renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Final Endurance race Wildmotors Slovakiaring 2017 aneb s Aeroflotem za Motorsportem!

Vloženo: 04.10.2017, Uskutečněno: 04.10.2017, Zhlédnuto: 22x, Firma: Wildmotors , Bod zájmu: Slovakiaring


Poslední letošní akce s agenturou Wildmotors byla naplánována na poslední zářijový víkend na okruhu Slovakiaring. Můj plán dovolené na tento event je jasný. Od začátku září kdy dorazily přední šavle na můj motocykl až z Japonska( takhle se pořádně staví stroj žádné plácání na koleni a rovnání banánů do roviny ) bylo jasné, že chci aby se to podařilo jako test postavené techniky, objednání letenek zařízení auta a věcí na drom. Neustále ve spojení s mechanikem jak jde stavba, problémy apod se vše jevilo velmi dobře. Týden před setkáním na Slovači mě na můj kontrolní dotaz zda máme vše je odpovězeno ano máme i ty ložiska krku ? Jasně ty tu jsou ... jasně nebyly jelikož je spotřebovala jiná šestka na servise. Nevadí objednají se druhá a selže DPD, které je poslalo někam na kurva bezvýznamné místo asi do Pardubic místo do servisu u Mladé Boleslavi. Pro ilustraci na tento okruh to mám 2423km dle strejce gůgla takže když si někdo stěžuje, že nemůže jet protože se musí starat o králíky pana starosty a má to daleko přes 150km je žvást 

Bohudík DPD kýžená ložiska krku přivezla a tak začlo poslední složení puzzle s názvem ERIS ( Erektický Radioaktivní Intergalaktický Supersport). Mezitím jsem se zabalil a vyrazil směr letiště aby jezdec byl na okruhu také včas, cestou přichází menší rozruch kdy letiště hlídají SPECNAZ a snipeři ... trocha nervozity ale aspoň tu je bezpečno. Podle plánu měl Suchoi SU 100 Superjet od Aerošrotu letět v 12.10 v úterý 26.9 a už to vypadalo v 11:50 nadějně ale hlášení, že se let odkládá na 21:00 mě trochu zarazilo. Tvl já budu rád, že to vůbec stihnu a něco obkroužím ovšem to jsem nevěděl co přijde jinak bych držel pysk a stál frontu k okénku Aerošrotu Russian Airlines vic v klidu. Nakonec mě soudružka nabídla let ne v 21:00 ale v 18:40 a před půlnocí v Praze. Ok beru hlavně letím dom. Beru voucher na občerstvení, který dá na pizzu 30cm na letišti a male pivo, takže rozumně připlácím a peru do sebe dvě piva protože nemá smysl jezdit z letiště pryč. Pivo dopito dosurfováno a jdu se odbavit, ono to čekání uběhlo v pohodě a tak už se těším do letadla. Ještě pořešit auto v Praze aby bylo připraveno po půlnoci. Cestou do Pray se prospím kouknu na před přistáním na česká města Náchod, Jičín z ptačího pohledu zatáčka u Neratovic a přistání v Praze.

Beru auto a razím směr město piva kde mě už čeká Eli a vychlazené pivo v lednici – aneb romantika se nekoná pivo nedotčené. Ráno budíček a vše podle plánu. Zmínil bych doktora kontrola prstu se špatně hojící se bradavicí a vyfasování antibiotik plus dvou patoků na bradavici, mám klid s tím, že budu ready na drom.

