Yamaha YZF-R6R (2016)

Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024

Vloženo: 02.04.2018, Uskutečněno: 30.03.2018, Zhlédnuto: 17x

Pojednání o výletu směr Itálie na okruh Misano world circuit Marco Simoncelli. Tak je tady, když jsem za dlouhého zimního večera objednal Misano přes agenturu Wildmotors, která participuje na eventu v Misanu s Actionbike.de. Pro mě známá dráha i agentura tak nebylo co řešit, když ježíšek nepřišel 24.12.2017.
Objednáno, zaplaceno. Ladění techniky u kluků v Brabaxu probíhá dobře a týden před kroužením je technika stroje připravena na 100% a příslušenství jako druhá kola na 90% ale to nebrání v kroužení ale mám rád jistotu záložních technologií a dílů. Doma za zimu v akci nakoupeny pryže tudíž stačí přiletět a odjet. Proč přiletět jelikož z práce domů na západ to mám s jedním přestupem a jako dopravní prostředek používám Uber, Airbus, Boeing nebo Suchoi atd. Občas na palici ale když to miluješ není co řešit.

Event je pojatý včetně dovolené takže spanilá asistentka s airbagy jako moje přítelkyně partnerka atd všechno v jednom zajistila nedaleko od okruhu ubytování ( ještě netušila,že nic nebude protože jsem mrtvej na spodek – jako každá šestka) navíc ve stanovách týmu máme sexuální aktivity zakázány z důvodu koncentrace jezdce na výkon ( je povoleno jezdci nechat na sobě vykonat akt orální lásky pro vyklidnění na trati pod podm9nkou osoby opačného pohlaví od narození). Odstavec 25 kapitola 99 :D

Ubytování Eli musela to zařídit jelikož trochu nezvládla dovolenou v Tatarstánu tak má černé svědomí :D Neboj lásko tu Kazaň ti budu předhazovat už jen cca třináct a půl roku

Ještě ladíme sestavu a jediná duše co připadá na event v úvahu je Ozzy co má poskládaný motor akorát je na waitlistu na event, ovšem Ozzy neváhá a kupuje čtvrtek, který je volný s taktikou následných dnů vyžere jezdce co spadne a nebude jezdit takzvaně na HYENU ale jak to všechno bude nikdo netuší ... coming soon

Den přesunu do ČR, začíná dobře protože deset minut čistím auto od sněhu za mrazu mínus deset a jedu na skok do práce a následně směr letiště. Toho sněhu bylo dost , předpověď v cajku prostě budem jezdit i kdyby chcalo. Přeci to nevzdám. Přílet do ČR nutné přesuny a zabalení věcí. Už stačí naložit auto jít před odjezdem k zubaři a hurá na dovolenou.

Čtvrtek ráno 29.03.2018 výjezd cca 06:50 z centr a města piva čili Plzně, nákup drobností a paliva proběne rychle a hurá směr DE-A-IT. Cesta ubíhá dobře u Mnichova menší “štau“ ale vidina slunce ježdění a relaxu je super. Přejezd Brenneru a opět jako kouzelným proutkem je teplo 16 nad nulou.

Menší dopravní komplikace a v půl osmé jsme na místě. Ubytování máme nedaleko Variatne de Parco tj zatáčka číslo tři. Hotel u Emy je fajn, Ema je fena vlčáka hlídající dům proto u Emy  přesun do paddocku vyložit závodní harapádí a uvítání se s českou ekipou. Tak přichází první věc a to, že Mr. 26 Ozzak jako hyena skončil protože převodovka řadí špatně ale i tak blbeček zajel 58 a měl připomínky k rychlosti ostatních. Ozzy zůstal na místě a dělal mě po celý event mentora jednoduše mě buzeroval za styl stopu a čas k tomu s pivem v ruce... to je dovolená !

Po vyplnění dokumentů nasazuji transpondér a připravuji svoji R6, kterou jsem přejmenoval na TAYFUNU z důvodu jména předchozího majitele v německém TP. Ano šesetku mám po turkovi  ale musí se uznat dobře to zbořil  a R6 jako žena proto TAYFUNA.

