PROFIL MOTORKY

Kymco Grand Dink 125 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pan_Mýval
Vloženo 26.9.2017
Aktualizováno 11.9.2019
Zobrazeno 1666x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Operace Reklamace: obrovské pozitivní překvapení ze Smečna

Vloženo: 11.09.2019, Uskutečněno: 11.09.2019, Zhlédnuto: 178x


Když se nefunkční Kimi sice povedlo oživit, ale s 1/3 kompresí a maximálkou 60km/h, byl jsem tak naštvaný, že jsem prodejci napsal negativní hodnocení. A tím se dal do pohybu překvapivý řetězec událostí...

Po pár dnech mi volalo neznámé číslo. Zvedl jsem to a jednalo se o původního bazarového prodejce Kimi: ptal se proč jsem mu napsal negativní recenzi a neřekl si o reklamaci, že on vždycky reklamace uznává.

Vysvětlil jsem mu, že chlap který mi Kimi prodával byl tak nepříjemný až agresivní, že jsem s ním už nechtěl nikdy v životě nic mít a vše tedy řešil sám. Načež jsem byl ujištěn, že se jednalo jen o zaměstnance "na kterého si jedna paní také stěžovala" a teď je přeřazen do dílny, a že ať skútr přivezu na reklamaci, že má zásobu jetých náhradních dílů a schopného mechanika.

Slovo dalo slovo a když pracovní povinnosti polevily, dovlekl jsem se s Kimi šnečí
rychlostí do Smečna (resp. Ledce). Prodejce-majitel bazaru byl skutečně zcela jiná osoba, než chlap který mi tehdy Kimi předával-prodával - toho jsem si pamatoval, to byl mladý dlouhovlasý frajírek jako z Diskopříběhu, kdežto skutečný majitel bazaru byl sympatický chlap ve středních letech.

Přijal Kimi na reklamaci přesně jak slíbil a ještě jsme povykládali: popisoval mi, že drží skladem zásobu ojetých ale dobrých ND které skutečně mění v rámci reklamace, a to ikdyž se projeví skrytá závada nějakou dobu po koupi - což je nesmírně solidní jednání. Že má kompatibilní ojetý, ale velmi zachovalý válec, píst i zadní brzdič (ten byl na Kimi tak zarezlý, že normálně nešel rozdělat na výměnu destiček) a vše vymění a rozběhá skútr na 90-100km/h, které má správně jezdit.

Po pár dnech volal s výsledky: mechanik rozebral motor a zjistil, že válec, píst i rozvody jsou OK, ale byl podpálený ventil - proto nízká komprese - a v karburátoru nedosedala membrána (to byla moje vina, když jsem čistil karbec od svinstva, které bylo od koupi v nádrži).

Takže dvorní mechanik prodejce mi zabrousil sedla ventilů, pohrál si s válečky ve variátoru, opravil karbec a vyměnil zadní brzdič - to vše zdarma v rámci uznané reklamace! Dnes ráno jsem si Kimi vyzvedl a vyrazil na cestu domů, což byla zároveň přejímací jízda. Nebudu vás napínat, vše je v pořádku.


Cestou zpět jsem se pokochal kostelem ve Smečně:


Chvilku pokoukal na "skanzen vojenské techniky" tamtéž - měli tam "Ještěrku" a vyprošťovací tank VT-55:



Po reklamaci Kimi jezdí opravdu až 100 tachometrových km/h a startuje na brnkntí. Cestovní rychlost, aby se motor netrápil, je ale pochopitelně nižší - tachometrových 80kmph@6000RPM, resp. 90kmph@7000 RPM.

Odvolávám co jsem napsal negativního o prodejci "skutr" z Ledců: to negativní platilo o frajírkovi-zaměstnanci, kdežto skutečný majitel bazaru je solidní prodejce ojetých skútrů.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře k zápisu
Milan1963 napsal 11.09.2019 v 20:37

Příběh s dobrým koncem. Tak to má být.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Měření komprese: mám třetinovou než má být!

    Když mi loni Kimi odmítla startovat a žádné normální řešení nepomohlo, koupil jsem si měřák komprese. A když teď jezdí o 40kph pomaleji než má, přeměřil jsem kompresní tlak. Co m

    Typ: Oprava
    Vloženo: 28.08.2019
    Uskutečněno: 28.08.2019
  • Po opravě/seštelování: ze 125ccm mám dynamiku 50cc

    Tak jsem Kimi po roce čekání dostal k mechanikovi, aby opravil to na co si netroufnu nebo to neumím tak dobře. Nastavil vůle ventilů ("za celý život skútru na ně nikdo nesáhl, chtělo by j

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.08.2019
    Uskutečněno: 15.08.2019
  • Už zase je to rozbitý - komprese motoru

    Najezdil jsem na Kimi ne více, jak 1000km - jako na záložním stroji, když Satík čekal na investice - a už zase je nepojízdná. Jednoho rána prostě nenastartoval - ani nožním startérem

    Typ: Oprava
    Vloženo: 31.07.2019
    Uskutečněno: 19.09.2018


TOPlist