To byla středa a čtvrtek ráno zabalení věcí a jede se přes Hradec králové kde pobalím zbytek okruhových věcí – komba, přilba, dečky, stojany . Udělám doma důchodcům radost svojí přítomností a frčíme v cca 14:00 směr Slovač. Cesta ubíhá dobře a cca 19:12 jsme na místě činu ubytování v Orechovej Potoni apartmány Fonte a frr nad rom do víru vášně okruhové. Ovšem u okruhu přetlak na parkovišti kdy v paddocku balí německý výrobce se zaměřovačem na kapotě své saky a paky po eventu. No nevadí domluvíme se s Kitty a Ozzym a razíme na večeři, jelikož se bude najíždět nejdřív 21:30 no co stane se času dost, moje R6 je na cestě. Je to nadějné, stejně jako není nadějná snaha servírky v prázdné pizzerii udržet moji sklenici piva poloplnou. No rezeň dobrý pizza také takže cajk jedeme zpět a po chvíli skládáme věci v boxu č.16 a za dvě piva to přijde. Přijedou kluci z Brabaxu( nejdřív richardovi donesu pivo aby nezkolaboval) a vybalí z útrob dodávky ERIS ... barvy na půjčených kapotách ( moje bílé pannenské čekají v krabici) jsou žluto fluorescenční červené bílé ... no krása ... kurwa s tím nesmím šlehnout ... a vezu si ji do boxu s tím ,že mám slzičky dojetí v očích. V boxu je živo jelikož takovou krásu jsem neměl na dromu 4 roky  moto je komplet na 97% ještě chybí pár detailů co ale na funkci okruhové rakety v SSP nemají vliv. Sem úplně odvařenej takže trochu bolavou zavázanou bradavici nevnímám a dohodnu ještě nastavení podvozku na jezdce. Moto jede zpět do servisu já do výbavy a jde se nastavovat. A v tom okamžiku se mění koloběh akce jelikož při zvedání moto ohledně změření max délky tlumiče při vyvěčení se při položení moto stane jednoduše to, že svoji blbostí si o stupačku PP urvu 80% bradavice i přes náplast ... krve jak z prasete , cesta krve od servisu do boxu kdy zestou odhodim bradavici i s naplasti do koše a v boxu způsobím lehký šok a označení jsi debil ... no jede se směr Nemocnice Dunajská Streda a podle krvácení vím, že ježdění je dost v hajzlu. Slov o LMD ( lahká mentálná disfunkcia) probíhá dost. Chirurgická pohotovost a Ing.MUDr. Tamas Farkas pronese větu: jste udělal robotu za nas takto se bradavice odstranuji jednoducho se odriznu a koreň se vyškrabe... no umrtvení a seškrábnutí zbytku koreně ...výsledek zavázání palce vylučuje racing. Kdyby v tu dobu byla soutěž o debila roku tak bych vyhrál kontumačně už ve FP1 ... táhnu se na okruh tak daleko, tlačím doladění motorky a pak se zrakvím na místě a to způsobem těžko uvěřitelným. Ráno v boxu šok z mého stavu a stopy krve u boxu ... prodej jěždění a bloumání po boxech. První den eventu kdy se jezdí se hodně padá kvůli přemotivovanosti a také teplotě – je kosa. Jediné co mě hřeje je láska Eli a motor R6, kterou startuji a po převazu v nemocnici také projedu po parkovišti. Takto po parkingu najedu několik km za den.

Celkově přes den probíhá pokec v boxu a korzování po paddocku v pohodě. Večer se lehce pobavíme v boxu na téma škodlivost alkoholu rozebereme věci politické plány na další sezonu a jde se spát. Pocity na jednu stranu krásná motorka škoda to zahodit a po paddocku spíš jednu chvíli megašroťák.

Sobotní ráno a palec mě zastihne v myšlenkách když mr. 35 mrdalů pantáta Kel Krešló naposledy krájel parmazán přijel na drom s něčím podobným tak to musí jít. Po několika kolech po parkingu, servisní konzultace Miku46 kdy laboruje s gumama mu jasně říkám to je cajk nech si pryže na závod se odeberu směr medical a tam dostávám zmenšeninu krytí palce krom septickeho krytí a tak se vydávám zkoušet po parkovišti R6 a následně rukavice. Prst bolí ale ne tolik jak nadrženost na R6. Mezitím Alobalista naše team number one hlásí poruchu stroje - takovou tříválcovou šestku. Podezření na svíce je jasné a bohužel se potvrzuje jelikož svíčku naposledy do toho motocyklu dal japonský pracovník továrny v Iwatě pan Šroubula Svičikawa roku lp. 2007. Jako na potvoru naše zdroje svíček leží doma a tak na svíce se následně čeká do noci. Současně přes celý den bojuje Rossina s techniku svého nasypaného SSP ale vše se nakonec podaří a konečně jí to jede jak z praku... na motor sakra dobře.