Jdeme na večeři do restaurace a tam světe div se zavřeno... tvl ... no tak bereme auto a jedeme do první italské pizzerie u okruhu kde si dáváme pizzu e pomodóro, pršůto, fungi ... ital na stěně podepsané všechny hvězdy MGP, WSBK, MOTO2 , CIV atd pizza dobrá  následuje přesun zpět.

Pivo pokec, trocha koňaku na zahřátí a spát aby byla síla na páteční první kroužení. Samolepka skupiny B je v pohodě, protože v poledne bude regrouping. Spánek v hotelu super ráno nás budí krásné počasí polojasno a teplo. Přesun pod stan v Richardovi kde je ustájena TAYFUNA.

Dávám nahříváky a cucík z kávy od Eli, která doběhla pro snídani do místního stánku. Rozcvička a jde se na věc 09:00 go go go. Trať MotoGP je trať MGP. První dvacka za námi jede se mě dobře po dvou letech to stále vede doprava. Čas není důležitý lepší je pocit z jízdy a ten je ok. Přední SC1 do chladna funguje velmi dobře takže pak bude na čase se potahat Lubomírem Vídeňským, který je se mnou ve skupině. Druhá dvacka a už hezky pozávodíme a není nouze o předjížděcí manévry a celkově na druhou dvacku solidní tempo. V poledne spoluobyvatel stanu Tolin je přesunut do A3 a já mrdal zůstávám v B ovšem nyní je B srovnané a začíná ještě větší bitva. Navečer je první závod a vyfasuji pozici P26... načež hyena má první připomínky k mému času atd ale odpovědí mu je, že já aspoň můžu jezdit celý víkend :D

Jako obvykle v Misanu je letmý start takže než se vzpamatuju mám díru opět celou cílovku ale jelikož se jede na total time tak zkouším tahat ovšem jsem pouze jako statista protože mě dává smečka pilotů co asi asi chybou nevešla na své pozice startovní a startovala vzau, jsem bez šance. Očekávám, že dostanu kolo a to se také v šestém kole(opět stejně jako předloni) ze sedmi děje protože špička letí fakt rychle. Čas nej kola je 0,7s za osobákem takže vztekle kopu do předního kola tayfuny a jsem trudomyslný protože blbeček hyena remcá něco o přesedání a stylu ovšem odpovědí mu je, že aspoň líp umím kolínka a ty by se mohl učit on ode mne ... hajzle. Cíl závodu je na P23 což nechápu, když mě předjel i traťák co jel s prutama na ryby ...

Malou útěchou je Ozzyho lahev bílého v restauraci kam jsme do centra Ricione dojeli. Krmení velmi dobré a po návratu je klasická okruhová drbárna kdo s kým kde jak čím do koho a s jakou směsí pryže. Hlavní téma je hyena jako zvíře a styl jak budeme tuto potvoru integrovat do týmu Kopyta RC proto jsou dva nápady koupit chcíplou hyenu v zoo vycpat ji a na europaletě ji budeme vozit paddockem a dáme před box. Plus ještě z reprobeden budeme pouštět při průjezdu mrtvoláku štěkot na znamení možnosti uzmutí zbytku jízd za málo peněz. Finále je takové, že chci kus srsti nalepit ozzákovi na podsedlák :D různě na sebe u panáků štěkáme potože to je asi nekonečné téma.

To byl páteční večer, hlavně bez pádu a trochu mě to přejde při pocitu ,že se táhnu takovou dálku a užívám si volno. Sobota a díky skupině B jedu až v 10:00 takže parádní spánek a odhodlání se prosadit. Po prvním tréninku se opět ustálím na osmi desetinách za osobákem a naháním se ve skupině se vším co má kola ... hlavně oblíbenec s bmw 1000rr mě vytáčí na rovině ti to jde grázle ale do zatáček to chce fištróna. Následuje vynucené zrušení dalšího tréninku z důvodu pádu ve skupině A1, který si vyžádal asistenci sanity a vrtulníku – otevřená zlomenina stehenní kosti s tepeným krvácením => jezdec stabilizován odletěl směr špitál – good job medicopter & medical service! Na další trénink spadne pár kapek proto je dráha oslizlá takže trénink nic moc ale každá minuta na dráze ok. Další dvacka už je opět krásně a dobře potahám a pro závod se rozhoduji nazout novou zadní gumičku  tu zahryznu v posledním tréninku a přes zlepšení start šestek z P33. Hlavně neposer start a drž se už v tom zavádecím kole. V obědovém mezičase jsem se věnoval opalování protože oskar to roztopil.

