renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Kymco Grand Dink 125 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pan_Mýval
Vloženo 26.9.2017
Aktualizováno 27.9.2019
Zobrazeno 2 167x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Operace Reklamace: obrovské pozitivní překvapení ze Smečna

Vloženo: 11.09.2019, Uskutečněno: 11.09.2019, Zhlédnuto: 271x


Když se nefunkční Kimi sice povedlo oživit, ale s 1/3 kompresí a maximálkou 60km/h, byl jsem tak naštvaný, že jsem prodejci napsal negativní hodnocení. A tím se dal do pohybu překvapivý řetězec událostí...

Po pár dnech mi volalo neznámé číslo. Zvedl jsem to a jednalo se o původního bazarového prodejce Kimi: ptal se proč jsem mu napsal negativní recenzi a neřekl si o reklamaci, že on vždycky reklamace uznává.

Vysvětlil jsem mu, že chlap který mi Kimi prodával byl tak nepříjemný až agresivní, že jsem s ním už nechtěl nikdy v životě nic mít a vše tedy řešil sám. Načež jsem byl ujištěn, že se jednalo jen o zaměstnance "na kterého si jedna paní také stěžovala" a teď je přeřazen do dílny, a že ať skútr přivezu na reklamaci, že má zásobu jetých náhradních dílů a schopného mechanika.

Slovo dalo slovo a když pracovní povinnosti polevily, dovlekl jsem se s Kimi šnečí
rychlostí do Smečna (resp. Ledce). Prodejce-majitel bazaru byl skutečně zcela jiná osoba, než chlap který mi tehdy Kimi předával-prodával - toho jsem si pamatoval, to byl mladý dlouhovlasý frajírek jako z Diskopříběhu, kdežto skutečný majitel bazaru byl sympatický chlap ve středních letech.

Přijal Kimi na reklamaci přesně jak slíbil a ještě jsme povykládali: popisoval mi, že drží skladem zásobu ojetých ale dobrých ND které skutečně mění v rámci reklamace, a to ikdyž se projeví skrytá závada nějakou dobu po koupi - což je nesmírně solidní jednání. Že má kompatibilní ojetý, ale velmi zachovalý válec, píst i zadní brzdič (ten byl na Kimi tak zarezlý, že normálně nešel rozdělat na výměnu destiček) a vše vymění a rozběhá skútr na 90-100km/h, které má správně jezdit.

Po pár dnech volal s výsledky: mechanik rozebral motor a zjistil, že válec, píst i rozvody jsou OK, ale byl podpálený ventil - proto nízká komprese - a v karburátoru nedosedala membrána (to byla moje vina, když jsem čistil karbec od svinstva, které bylo od koupi v nádrži).

Takže dvorní mechanik prodejce mi zabrousil sedla ventilů, pohrál si s válečky ve variátoru, opravil karbec a vyměnil zadní brzdič - to vše zdarma v rámci uznané reklamace! Dnes ráno jsem si Kimi vyzvedl a vyrazil na cestu domů, což byla zároveň přejímací jízda. Nebudu vás napínat, vše je v pořádku.


Cestou zpět jsem se pokochal kostelem ve Smečně:


Chvilku pokoukal na "skanzen vojenské techniky" tamtéž - měli tam "Ještěrku" a vyprošťovací tank VT-55:



Po reklamaci Kimi jezdí opravdu až 100 tachometrových km/h a startuje na brnkntí. Cestovní rychlost, aby se motor netrápil, je ale pochopitelně nižší - tachometrových 80kmph@6000RPM, resp. 90kmph@7000 RPM.

Odvolávám co jsem napsal negativního o prodejci "skutr" z Ledců: to negativní platilo o frajírkovi-zaměstnanci, kdežto skutečný majitel bazaru je solidní prodejce ojetých skútrů.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Milan1963 (83) napsal 11.09.2019 v 20:37

Příběh s dobrým koncem. Tak to má být.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Měření komprese: mám třetinovou než má být!

    Když mi loni Kimi odmítla startovat a žádné normální řešení nepomohlo, koupil jsem si měřák komprese. A když teď jezdí o 40kph pomaleji než má, přeměřil jsem kompresní tlak. Co myslíte? https://img.motofotky.cz/upload

    Typ: Oprava
    Vloženo: 28.08.2019
    Uskutečněno: 28.08.2019
  • Po opravě/seštelování: ze 125ccm mám dynamiku 50ccm

    Tak jsem Kimi po roce čekání dostal k mechanikovi, aby opravil to na co si netroufnu nebo to neumím tak dobře. Nastavil vůle ventilů ("za celý život skútru na ně nikdo nesáhl, chtělo by je to zabrousit"), nastavil karbur

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.08.2019
    Uskutečněno: 15.08.2019
    Komentářů: 1x
  • Už zase je to rozbitý - komprese motoru

    Najezdil jsem na Kimi ne více, jak 1000km - jako na záložním stroji, když Satík čekal na investice - a už zase je nepojízdná. Jednoho rána prostě nenastartoval - ani nožním startérem na půlhodinové protáčení. Vymě

    Typ: Oprava
    Vloženo: 31.07.2019
    Uskutečněno: 19.09.2018


TOPlist