Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 50000 |
Motocykl je jak to bývá u Hondy klidný. Výkon je celkem dostačující na občasné sportovní vyžití. Brzdy pokud jsou v pořádku brzdí celkem slušně zvláště při namontování panceřových hadic.
Slabá stránka je přední vidlice, brzdy i když brzdí dobře tak určitě né výborně. Poslední slabou stránkou je zahřívání při nižších rychlostech a váha motocyklu.
Moje úpravy |
Výměna blinkrů za novější LED |
---|
Obecné
Moje závady | Tekoucí víko alternátoru /nakonec prasklý kartr, ulomený blinkr, špatné přední brzdové kotouče. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej Repsol 4T10W50, Olejový filtr Hiflo Vzduchový filtr KN Chladící kapalina G11 Muller Svíčky Denzo IUH27 Rozvody včetně napínáku (originál Honda) Přední kotouče (originál Honda) Brzdové desky Nissin 245ST Brzdová kapalina DOT |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Brzdy | |
Spotřeba paliva l/100km | 8 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | Nissin 245ST |
Úpravy brzd. systému | Pouze výměna kotoučů za nové (originál Honda) |
Použité pneumatiky | Bridgestone Battlax BT 016 PRO |
Úpravy podvozku | Stavitelný centrální tlumič - nastavení jak předpětí tak i tuhosti... |
Úpravy motoru | Pouze snad otevřený filtr KN a výfuk |
Úpravy řídící jednotky | Zatím žádné... |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Výměna rozvodů, oleje, filtrů, kapaliny, seřízení ventilů, výměna předních kotoučů a desek a oprava bočního krytu. Servisuji u známého vše proběhlo dle dohody a došlo k výměně veškerých dílů a materiálu. |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Páteřový (motor je součástí rámu) |