renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda CB 400 (1981)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ferror
Vloženo 5.4.2021
Aktualizováno 6.4.2021
Zobrazeno 798x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Z německa přivezená Honda CB 400N r.v. 1981

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Příjemné posezení, nová hračka...

Motorku bych doporučil pro - Začátečníkům a nadšencům do jednoduchých strojů

Doplňky na motorce - Padací rám (podivně ohnutý)
nově instalace kompresoru pro nouzové dofouknutí kol

Recenze

tento stroj jsem viděl u kamaráda garáži a ačkoliv jsem do té doby neměl o ježdění na motorkách zájem, tuhle jsem chtěl mít doma.

Stroj jsem našel na německé inzerci a při první příležitosti pro ni vyrazil. Jako laik jsem sice tušil na co se zaměřit, ale stroj v dobrém stavu byl vlastně i tak trochu víc štěstí.

Samozřejmě proběhly nějaké drobné opravy (spojka, lanovody, čištění karburátorů... vlastně sestavení ze dvou karburátorů a několika nových dílů). Repas brzdové pumpy, výměna destiček, vedení kapaliny. Repas tlumičů (jeden začínal mírně rosit). Vměny oleje...

Trochu mě vypekla závada osvětlení - obrysová světla za jízdy zhasla. Pojistka OK, vedení OK, žárovky OK (po přepnutí do parkovací polohy obrysovky opět svítily). Naštěstí to byla jen ptákovina - ulomená packa držáku pojistky (ta spodní, která není vidět) a pojistka ztratila kontakt

Nevýhody:
-nejde sehnat nové pneu v originálním rozměru a v provedení bez duše
-Náhradní startovací relé jsou šmejdy s krátkou životností (náchylné na přehřátí a následné slepení kontaktů do plastů)
- některé díly nedostupné

(Fotka zatím jen ilustrativní)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
p.epanica
p.epanica napsal 08.05.21 v 23:58 10b.

...

marafzs600
marafzs600 napsal 12.04.21 v 18:14 10b.

Měl jsem ji v devadesátkách. Můj první 4takt

ferror
ferror napsal 06.04.21 v 11:54

Ahoj, díky za zprávu. Ono původní relátko odešlo na klasickou bolest - opotřebení. Nové relátko jsem doufal, že bude kvality obdobné. Leč při pokusu o start po zimě (několik startů za sebou) se rozehřáté kontakty vtavily do plastového pouzdra. Zde bohužel lepší chladič nepomůže.

Nyní mám trochu jiné, ale také "pro tento typ moto" ... tedy druhovýroba. Buď vydrží více, nebo začnu řešit bastlením z dodávaných originálních dílů na nové stroje. Bezkontaktní spínání startéru zde nevidím jako budoucnost.

Targus
Targus napsal 06.04.21 v 09:51 10b.

Za počin (nákup staré vykopávky) deset.
Ohledně relátka - asi bych se nesnažil kupovat druhovýrobu určenou pro tuto motorku, nýbrž bych se zajímal o parametry originálního relátka, což je v první řadě rozsah proudového zatížení, při kterém ještě hodlá pracovat. Následně bych pak oslovil nějakého slaboproudaře, aby mi pomohl, anebo bych sám vyhledal adekvátní součástku na netu. Hejblátek, která umožňují bezkontaktní spouštění ovládaného okruhu, je dnes nespočet. Tedy pokud netrváš na kontaktním spínání za každou cenu.
Případně bych zvážil přemístění součástky do prostoru, který je lépe větraný, anebo zvážil použití hliníkového chladiče.

Více komentářů



TOPlist