renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kufr
Vloženo 8.6.2010
Aktualizováno 26.3.2016
Zobrazeno 9 832x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Honda CBR 929RR FireBlade, dovoz Italie, jsem drůhý majitel v ČR, r.v. 2001 Na svoje roky stále pěkná, rychlá a dobrá motorka. Je to opravdu OhnivéOstří

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 954RR Fireblade: důvod neuveden
Honda VFR 800: důvod neuveden

První dojmy - Motorka je superbike ze staré školy, pro moje ježdění je ideální. Rychlá, ovladatelná, pohodlná a pro mne i stále atraktivní.

Motorku bych doporučil pro - Ten kdo chce svižně jezdit kolem komína. Klidně i daleko za hranice naší republiky a občas si to dát i okruhu. Je to superbike ze staré školy.

Doplňky na motorce - Černé race plexi, proužky na kolách, padáky na kapotáži, padaky na kolách, pancéřované hadice od PP Tunig, vzduchový filtr KN, výfuk Creptus, diodové zadní světlo, nové menší blinkry, titanové páčky, závažíčka na řidítka, tlumič řízení, kryt zadního sedla, nosič kufru



Recenze

- Motocykl jsem koupil 7.6.2010.

- 8.6.2010 Chtěl jsem si po VTRku koupit VFR 800i Vtec na tento stroj jsem ale nesehnal prachy, tak jsem se zhlídnul ve FireBlade a to 929 nebo 954. Rozhodoval jsem se jestli 929 nebo 954, nakonec to za mne rozhodla neuskutečněná půjčka cca 20000,- a zhaněl 929. Nakonec jsem našel tuhle. Jsem spokojen. Motorka je v dobré kondici. Má najeto 19.000km, nové pneu na víc DUNLOP sportmax Qualifier, zánovní řetězovka, dobré destičky, lak bez škrábanců, celkově v dobrém a originálním technickém stavu. Mám na ní najeto cca 1000 km.
- 13.6.2010 Zkušenosti zatím žádné, jen mohu říci, že mi padla dobře do ruky. Musím si zvyknout na čtyřválce, je to úplně jiné ježdění. Oproti VTRku motorka sedí líp v zatáčkách, podvozek je podstatně tvrčí, motor to je úplně něco jiného ( nemohu říci, jestli lepší nebo horší ) je to vážně zase něco jiného a nedá se srovnávat řada proti véčku, každý motor má své pro a proti, ale brzdy jsou určitě lepší u FireBlade. V zásadě jsem zatím se svým rozhodnutím velice spokojen. Přezuto na ty nové pneumatiky DUNLOP sportmax qualifier, motorka sedí daleko líp. Je to mazec jezdit na nových gumách. Jízda pro spolujezdce dle slov manželky NEJ, ze všech strojů co jsem měl. Údajně se na ní parádně sedí, drží a nemá tendenci na mě sjíždět a nějak mě omezovat a to vše při minimálním držení. To jsem poznal i já, že jsem při každém brždění neměl celou její váhu na rukách. Tak že zase velký plus pro Blade
- 17.6.2010 Kontrola a seřízení podvozku na mne. Výměna oleje, brzdové kapaliny v předu i vzadu. Vyčištění vzduchového filtru KN. Nachystání motorky na technickou. Nová lékarnička, žárovky a sprej na dofouknutí pneu.
- 13.7.2010 Nové černé plexi! Vypadá to super!
- 24.7.2010 Nové polepy na kola, chybějící nápis HONDA na spodku kapotáže a nový polep přední masky, protože starý byl poškozen.
- 15.11.2010 S motorkou jsem moc spokojen a nechám si Farika i příští sezónu. Zatím mi moc vyhovuje. Je to andělská mrcha ! Za letošní rok najeto cca 6500km. 1500km ještě na VTR a 5000km na Fárošovi. Byla to dobrá sezóna. Projeli jsem pár srazů, nespočet výletů, jedna svatba a i moto dovolená v Maďarsku proběhla.
