renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Káša
Vloženo 6.1.2017
Aktualizováno 6.1.2017
Zobrazeno 1 077x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Super stroj. Ale výkonu není nikdy dost, proto Akrap, k&n, powercomander, a převod do sily no a tradááá jede to! Přední pumpa vyměněna a i brzdy šlapou.

První dojmy - Co? Ty vole, to nejede! Ale na zadní to jde, tak to beru :) Koupil jsem od solidního týpka nebouraný najeto necelejch dvacet, tak libovej kousek. Čekal jsem větší sílu, ale ta je přiškrcená katem, tak šel do šrotu a voalá, hned to líp dejchá.

Recenze

Stroj je spolehlivej, mám ho už pár let. Asi 4? Nevím. Jede jak svině, brzdí dobře, ale jsou lepší brzdy. Zvuk libovej a co na to autaři mám na salámu. Když vemeš auto u zrcátka ve dvěpade se asi pochčije, no.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
McAntos
McAntos napsal 06.01.17 v 14:50 10b.

Tak to se nedivim, ze Tvuj prvni dojem byl, ze to nejede kdyz jsi na to lezl z Busi .
Ja kdyz jsem poprve sedl z Busi na na velkou Panigale tak jsem si myslel, ze se na ni rozjizdim na trojku,
jak to dole vubec nejede. Na papire napsany skoro stejny vykon jako Hayabusa, ale do 8 ti. vubec zadny kroutak. Pak hned uplne vse a velmi brzy zase omezovac. Proste na silnici k nicemu.
Na okruhu musis drzet otacky mezi 8 a 10,5 tis. Jinak Te vykrouzi kazda sestka.
Motorky se dokupuji, ale Busa zustava
10 za ty Tve recenze.

Zelinář
Zelinář napsal 06.01.17 v 11:21 10b.

Dvepade u zrcatka...

Více komentářů



TOPlist