Jde se na věc třetí výzva na start ( LA ULTIMA CAMÁTA) SSP závodu a přijedu na start do uličky a tam je nás pět. Během chvíle se to zaplní a jedem. Držím se na dostřel skupiny přede mnou a tahám, za sebou nikoho nemám skupina už není na dostřel ( mrdal sem) ale moc daleko na střelbu z ruční zbraně. Takže se soustředím na výjezdy plyn a rytmus. Opět v šestém kole modrá vlajka a dostanu kolo, ovšem profík zajede aby nekazil radost šnekům jako jsem já.

Tenhle Kevin Wahr co jel první je mistr “dojčlandu wss“ a účastník mistrovství světa WSS v letech minulých kde byl několikrát v TOP10 takže se není čemu divit jak ladně letí pilu. Dojedu závod vidím šachovnici. V dojezdovém kole pozdravím efektním driftem fanclub HYENA ULTRAS na CURVA NORD A , užiju si děkovačku kdy Mr.Ozzák hlásí osobák 58.0 odpovědí jezdce je ty jsi debil :D Dojedu do bydliště, kde čeká vynervená Eli protože se prej loudám. Takže se cvičně rafnem a v mezičase do sebe lámu první pivo. To byl závod SSP. V cíli podle výsledku P23 takže posun o deset míst je hezký ale jsem ludra pomalá. V závodě jsem se těšil na souboj s Vídeňákem ale toho pohltila jako ostatní členy okolo touha jet zevlit do žluté vesnice takže na dotaz jestli Kuba Hejduk jede taky je odpovězeno my co fandíme #99 tam z principu nemůžem :D

Tolin jel závod WSBK 2 s šancí na pohárek ale bohužel nebylo mu přáno. Ovšem české barvy držel nahoře celý závod NEW GENERATION Jakub Hejduk a přivezl si bronzový pohárek a vyhrál Aleš takže gratulace pánové a to včetně kvalitního střiku na vyhlášení  PROSTĚ STŘÍKAT NA BEDNĚ SE MUSÍ UMĚT!

V závodě SBK1 bohužel nedojel Chuďas jelikož předvedl odložení své nabušené R1 do kačerova, ale byla to jen kosmetika., kterou obratem zapijeme na zdraví jezdce funkční techniku a pak to začalo... osazenstvo české tvrze popadl démon alkoholu a závodní teorie plus příběhů z okruhů. Hlavně Bóža sází jeden příběh za druhým z paddocku WSBK a okruhových dnů například : v klidu si tady sedím u kafíčka a koukám jak tu lítá ten co testuje Ducati ...myslíš Pirra jo ten ... pohoda taky na štoku tak si ho zmáčknu kolik to jede a takový hen brrrrm hén hén třicetpět dva... normální debil :D plus pokračování různých perliček ze života závodníka. Je toho tolik ,že je lepší to zažít !

Pokročilá noční hodina tj před půlnocí a zastávka u Vídeňáka ve stanu dopití malého piva ( tupláček) a pomalý odchod domů, cestou ještě lehce zaklepu na brloh hyeny jestli nespí protože si chci povídat o tom jak jezdit... spal ale až ráno mě bylo vyčteno, že jsem byl hlučný ... no promiň jen jsem skandoval Ozzáku ty jsi hyena!