- 20.11.2010 Nachystání motorky na novou sezónu. Výměna oleje, olejový filtr KN, vyčištění vzduchového filtru KN, pancéřové hadice od PPtuningu, nové přední destičky SBS, nová brzdová kapalina Motul, padáky na přední kolo, padáky na kapotáži, nové žárovky do hlavního světla, kontrola a seřízení všeho, atd.
- 25.11.2010 zazimování motorky, už ať je jaro
- 14.3.2011 první projížďka. Hned po pár metrech, jsem poznal nové úpravy na motorce. Nové panceřky, destičky a brzdová kapalina udělala svoje. Farik brzdí jak hovado. To je první motorka, u které jsem spokojen s brzdami. Jel jsem se projet do Buchlováků.
- 30.3.2011 první závada mého stroje. Odešla nadobro baterka, musel jsem zakoupit novou, zároveň jsem si nechal namontovat nový laděný výfuk od Creptuse .
- 25.5.2011 Přezuto na nové pneu DUNLOP sportmax qualifier. S gumama jsem byl moc spokojen a tak jsem je pořídil znovu. Najel jsem na předchozích pneumatikách 8.000km, takže super. Rovnou jsem nechal dát nové destičky SBS na zadek.
- 11.11.2011 Zazimování motorky, přes zimu chci nové blinkry z novějšího modelu RR a diodové zadní světlo pro lepší viditelnost při odbočování, brzdění a omlazení vzhledu. Nové titanové páčky, brzdovou kapalinu, vyměnit olej,filtr, vyčistit KN vzduchový filtr a nachystat motorku na sezónu 2012. Rok 2011 v sedle Farika byl super, hodně výletu, trošku ježdění po okruhu, dovolená po ČR a splněný další sen ,, jízda na motorce k moři " Najeto 8200km, takže spokojenost.
- 20.7.2012 sezóna byla krátká, protože jsem 7.7.2012 přišel o papíry na pět měsíců k vůli vlastní blbosti a dobré duši nějakého bonzáka. Najeto pouze 3.000km. Už ať je jaro a mohu zase jezdit.
-28.2.2013 Tak přes zimu jsem nechal namontovat tlumič řízení TRIBLE Performance, padáky na zadní kolo, závažíčka na řidítka PROBIKERS, kryt sedal a nové kouřové sklíčka blinkrů. Sezóna 2013 může začít!
-25.11. 2013 sezóna končí bez pádu a zranění. Najeto cca 7.000km. Nejlepší zážitek sezóny 2013 byl Grossglockner. Ale výlet do Maďarských termálu, rakouského pohraničí nebo Jeseníky, taky nebyl vůbec špatný. Nějaký ten motosraz byl taky, takže spokojenost. Motorka šlape jako hodinky. Není důvod měnit a tak motorku pěkně za zimujeme a budeme se těšit na další sezónu.
-4.9.2014 sezóna 2014 na FireBlade končí, našel jsem novou lásku - Honda VFR800i. Na začátku sezóny 2014 jsem Fároša připravoval na zatím můj největší výlet ,,Korisiku " Sezóna to byla perfektní, pár výletů, pár srazů a zvládnutá dovolená na Korsiku. Na Fároša nemohu říci ani popel, bohužel jsem našel panenku, které jsem neodolal, chtěl jí roky a tak pro rok 2015 měním za VFR.
- 26.12.2014 Fároš je prodaný! Byl jsem moc spokojeny. Hodně dobrá motorka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Wildaja
Wildaja napsal 26.03.16 v 09:56 10b.

Sice už ji nemáš , ale podle popisu, kdy se na ní dá lítat dobře jak na okruhu,
tak i kolem komína a k tomu bonus navíc , že byla pohodlná i k cestování . To jsou dobré informace a tak to je . Stará škola má své klady a tím pádem je ta všestrannost hodně vítaná .

zdenal-dorso
zdenal-dorso napsal 30.12.12 v 22:22 10b.

super motorka.Do lonskych Vanoc jsem ji taky mel a je mi po ni trochu smutno.At ti jezdi,urcite nezklame

DonyR1
DonyR1 napsal 03.06.12 v 17:16

Jojo na 929 sem něco zažil Super stroj at to jezdí

Everest
Everest napsal 21.11.11 v 22:04

opravdu moc a moc hezkej kousek 10 b

smartin1
smartin1 napsal 02.11.11 v 16:02

Parádní Fároš A koukám že prcek bude taky motorkář 10b jasnejch

Více komentářů



TOPlist