Konecne splneny sen z roku 1983... Otcovi som vtedy ukazal fotku GoldWinga zo stretka v NSR... a dodal... "Ta ma tolko co tvoja Skoda 105L... a ja sa na takej raz budem vozit".
Motorka koupena od Leszek PL - Seriozny chlapik... MOTORKAR
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda GL1100 GoldWing: Chlapik ma asi mesiac tahal za nos a nakoniec... GoldWing je klasika a zakladatel tejto triedy t.j. luxury tourier
Yamaha XVZ 1200 Venture: Zrovna sa mi ziadna v ponuke nepacila a ked som zbadal Babicku Suzicku (Suzuki GV1400 Cavalcade LX) uz som nehladal
První dojmy - Korab, Parnik, Vlak... prosto stroj... a ten luxus... co sa vtedy dalo urobit to urobili a dali na Babicku Suzicku. Tak musim doplnit po asi 3000km. Vsetko sedi, neskutocny luxus a motor si len tak duni... 4000 otaciek a na dialnici si ides cca tych 115. Len motor ma silu a to co sa mi pacilo... ako po pridani v meste na 4ke z 2000 sa trha z ruk a citis kazdy valec ako buchne... parada. Len ked som prvy raz siel za dobreho lejaku v Rakusku cez Trisen po mokrom klzkom asfalte cez obchadzku nastastie pomalycky do 90 stupnovej zakruty tak po prvom buchnuti som to este udrzal a pry druhom sme aj s mamickou lahli... Jo holt silne stroje musis vediet kocirovat. Plasty opravujem a vyrabam uz druhy raz, ale teraz uz viem ako a pojde mi to rychlejsie... haha
Motorku bych doporučil pro - No 382kg resp. necelych 400kg je citit hlavne ked ju das na central a ona si na slnku sadne do asfaltu... Kamarat mi ju pomahal dat dole a to mam 181cm a 100kg... Prosto ak si chlap a vies ocenit co je dobre a milujes staru klasiku... tak pod do nej.
Doplňky na motorce - Suzuki tam toho dala tolko, ze pridavat ani nie je co.
Recenze
Pred 34 rokmi sa otec usmial a povedal "Ja mam len 105tku, ale vozim sa uz teraz, ale kym Ty sa povozis na takej este VELA VODY PRETECIE". A mal pravdu ako vacsinou vzdy ... ale "OTEC UZ SA VOZIM".
Tridsat rokov sa na nej chuderke podpisalo a bolo vidiet, ze dlhe roky ju nikto nemal skutocne rad. Elektrika dokurve... no prosto mesiac v garazi a uz robi to co ma a tak ako to pani v krajine vychadzajuceho slnka vymysleli a zrealizovali.
Vyrobenych sotva 8500 ks z toho v Europe cca 500 ks a jeden je u mna... CHA.
Bola to najvacsia, najtazsia, najsilnejsia, s najvacsim objemom a najluxusnejsia motorka v roku 1985 ked s nou Suzuki prisla... a prezyvka NIE CABRIOLET NA DVOCH KOLESACH ako GoldWing atd. ale CADILAC NA DVOCH KOLESACH jej prosto sedi ako rit na serbel.
Jazda neskutocny luxus, diery a rozbita cesta... Suzicka si len PLAVE NA SVOJICH VZDUCHOVYCH VANKUSOCH resp. tlmicoch... a Ty sa len kochas ubiehajucou krajinkou.
Motor pradie a ten zvuk hlavne ked uberies... ako si odfrkne WAU WAU... 1400 vka s 82kW resp. 112 konmi... prosto drzis plyn a ideees a ideees.
Vybava na tu domu nepredstavitelna a aj pre sucasne motorky casto nedosiahnutelna.
No nazdar, Ďuro. Tomu říkám mašina krev a mliko. Sem netušil že jsi na plnoštíhlejší. Hotový fotel na dvoch kolesách a s polským přízvukem . Teraz si budeš jazdit ako jazdia páni. Asi Ti budu vykat . A s Bartem už jsi ju zapil?
Gratuluju
Tak toto je mazec
Krásná Suzi...
Golďas je super, ale Suzi je klenot a je jich jako šafránu
10bodů a užívej si ji !
Krásně napsaná recenze a úžasná motorka. Gratuluji ke splněnému snu
Duro super nemelo by se to zapit?