Poslední panák s Kubou- cesta byla strašně složitá a jdu směr hotel, nejdřív překonám vrátnici okruhu kde stojí v cestě závora podle hesla přeskoč přelez ale nepodlez to radši takticky podlezu a jdu na hotel. Ve dveřích překročím Emu a jdu na pokoj tam lehkým zaklepáním budím Eli , která mě uloží do pelechu...kóma
Trochu flashback k sobotě – musím poděkovat Tolinovi za catering, je to super  Odpoledne holky jely k moři atd je to fajn tam mít takhle možnost mít výlet když pánská část se věnuje okruhovým radovánkám 

Neděle ráno, Eli optimisticky hlásí jak je mokro ... wtf coooo ? No nad ránem zapršelo tak se bude kroužit na vodě. Zabalíme věci a razíme na okruh tam stojí Mr.Ozzák a klepe na hodinky kde jako sem a proč nemám nazuto mokrý DAS IST SKANDAL! No dám si čaj a snídani, přezujeme na mokré a jdu to zkusit. Hned v zatáčce č.6 málem letím na tlamu ... sakra to bylo o fous nová zadní pryž klouže a necítím úplně dobře zadní kolo. Nevadí zajedu zpátky kontrola vše ok tlak taky tak jeď. No co kroužím pomalu to jde a na dvou místech to neustále klouže, takže opatrně .

V šestce to klouže asi víc jelikož se tam válí v kačeru borec s GSXR takže po půlhodině zajedu z dráhy. Na mokré to bylo ale díky větru to velice rychle osychá takže nebudu ničit pryže a počkám si po obědě bude sucho. Slunce začíná pálit a vysuší během obědové pauzy asfalt takže se odpoledne krouží na suchu. Plán jen jezdit dokud bude benzín. Mezitím Chuďas hlásí jdeme jezdit až budou lítat třísky :D po včerejším pádu dobrý výrok Už jezdí málo lidí, takže je taková open pitline pro všechny jen po dvaceti minutách projedeme pit line a zpátky na dráhu, takže kolem půl páté kdy blikne rezerva dám ještě pět kol a zajedu. Ideální čas skončit.

Nastává balení a cesta dom. Pomohl jsme zabalit Richardovi a start v 18:12 směr CZE, italové na dálnici v dešti panikaři a stojí, pak jedou jak šneci ale od Bologně už to sviští. Za Insbruckem se s Eli měníme a začíná řídit a já se uložím ke spánku no na moc dlouho ne jelikož po chvíli přijde první epizoda a to červený blesk od radaru ... asi 120 na 100km v hod tak jsem zvědavej jaká pornofotka přijde :D kurva sem se lek ale další sranda přijde v zápětí na kontrolním stanoviští hranice A-DE kdy ACAB vopičák policejní s plácačkou mává tak blbě a Eli okolo něj profrčí a zastaví asi 15m za ním :D Vopičák přijde a anglicky ji říká něco o červeném světle a jelikož vidí úplně zmatenou ženskou jak lesní včela, tak nám láskyplně řekne goodbye Eli řekne danke a jedem :D já se tlemím dost protože to byla epizoda nejdřív focení a potom tohle ... ženská za volantem no ... vytuhnu a probudím se za Rozvadovem. Eli vysadím v Plzni stihneme se rafnout v půl čtvrté ráno a já razím směr HK, kam dorazím v půl šesté. Konec cesty byl náročný celkem 1200km je prostě zátěž.

Toť ve zkratce co se událo :)

Misano event prostě super, atmosféra, okruh počasí a novinka v úplně nový sociálky , sprchy záchody prostě paráda!!! Tohle by jsi mohlo prohlédnout vedení Slovakiaringu jak se to dá krásně lehce udělat !!! Dovolená pro rodiny značka ideál 

Mínusy: trochu ta cesta a italové na dálnici, blond SW co už 65 dnů nehulí :D

Píšu obsáhlejší report po delší době takže omluvte obsah i gramatiku

Takže opět za rok CIAO MISANO WORLD CIRCUIT MARCO SIMONCELLI !

Ps.: ENDURANCE MOST WILDMOTORS 8 – 9 Května je blízko takže nemusíš sedět doma a pojeď to zkusit! Poměr výkon cena je famózní to nikde nedostaneš ;)