MZ jsem koupil v roce 2003. Rozhodoval jsem se mezi Jawa 350 a MZ 250. Nakonec vyhrála MZ.Na silnicích jich tolik nepotkáte a i po letech které uplynuly od jejich výroby stále vypadají velmi dobře (v porovnání s jap. motocykly z konce 80 let které dnes p
Recenze
Zkušenosti: Po 25 000 km mohu dojmy z MZ shrnout takto: + minimální vibrace MZ díky pružnému uložení motoru (a to i proti japonským jednoválcům), jízda po dálnici nečiní žádné problémy + motor lépe spaluje, méně se špiní od výfuku, výborně chladí (žádné samovýbuchy známé z Jawy po jízdě na plný plyn)+ má pět rychlostí, bez problémů udržuje rychlost 90 – 100 km/hodKaždá mince má dvě strany takže: - motocykl je poměrně malý což pocítí spolujezdec při jízdě ve dvou - úzké pneumatiky, především přední zhoršují stabilitu zejména na štěrku, po dešti -o něco dražší náhradní díly, nutno improvizovat při opravách a shánění náhradních dílůZávad se vyskytlo minimálně, zmínil bych netěsný brzdový válec, který jsem nechal v opravně přetěsnit, přetěsnění nepomohlo a tak jsem koupil nový brzdový válec v SRN za 70 EUR (domácí prodejci MZ dílů mi válec nabídli za 3 500 Kč)!Dále jsem nechal přetěsnit přední vidlice. Drobné opravy které bylo třeba udělat jako výměna pojistkové skříně, výměna zapalovací cívky, seřízení předstihů atd. si dělám sám. Údržba motocyklu mě baví a MZ se svojí jednoduchá konstrukcí a výbornou přístupností všech agregátů pro opraváře-amatéra ideální.
Cesty: Slovensko 4x, Polsko 1x, bývalá NDR 1x
Hezká MZ, máš ji ještě? Minimálně 3x do roka pořádáme MZ srazy, tak by ses někdy mohl přijet ukázat
www.MZ-WORLD.cz - staré fórum na nové adrese!
Motorka vypadá uplně nádherně... Dokonce i ta nálepka na nádrži... A ještě Pražák Samý plusy! Btw: ta fotka u tý vody - kde to je focený? Neni to někde u Labe?
Tak tomu řikam využití motorky..
Kámo - vypadá to, že se nebojíš vzdáleností! To jsi můj člověk. Ozvi se jestli chceš. Třeba někam vyjedem. Letos jsme byli s bandou MZ/Jawa na Slovensku a nemělo to chybu. Po republice jezdíme skoro každý víkend...
Co takhle fotky?<br />
MZ forever - zajdi na www.mz-world.wz.cz<br />
Jinak - ta brzda se dá vyřešit dvěma způsoby: Buď to přetěsníš (já to dělal sám a funguje) nebo to nahradíš brzdovou pumpou z jawy 350/640 (za asi 800 - 1200,-) - pak je po problému. Jinak přetěsnit vidle taky není problém - narozdíl od japonců nepotřebuješ žádné speciální klíče a přípravky. Ať Ti slouží - MZ jsou skvělé stroje.