Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 1472,6 Evri |
Silné stránky
Cadilac na dvoch kolesach, neskutocny luxus a pohoda. Motor prevrtany choper 1200 na 1400... krasny zvuk 123NM a 82kW... prosto na jazdenie to staci :)
Slabé stránky
Na mieste alebo v garazi je tych 392kg citit... ale ked sa pohne tak je to OK.
Moje úpravy |
Dorabka LX na LXe |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | od vymeny do vymeny |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkovy... ale 400kg je citit |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Robim si sam, ale kedze je to luxory tourier... tak nebudu vediet co pytat... podla skusenosti s Yamaha XJ900GT... kde za ventily chceli 500Evri a ja doma za 4hodiny a cena 10Evri... HAHA este raz tam pojdem |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300-350km |
Obecné
Moje závady | No plasty zodpovedali veku (zvaranie a dorabka), vzduchove pruzenie vzadu po 30 tich rokoch mrtve... po zasahoch do elektriky cca 6 diod vyhorenych, ale uz startuje a kontroluje vsetky ziarovky ako za nova |
---|