Cestovatel s dostatečně výkonným, ale přitom úsporným motorem, neskutečným dojezdem na nádrž, solidní výbavou a bohatým úložným prostorem.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 LT: Nevleze mi do garáže a nepatří k nejlehčím.
První dojmy - Po dvou GéEsách třetí boxer a tedy naprosto očekávané chování stroje. Téměř k nerozeznání je chování stroje při jízdě sólo a ve dvou, jen je třeba správně přitvrdit poměrně hodně komfortní podvozek.
Motorku bych doporučil pro - Zejména pro cestovatele a hradní stráž.
Doplňky na motorce - Navi garmin ZUMO 500, tempomat, palubní počítač, vyhřívané sedadla a rukojeti, elektricky polohovatelný štít a klakson pravděpodobně z lokomotivy byly součástí,když jsem moto koupil, kryty vík hlav válců a rozšíření bočního stojanu jsem doplňoval.
Recenze
Pošilhával jsem po R1200RT již dlouho, ale souzeno mi bylo až nyní. Motor ve srovnání s předchozím K1200GT postrádá dynamiku, ale výkon je i tak dostatečný. Podvozek má ve srovnání s GT kratší rozvor a motocykl je díky tomu daleko ovladatelnější. Lze si užít jak jízdu po okresce, tak po dálnici. Spotřeba na 100 km i ve dvou jen mírně přesahuje pětilitrovou hranici a RT je tedy mým prvním motocyklem, na kterém lze bez tankování ujet 500 km. Dva originální boční kufry a topcase poskytují dostatek prostoru pro věci na týdenní cestování. Zamykatelná schránka u řídítek pojme sedmičku vina a štangli salámu, čtyři plechovková piva nebo případně i nějaké to nealko na cestu
Brzdění z 90% obstará motor, takže brzdy použijete snad jen při dobržďování před křižovatkou či železničním přejezdem nebo pokud se dostanete v provozu do nějaké prekérní situace. Jejich účinek je ve spolupráci s ABS a posilovačem hodně intenzívní.
Dobrá volba, já jezdím i pod 4,5 L ale v klidu a ve dvou. No a s tou citernou co si říká nádrž je pak super dojezd. Ať slouží.