Po chvíli jedu na ofiko převaz do špitálu kde z příjmu odvezou na CT Dádu Beneše, který svoji R6 udělal na prvočinitele. Dáda bude cajk a tímto mu ještě jednou přeji brzké uzdravení. Z nemocnice jedu s mini krytím palce ale i tak je problém do rukavice takže se vydávám na somrování rukavice a přitom vzpomínám na somráka z yamaha dne Brno 2007 kde chtěl půjčit kauci na moto, rukavice a boty ...  první adept od Mika XL 4SR ok, druhý Lookwell sniper XL Mazdy trochu horší ale nakonec vítěz PSI od Ondry Plesla 2XL– dík!
Tudíž řeším otázku co s tím? Ježdění jsem prodal tak jdu kupovat zpět ( jak vratký je osud okruháře). Vejdu do skupiny D pro WUP 20min před závodem ale i to bohatě stačí. Uvidíme co palec a technika. Nafoukáno máme, nahřáto máme jedem. Chčiju radostí cosi jako maggi v kockách a chvíli potom strachem na horizontu jelikož se to záhadně palší na záda ... hold ten bike sakra funguje, Ozzy mě chce ztrapnit na půjčeném CBR650F ale bohudík se mu to nepodaří ale jak hanebně ujel hned na začátku ovšem já po rozkoukání a použití plynové rukojeti dojedu Ozzyho hezky předjedu a jedu pryč.

Využiji tedy WUP na plno a zajedu do boxu. Radost veliká a jsem přesvěčován o barevném ponechání kapot... no uvidíme. Sundám po chvíli opatrně rukavici, prst pumpuje ale ok, ono to půjde. Jdu s motocyklem na servis pro doladění pozic přepáčka vč. detailů  a následně sleduji závody SBK SSP OPEN a ŽENY s 2T. Rošty jsou kvalitně a plně obsazeny takže radost se koukat. V závodě SSP odstupuje ze startu Mike pro nenalezení neutrálu a chcípnutí stroje, nevadí strat z boxu taky cajk ale po pár kolech je zpátky a nemá čím řadit. Oprava snadná ale už to zabalil a připravuje se na další den. Takže jako CEO opravuji bike, ještě tedy předtím ve dne Mike odpovědně mění brzdové platničky a čistí třmeny – odpovědný jezdec ( doufám, že svoji radou jak si ulehčit práci jsem byl k něčemu).
Pro sobotu konec ježdění, jde se ladit taktika na endurance jelikož jsem přesvědčen mentálně, že prostě endurance jedu  v týmu máme přetlak jezdců teda Pankáč je zatím s otazníkem ale v to se uvidí ráno po výměně svící. Pokud bude vše ok hanebně prodáme jednoho pilota soupeřům

Pro dotvoření atmosféry boxu popíjíme pivo a otevíráme arménský koňak, který jak jsem zjistil chutná dost lidem tak to můžeme i příští rok v boxu rozlévat trochu více

V mezičase je hotové detailní nastavení přepáčka a R6 putuje na stojany do boxu. Kapoty už měnit nebudeme jelikož jsem krásně na dráze identifikovatelný ovšem přes zimu poladím výstroj aby to ladilo celkově. Ještě proběhne focení na reklamní účely servisu a hotovo.
Pokračuje kulturní zábava v boxu kdy je přítomen CEO Wildmotors a odhaluje lehce plány na sezonu 2018 na níž ze já osobně už těším ! Ale dále k přípravě na endurance a nastavení taktiky je jasné, jelikož naši soupeři jsou připraveni a my chceme urvat sezonní P3 

