renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 250 SX-F (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DejvGSR
Vloženo 18.2.2017
Aktualizováno 14.10.2017
Zobrazeno 3 236x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rakouská holka s dlohýma nohama.

Více fotografii

Motorka koupena od Jižní Čechy - Mladý kluk, příjemné vystupování, odpověděl na všechny mé dotazy.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 250 F: Nebyla v daném čase žádná rozumná dostupná.

První dojmy - Je to vysoký, třese se to, jede to na každý kvalt stejně, pořád a pořád. Výborný brzdy, na dvěstěpadesátku slušný výkon, přesná převodovka, hůř se hledá neutrál. Solidní zpracování., nízká váha. Prozatím jsem toho moc nenajel, neb nejprve se jí pořádně podívám na zoubek a pak budu jezdit a jezdit.

Motorku bych doporučil pro - Snad pro mě, doufám, že mi to půjde.

Doplňky na motorce - Žádné, jde mi o sériový stav.

Recenze

Bože co jsem to zas udělal. Kruh se uzavírá. Tuším kolem jedenáctého roku, už přesně nevím, jsem s kamarádem Jirkou a jeho tátou honili po poli Jawu 555. No Jawa spíše táhle mě po zemi. Pořád jsme chtěli pořádnou krosku. O něco později jsem si vyzkoušel ČZ 513 a 514. No ty krávo, v osmdesátých letech to jelo neskutečně. Akorát to pořád stálo a muselo se opravovat. Následující roky bylo kolo, pak po x letech Suzuki GSR 600, Ducati 848 a Triumph Bonneville. Ducatku mám na okruh a na krásné polety na dubských zatáčkách, Bonneville plní roli holky pro všechno, cestovní motorka na výlety. Začal jsem uvažovat o něčem do přírody. Původně jsem chtěl enduro,byl jsem si i jedno otestovat AJP 250 PRE 5, a bylo to boží, úplně něco jiného.
Dovolím si krátký odskok k AJP.





Rozhodl jsem si rozšířit obzory a utéct z věčně rozkopaných silnic plných plechovkám jen tak do přírody a otestovat portugalské enduro AJP PR 5 250. No popravdě a sebekriticky je potřeba napsat, že enduro testovalo mě, především moji hroznou práci plynu a spojky, velmi špatný balanc a především velmi slabou fyzičku. Po hodině a půl, jsem byl zcela zničený, ruce vytahaný a všechno na sobě zcela propocený. Ale musím přiznat, že mě to neuvěřitelně bavilo a konečně jsem narazil na něco, co mě fyzicky odrovná a budu se přitom neskutečně bavit. V roklině plné bahna a vysoké trávy jsem pochopil, že učený z nebe nespadl a především, jaké jsou neuvěřitelné možnosti stoupat do příkrých strání, tam, kam bych se ani pěšky neodhodlal. Hluboce smekám přede všemi, co to alespoň trochu mají v ruce. Třeba se k nim také přiblížím. A propó, vyválel jsem se i pěkně v blátě, prdelí napřed.
V podstatě výše jsou popsané důvody, proč jsem nakonec koupil KTM. Hledal jsem původně enduro, ale nebylo žádné rozumné k mání, a popravdě, stejně je to nelegální čím dál víc. Zato krosek bylo celkem dost, až jsem si vybral. KTM 250 SX-F modelový rok 2014, má to již pouze pětikvaltovou převodovku, a pouze elektrické startování. Na pohled obstojný stav, údajně 30 motohodin natočeno. Jsem třetí majitel. Nedělal jsem si žádné iluze o stavu, a přepokládal jsem dost práce na motorce. V současné době rozebírám. Později doplním Inko o vlastním provozu.
Ještě přidám krátké video KTM, takto doufám bude později vypadat.

A nyní můj výsledek:


Říká se, že první dojem je ten nejdůležitější, možná také nejpravdivější. Dnes jsem holku konečně provětral u nás na pískovně mezi Račicemi a Dobříní. Zprvu jsem měl docela strach, přeci jen zkušenosti žádné a ta oranžová bestie docela jela. Jak ale minuty naskakovaly, čím dál víc se mi to líbilo a začal jsem si to zatraceně užívat. Popravdě, je to fakt fyzicky náročné, ale zatím se s motorkou více peru než vlastně jedu.Ale ty táhlé výjezdy ze zatáček lehce bokem, ta neuvěřitelná ovladatelnost a až baletí krok. fakt impozantní.
K motorce:

Dle mého jednoznačně nejlepší na motorce jsou brzdy, perfektně dávkovatelné s vysokou účinností, no Bremba, co jiného se dá od nich čekat. Podvozek, přestože se jedná o motokros, připadal jsem si jak na obláčku. V terénu vyzkoušeno akorár AJP 250 PR 5 v provedení Extréme, KTM má daleko lepší a citlivější přední vidlici, supr odezva, zadní centrál výborně sekunduje. Prostě podvozek vynikající. Motor, jede jak kráva, jede to tak, že mám pořád vykulený voči a hubu dokořán, a směju se. Nízká váha, prostě baletka. S čím se však stále peru, je řazení. Blbý boty, špatná poloha řadičky, nebo křivý nohy. Odřazování dolů - vše v pohodě, přesně a rychle. Ale když řadím nahoru, stále promáchávám špičkou do prázdna a musím pro mě nepřirozeně vytáčet špičku boty ke karteru a zvednout, pak zařadím. Na Ducatce mám řadičku hodně nízko, vypadá to, že standardní nastavení na kross - řadička ve vodorovné ose se stupačkou asi pro mě není to nejvhodnější. posunu ji o zoubek dolů a uvidím. Takže zatím velká spokojenost, překonala mé očekávání. Je potřeba však trénovat, snad se do čtrnácti dnů dostanu na MX dráhu do Cítova a trochu si i poskočím.
Jo a ještě jeden dojem, přestože jsem cca dvě hoďky jezdil, nic neupadlo, nezastavilo se to, prostě to pořád jelo. Trocho porovnávám s již starou vzpomínkou na první krůčky na ČZ 513.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Aiks
Aiks napsal 11.04.17 v 20:38 10b.

Pěkný stroj kolego. Ať slouží !

Emmette
Emmette napsal 27.02.17 v 02:10 10b.

Jen ji dej poradne za usi a na prdel :D fesanda :) jsem zvedavy na vysledek :)

Tugar747
Tugar747 napsal 23.02.17 v 17:22 10b.

No hezká skákavá baletka :D Tak ať pěkně slouží ;)

Více komentářů



TOPlist