Nádherná mašina s elegancí a super výbavou. Jen sednout a vyrazit, ať po dálnici, tak i po okreskach.
Motorka koupena od FIRMA:Jiří Lhotský - Moto Lhotský (Kynšp
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Po Transalpovi jsem chvíli přemýšlel o změně a ve hře byly i jiné značky. Ale nakonec jsem se rozhodl zůstat u Hondy, která je pro mě (možná zcela pocitově) synonymem spolehlivosti. Do ruky mi padla hned při zkušební projížďce. Krásně plynulý přenos výkonu od malých otáček až do těch nejvyšších, dostatek výkonu i rychlosti na dlouhé dálniční přesuny.
Doplňky na motorce - Kompletní sada tří kufrů, GiPRO, navigace tomtom (aktivní držák), zásuvka 12V na řidítkách, turistické plexy s deflektorem, centrální stojan, blatníček zadního kola Ermax + kryt řetězu, "podkova" na víčku nádrže + malý tankvak
Tak po 3/4 roce a několika prvních tisících km (tachometr cca 26500 km)vyměněny zadní destičky a brzdovka (06/17)
Recenze
Hledal jsem něco, na čem bych tak "netrpěl" při delších dálničních přesunech na svých výpravách. Transalp je skvělá mašina, ale pravdou je, že hlavně na dálnici mu prostě absence šestky nepřidávala na atraktivitě a vyšší rychlost pak byla jen jeho trápením. Jak jsem už napsal, po zkušenostech s ním jsem se rozhodl zůstat u Hondy a poříit něco silničně cestovního. Takže cbf byla jasná volba. Litrový motor, šest rychlostí, abs, kufry... Prostě jen vyrazit na cesty.
Hezká a Honda k tomu