renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Gixxertrotter
Vloženo 1.1.2017
Aktualizováno 3.1.2017
Zobrazeno 929x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Litrový Gixxero, téměř totožná s její slabší sestřičkou, akorát o trochu větší a rychlejší :)

Více fotografii

První dojmy - Můj první litr. Oproti 750 K4 papírově žádnej velkej skok, pocitově obrovskej! Krouťák a pružný zrychlení je úžasný. První dny jsem na táhlejch okrskách řadil na výjezdech sedmou rychlost :D Za boha jsem nechápal, že to může na šestku takhle táhnout! A pak že výkon litru na silnici nevyužiješ. Blbost! Pořád je to čtyřvál..do 3-4 tis. se neděje nic. V horskejch vracečkách už je i na týhle Gixxer potřeba řadit za jedna :) Rozdíl ve váze vůči 750cc neregistruju. Použitelnost motoru o krok vejš. Ideální holka na silnice.

Motorku bych doporučil pro - Komukoliv :-) Je to sice sportovní litr, ale výkon se krásně dávkuje a kontroluje. Vzhledem k roku výroby se už dá dneska sehnat za rozumnou cenu a zároveň už patří do kategorie kompaktních sportů. Už to není taková baculka jako K1/K2.

Doplňky na motorce - Laďák Arrow, plexi kryt předního světla (na Zélandu díky kamínkům na silnici užitečná věc), držák kufrů Ventura, zkrácený ohybatelný páčky, bílý proužky na ráfky (to abych jí zvednul výkon o dalších 10 koní :D)

Recenze

Motorku jsem koupil ve Wellingtonu na Novým Zélandu v květnu 2015 a za rok na ní nalítal přes 15 tisíc km po obou ostrovech. Převážně silnice, ale občas přišlo i na štěrkový cesty.
Kiwáci jsou mrdalové a trh se supersportama je tu malej. V ČR máte od každýho modelu několik kusů na výběr. Na NZ je člověk rád, když vůbec narazí na model, kterej chce. Bylo to rozhodnutí mezi dvouma, touhle a 1000 K5/K6.

Je to silnější sestřička mojí bejvalky 750 K4. Nepatrně větší, ale hodně dílů téměř totožnejch...vzhled, motor, chování. Působěj hodně podobně.
Motor má naprosto parádní rozsah použitelnýho krouťáku ve středních otáčkách. Po 750cc neuvěřitelnej skok...ta sice jede krásně, ale je potřeba jí držet pod krkem.

Spolehlivost: Je to Japonka, je to Sůza, je to Gixxer ;) Pouze olej, filtry, a další náplně a celou dobu šlapala jako hodinky!...téměř :D Bejvalej majitel čachroval se spojkou a ta byla z půlky poskládaná z Ninjy ZX-10R. Za studena řadila krásně. Jak se motor ohřál, první 3 kvalty šly ztuha. Kupoval jsem jí když měla 51 tisíc a prodával s 66 tisícema km. Jestli to bylo opotřebením převodovky nebo jinejma střevama ve spojce, těžko říct.

Cestování na sportu? To je kapitola sama pro sebe :D Vztah k cesťákům jsem nikdy neměl. Když přišlo rozhodnutí pořídit si na Novým Zélandu motorku. Říkám si: "Proč ne!"
Díky jízdní ergonomii (výšce řídítek, stupaček a sedla) dost možná nejcestovnější sportovní litr na trhu. Pohodlná i po pár stovkách km (hodně subjektivní). S motorkou byl v ceně držák od Ventury...žádná extra kvalita, ale na první low-cost cestování postačil. Už z ČR jsem si přIvez tankbag a nepromokavý tašky od SW-MOTECH, narval do nich věci na kempování a vyrazil poznávat zemi Pána prstenů.

Update: Momentálně (červen 2016-březen 2017) cestuju s její novější sestřičkou, GSXR 1000 K5/K6, po Austrálii. Celej trip možno sledovat tady: www.facebook.com/gixxertrotter

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hayabusa
Hayabusa napsal 01.01.17 v 20:43

Jak čuchneš k litru pozdravuj Froda Pytlíka

Davcan
Davcan napsal 01.01.17 v 13:39 10b.

Pěkná.Jinak moje řeč,výkon litru na silnici využiješ!

Více komentářů



TOPlist