Ještě pár slov k osobě CEO Wildmotors a jeho práce na budování tohoto seriálu . Mám velký respekt k tomuto výsledku jelikož se nerodil lehce ale dle mého názoru je to úspěch vybodovat agenturu proti konkurenci nejen nové myšleno tím Dafity tak proti agentuře co tu byla plus změnila název, jednatele a ani to nenapsala do emailu sorry jako měníme název a výherní víře zůstane stejný tak s tím počítejte. Toť poznámka o agenturách co jsou české, dál to nebudu pitvat každý ať si udělá názor sám a jezdí si s kým chce pro mě je rozhodující poměr cena vs čas na dráze ... na co mě je super cena na plné dráze kde jedou vemena co se nechala zlákat cenou a nikdy už pak nepřijedou protože je to drahý ... howg

Pro posílení ducha otvírám lahev koňaku Ararat 6let stáří a nechávám kolovat, některým okruhovým nováčkům to moc nechutí ale to se zlepší. Žena mě už táhne spát a když se pohnu tak vesele povídá na druhé straně kolektivu a nechce se jí ... to jsou pořádky Takže si dám poslední pivo a jedem spát. No spát nejdu jelikož mě poslední lok nesedl takže si slovy klasika odplivnu nevim proč asi přetopené auto ... byla zima tak bufík přetopil  alkohol za to jistě nemohl

Ráno vstáváme ale žena nejeví radost se hýbat směr okruh protože si nepřečetla ceduli na dveřích check out do 10:00 takže jako obvykle když v 7:15 řeknu jedem v osm stihneš to tak vyjedeme 8:12 ... ach ty ženy ale jinak ji miluju. Příjezd na okruh, měření teploty dráhy 7°C značí fakt kosu. Praktický je dárek týmu v podobě bezkontaktního teploměru je to fajn. Ustrojím se ale něco na motocyklu je divně, no ano kvůli focení nemá číslo a skupinu tak běh do race office kde mě Nikča dá samolepky a skupinu tudíž se mohu vydat na trať. Lehká rozcvička a jde se na věc. Kosa veliká palec funguje a výsledný čas pod tři minuty je ok. Hlavní je zvykat si na techniku. Nejsem nejpomalejší tak ok. Následuje Pankáč a zbytek týmu takže vše funguje hlavně nové svíčky  Následuje brífink co a jak a zde bych chtěl vyjádřit poděkování celému týmu a Ozzymu ten po úvaze necháme závod rukám osudu je jako jezdec poskytnut týmu Krátký Zub. Teda sám se zeptal chceš jet za Kopyta a odpovídám ANO těším se na to celou sezonu kdy jsem byl nehrající kapitán, následně na posledním eventu hrající kapitán má na co hrát ale nemá čím hrát. Takže poběžím start což je moje oblíbená činnost. Přeci jen nebuduji fyzičku jen proto aby to vypadalo.

Každopádně druhá kvalda a naše jednička nás staví na rošt do pozice č.35 a v šestkách nevím přesně ale asi těsně za TOP10. Balím kanystry a jedeme na benzínu doplnit palivo jelikož úspora na litru je proti okruhu 0,3€ a při natankování cca 55l paliva pro tým je úspora zdatná Návrat zpátky kontrola strojů, tlaků, náplní a já plaším s týmovým číslem jelikož ho nemám. Máme č. 58 ( SiperSic číslo) takže vyfasuju 59 a trojku s tím ,že uděláme 58 což vede k výměně názorů s Eli co to nepochopila ... slovy nalep 59 a udělej z toho pomocí trojky 58 a tady máš nůžky ... no vše nakonec vyřešeno a dám si dobrotu a jdu se připravit na start. Jel jsem už 2,3,4 a 7h endurance ale letos 4h jen na KTM ale ne našestce. Těším se ale mám velkou odpovědnost, jelikož tým má našlápnuto na P3 tak nesmíme kravit.

Je 12:45 ozve se siréna otevření pit line takže nadlábnu ERIS , tým sundá nahříváky a mtoo ze stojanů a jede se. Cestou poprvé vidím záda pane Gunoda jezdce EWC jedoucího v rámci testu s námi za tým MACO racing osobně jsem rád, že špička MS jezdí s náma amatérama.

