PROFIL MOTORKY

Honda CB 400 (1982)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 66lukynek
Vloženo 4.2.2017
Aktualizováno 7.2.2017
Zobrazeno 5 462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 44 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Přestavba Honda CB 400 garage 66

Více fotografii

První dojmy - První moje dojmy - Masakr... Už teď vím, že to nebude moje poslední přestavba.

Recenze

Před několika lety jsem poprvé viděl na vlastní oči přestavbu
stylu caferacer a byl jsem jí fascinován. Tenkrát jsem si slíbil, že si
jednou něco podobného pořídím. Dlouho jsem rozmýšlel a přemýšlel
coby kdyby. Moje představy byly čím dál jasnější.
Uběhlo pár let a v inzerátech jsem zavadil o celkem pěknou
Hondu CB 400 z 82. roku.
Slovo dalo slovo a za pár dní už stála v garáži.
Nedlouho na to jsem se pustil pomaloučku polehoučku do práce.
Po odstrojení mi největší starost dělalo umístění baterie, podsedlová
část a hlavně sedlo, se kterým jsem si dal asi největší práci. Měla to
být taková třešnička na celé přestavbě.
Korpus sedadla je z nerezu, výplň z polyuretanové deskové pěny a
jako potah je prošívaná jemná hnědá kůže.
Další na řadě byla nádrž. Chtěl jsem jí něčím ozvláštnit, takže
z boku přibyl naletovaný stavoznak benzinu.
Potom co bylo na rámu vše uřezáno, svařeno a vybroušeno, přišla na
řadu pískovna a lakovna.
Přední blatník, nádrž, kola a rám jsem nastříkal černou polomatnou
barvou, ta mi přišla jako nejvíc “retro“.
Motor dostal černou epoxidovou barvu a jako doplněk nové nerezové
šrouby na boční víka. Myslím, že výsledek stojí za to.
Oříšek pro mě byla elektrika a cílem bylo co nejvíce ji schovat.
Část kabelů se vešla pod sedlo, část pod nádrž a zbytek do světla.
Zadní světlo a blinkry jsem koupil ledkové lehce zatmavené a přední
velké s čirou optikou, které dodává motorce robustnost.
Řidítka jsem vybral široká a rovná. Ovladače jsem chtěl původně
dát jiné, ale ve výsledku jsem se rozhodl je nechat, protože
k motorce prostě pasují.
Dlouho jsem si lámal hlavu jak vyřešit budíky a kontrolky. Ze všeho
zůstal jen tachometr, na který jsem vymyslel peckový držák.
Zakomponoval jsem do něho i kontrolky na mazání, blinkry, světla
a neutrál, vše ukazuje a svítí jak má.
Další kapitola byly výfuky, které jsem podstatně odlehčil.
Původní a nezměněné zůstaly jen svody. Zbytek výfuku bylo nutno
vyrobit z nerezu. Po prvním nastartování jsem usoudil, že musím do
výfuků ještě přidat tlumič, protože to dost řvalo. Vložením tlumiče
byl zvuk naprosto fantastický. Zbývalo jen výfuky omotat textilní
izolační páskou a dát jim černou matnou barvu.
Naleštit a mám ,,HOTOVO“ – už teď vím, že to nebude moje poslední
přestavba.
Za pár dní nacházím na FB odkaz na výstavu v Praze Bohemia
Customs , která je součástí motosalonu 3.-5.3.2017.
Po výstavě možnost prodeje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
crasherx
crasherx napsal 16.04.22 v 01:56 9b.

Tož se tak dívám kolem a musím říct, že ta rodina CB čtyřstovek se mi tu kurnik mega líbí! (:
Povedená stavba, dobré popisky a vůbec, čtivé a i ty fotky jsou super. Jak nakonec dopadla, šla do světa nebo sis ji nechal?
Btw na kolik tě celá stavba vyšla? Díky za zprávu a ať to jezdí! Wroum! ^_^

Marty68
Marty68 napsal 08.02.21 v 12:02

Mně se to líbí..vypadá to víc klasicky , jako veterán...Já vím , že cafe racery se dělají bez blatníků , matná černá vévodí...Ale kdyby tohle mělo chromované blatníky normální délky , načerněný jen válec a ne celý motor, chrom na rámečku světlometu , tak by se mi to líbilo ještě víc.
Ale samozřejmě ctím autorovu invenci...

chevyr
chevyr napsal 11.02.17 v 16:29 10b.

krása

P.S. Nezbylo ti náhodou to ériginál sedlo?

-Jandys-
-Jandys- napsal 11.02.17 v 14:24 10b.

Krasavec a bez dalších keců,mám takové rád

TomyNav
TomyNav napsal 11.02.17 v 11:24 10b.

To je krasavice!!! Taky se pokouším najít odvahu něco takovýho spáchat... Za tu dřinu a nádherný výsledek je to jasných 10!

Více komentářů



TOPlist