od Bindera risk alá poker s labutěma proti esu s klukem:)

Stačilo v nejlepším přestat, ono kolega s CBR1000RR udělal půlku biku kačírek edition takže stačilo.
Zabalím racing bordel, rozloučím se a vyrazím přes D1 dom.
Večer složím rozházím věci dám si drink a ulehnu neboť mě čekají pracovní povinnosti v Herman Göring Werke!

See ya next time!

Brno – ten asfalt sice sdržel ale žere to gumy před očima a slidery to chce urvat z kolene

Plusy a mínusy eventu:
Toaletní papír je hrubý ale byl jsem podarován třívrstvou měkotou díky
FR Performance rychlíci v litrech a v SSP pár lidí pod 2:10
Zázemí úplně ok
Přezouvání za 15€ nechutí ale díky držce sem to domluvil v boxu 27 za 10€ …. Líná huba bůro navíc
Závody Endurance za poplatek ….. no budiž
Času na dráze dost, skupiny akorát
Cenovka víkendu v Brně….. prostě víkend a Brno
Popelnice parking
Psí bouda hotel ****
Díky za čtení a reakce

************ I LOVE HER6 *********************** |-)
KOPYTA RC NA BEDNĚ VE SPRINTU SPOLU? NAPOSLEDY 2015 MISANO PARDÁLE!

CEO KOPYTA RC
Vlastní prackou vyklofal na noťasu

Ps.: pokud jsem něco opomenul nebo nenapsal přesně tak mě tým opraví, podbnost některých osob je čistě náhodná fakt jako!

WE ARE FABULOUS! KOPYTA RC a máme pořádný střik! |-)