Na roštu parkuji na připravené pozici postavím motocykl sprvným směrem a jdu na druhou stranu dráhy. Připravím se a čekám na startéra než vužene hostesky apod z roštu a čekám na signál. Běh ... je to tady makej ... běžím solidně a startem získám několik pozic což je pro moji psychiku super. V prvním kole a něco ze zašpuntuji za skupinou pomalých jezdců a chvíli mě chybí instinkt zabijáka pošli to tam a jedem. Než se dostanu přes tuto skupinu jsou rychlejší v tahu a nezbývá než tahat z dálky a kousek po kousku dohánět ty co mě foukly pryč. Moc nesleduji čas ale ten začnu sledovat jen o mě již zmíněný Mr.Gunod dá kolo ladně já na kolení za čtyři gasuju a on okolo po uchu lokti ramenu mě bere na horizont č.3 plus za sebou nechává černý podpis na asfaltu ... trochu porno na živo to vidět. Po chvíli dostanu kolo od Číhy apod rychlíků na litrech. Kousnu se jelikož v dálce vidím jednu kombinézu repsol co jsem nemohl na začátku dohnat ... při průletu cílovkou kouknu na čas a jsem tam 33 minut a na mnoho lidí to je dost ale endurance právě začíná. Za chvíli repsoláka pošlu za sebe a kousek před ním zelená kawa ...tak pojď žabičko kuňkavá zelená na tebe dojde. Kroužím dál souboje se množí jelikož dost lidí střídalo a není nouze o soupeře. Real Endurance is comming. Kouknu na čas a ono to letí 52 minut a kroužím dále, pocitově zrychluji a jsem spokojen a dostávám druhé kolo od Mr.Gunoda no to mě pos... zas tak rychle nejedu tak přidám spíš se o to pokusím ale jelikož nemám ideální převod na Slovač plus ještě nní GIPRO tak se občas ztratím v kvaltu ale jako test dobré. Pak to přijde uprostřed kola blik hladové očičko je tu.
Hold čas střídání takže na cílovce vyšlu signál o střídání. Jedu další kolo ( podle následnho rozboru nejrychlejší svoje) a cedule od Eli na boxovce značí potvrzení střídání. Blíží se poslední horizont tahám a připravuji signál na střídání najedu lehce mimo stopu signál a směr box, brzdy u cedule 60km v hod a řítím se směr pit stop. Cestou málem sejmu jednodo dědulu co se tam plete zastavuji a během 7sekund odjíždí Mike na svůj stint. Jsem šťasten sice prst mě pumpuje a chce mě upadnout ale za to mě to stálo se obětovat. Pořadí nevim ale v SSP P8  konkurence nevede takže P3 je blízko.

Natankuji záložně bike co kdyby, zkontroluji a koukám po závodě. Po cca 9ti kolech Mika se na rovině proti cílovce objevuje zlověstný dým ... křáplý motor nebo podobná závada ... no závada pána na ZX10R je prasklé víko nebo hadice oleje a tak s tím dojede do boxů mezitím SC jelikož na tom oleji padají první dva týmy MACO a MIMONI  sanita na dráhu a red flag! Ano red flag endurance se nevidí často ale je to pro naši bezpečnost. Mezitím pán se ZX10R vybleje zbytek oleje u nas před boxem tak beru kýbl vapexu a hraju si na traťáka ... a ještě ten kýbl rozbiju takže vapex všude  ale co navapexováno jest. Mike přijede postavíme ho na stojany dolijeme palivo a 0,3l oleje... Miku dávám Ti výstrahu za techniku. Dle hlášení bude restart za SC během 15ti minut . Jsme ready a jede se. Mike dokončí stint a jde na dráhu Roumen. Střídání bezchybné a Mike vypráví jak dostal v chumlu za SC pecku do výfuku a R6 si tímto připisuje povrzený sestřel Chuďasovi Panigale 1299R ( asi R nevím přesně, sestřel potvrzen velitelstvím stíhacího letectva) Ducati utrpela poskozeni, ktera ji vyradila z bojove činnosti. Tímto bych toto uzavřel. Mike udělal osobák při svém stintu takže pochvala! Stín na tento stint vrhnul Veverka 973, který se pokutálel po asfaltu a přijel tak na mrtvoláku ale rider OK.

