Univerzální motorka, která umí jet jak pilu, tak i kochačku v cestovním a klidném tempu.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800: důvod neuveden
Suzuki SV 1000S: důvod neuveden
První dojmy - Super brzdy, asi nejlepší co jsem jezdil i když nemají oplétané hadičky. Průběh výkonu krásně plynulý v velkým nástupem nahoře. Krásný rovný posez za širokými řidítky.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří chtějí jet občas pilu ale i cestovat s batůžkem.
Doplňky na motorce - Instalované lízátko
Recenze
Evoluci nezastavíš. Po krátké zkoušce Suzuki GSX-R 750 K2, která byla super, ale pro jízdu ve dvou na vzdálenost delší, jak pár set kilometrů, jsme byli oba nepoužitelní, následovalo nutné poslání dál do světa. Fazera zajíždím chvíli, ale jeví se jako dobrý kompromis mezi sporťákem a cesťákem. Posez je pohodlný jak pro mě, tak i pro batůžek, navíc je k dispozici velký kufr a plánují se i boční brašny. Moto má navíc laděný výfuk, zvýšené plexi, padací protektory a zadní blatníček.
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem: 998 ccm
Typ motoru: Řadový čtyřválec, čtyřtaktní
Výkon: 143,1 k (104,5 kW) při 10000 ot/min
Rozvody: DOHC
Točivý moment: 106 Nm při 7500 ot/min
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže: 21 l
Suchá hmotnost: 208 kg
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,6880 k/kg
Rozvor: 1 450 mm