Aprilia RSV1000R Factory
Komplet öhlins, radiální bremba, kovaná OZ, carbon doplňky, elektronika ignitech, otevřený filtr a laufy, zkrácený převod.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Zábavná motorka se supr zvukem a stále líbivým designem. Na RSV je potřeba neustále tlačit. Tahle italka potřebuje 100% nasazení a drsnější zacházení, jinak poslouchat prostě nebude a může i ublížit. Ženská z Itálie, co chceš. :)
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro chuligány, co to uměj s ženskejma, který jsou mrchy. Pak je pravděpodobnost, že zvládnete i tuhle potvoru. ;)
Recenze
Podvozek s motorem V2 60° funguje velmi dobře.
Oproti K6 dává mnohem lepší zpětnou vazbu od předního kola a pro V2 je i na výjezdu mnohem lépe čitelnější. Grip ztrácíte pozvolna a tak vás proklouznutí zadku nechá celkem chladným. Motorka s R4 180+PS se při ztrátě adheze protočí mnohem rychleji a hlavně dost nekontrolovatelně, s V2 si prakticky hrajete a ten kopanec na výjezdu, to žádnej jinej R4 neumí.
Hodně pozitivní je, že motorka nemá tendence vynášet ven ze zatáčky, u K6 byl velký problém udržet lajnu a i v překlápění levá - pravá je dost rychlá.
Mrzuté ovšem jsou rovinky, to by se člověku chtělo skoro brečet. :) Tady se musí počítat s tím, že si člověk kupuje polomotor, kterýmu těch 50 koní prostě chybí.
S aprilkou jsem zacházel pomalu jak s moto3. Neustále zalehnutý, rychle jsem s motorkou pracoval, ale časy K6 prostě není možný v Brně dát a to jsem se fakt nadřel. :)
Zkušeností mi factorka po všech stránkách dala hodně, byla to fajn jízda. :)
Vcera si ji novej majitel odvezl
Nádhernej kousek. Na inzerci jsem na ní musel pořád koukat.