Roumen jede cca 4 kola a signalizuje střídání na protilehlé rovině – technický problém jede pomalu. Pankáč se obléká a stavíme R6 na střídání. Vystřídáno. Roumenovi nelepí guma takže musel zajet – asi špatný kus nebo směs na asfalt a teplotu takže směr pneuservis. Jede Pankáč a sype jedno kolo za druhým krásně nízko a postupujeme pořadím ale v SSP jsme na tom stejně.
Hlídáme Pankáče jak jede s tím ,že Roman až bude přezutý tak pojede poslední stint a já budu připraven co kdyby se mu zachtělo opět střídat. Podle času co jsem přiděll Pankáče mu vystavuji ceduli Box, následuje potvrzení a střídání. Jede Roumen a jistota P3 je 99% a jak ponamenal Pankáč krásně načasovaný střídání v kole kdy uviděl ceduli se rozsvítila rezerva  přeci jen nejsem CEO týmu pro nic za nic slovy z filmu: Je tomu již deset let co jsem se zvolil předsedou tyhle organizace a mohu říci zvolil jsem dobře 
Čas do konce závodní endurance sezony je blízko takže sledujeme v klidu Roumena blíží se cílová šachovnice a jsme nadšeni je to tam po dvou letech na slovači jdeme na sezonní bednu!

Třetí tým boxu Krátký Zub s Ozzym jel hezky a Kitty si připsala osobáček – hezky celý víkend tahala – jen tak dál!

Ješte před bednou jdu na pár kol na open pit ale sluníčko nízko plus zima mě po pár kolech zahánějí do boxů. Jde se balit a na ceremonii.

Podium si užiju protože o tom jsem snil od začátku sezony a ono se to povedlo, jsem hodně naměkko a ukápne mě slzička. Dostanu pohárek, který je super a také tým si rozdělí finanční ceny ( a že jich nebylo málo)!

Tým KOPYTA RC- Ozzy, Mike46, Alobalista aka Pankáč, RoumenS, Míša Roumenovo žena Šimková , Veverka 973, Kitty, Rossina, BRABAX, CEO Jakub Hejduk a Nikča , soupeři a ♥Eli DĚKUJU !

Nebudu vypisovat plusy mínusy, tentokrát to nechám jiným a vesele se zamyslím nad další sezonou. Uplynulá i když byla specifická hřeje na duši a nová sezona mě dává motivaci makat dále a nutí mě tady v sovětském svazu se tvrdě připravit na Wildmotors Endurance CUP 2018!

Ps.: dlouho jsem nic nepsal tak případně omluvte nižší úroveň než obvykle
Ps2.: s gramatikou a pravopisem jsem si hlavu nelámal

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gabri88 (2) napsal 12.10.2017 v 22:53

četla jsem: ..kontrola prsu... pěkný report

livestrong (0) napsal 07.10.2017 v 11:06

RoumenS (153) napsal 05.10.2017 v 16:18

Dobre to bylo Nemuzu se dockat dalsi sezony. Jen si rikam, ze pokud pojedeme v plne sestave, bude muset asi nekdo hostovat jinde...ale to je jeste daleko. Chorocho malcik, jechaj bystro

To-Funnky (0) napsal 05.10.2017 v 09:46

Super report !!! Děkuji za krasnou dovolenou a famozni zažitek tě vidět na nove R6 a musim to napsat, jsem PYŠNA že mam nej pilota !!!

Mio dio cavalero <3

mike.46 (604) napsal 05.10.2017 v 07:50

Parádní report, přijímám dutky za techniku a děkuji za technickou podporu a za super zážitky! Už se těším na další rok.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist