Chtěl sem nějakou klasickou motorku.
Motorka koupena od juriis (Praha 6-Dejvice)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Bullet Sixty-5: žádný nebyl na prodej v ČR a po přečtení recenzí taky trochu strach ze spolehlivosti (nejsem mechanik)
Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI: Nelíbí se mi vstřikování u klasické moto
Kawasaki ZR 7: Nemůžu říct že by bylo něco špatně. Všechno OK, ale prostě sem necítíl nějakou radost z jízdy
Triumph Thruxton: Cena
První dojmy - Po 13 letech a několika pádech na ZX6R jsem se rozhodl zvolnit. W 650 se mi líbila a po svezení od pradávajícího bylo jasno...Jede to pomalu, ale nevadí mi to. To sem zatím zažil jen na RE a téhle motorce
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo se chce v klidu projet, užívat si okolí a tak dále. Taky musí mít rád sólo projížďky, nebo mít podobně postihnuté kamarády. Společná projíždka s kumpánama na GSXR moc radosti nepřinese ani jedné straně.
Doplňky na motorce - Předchozím majitelem nainstalovány nízké řidítka které mi vyhovují. Ročník 99 ma originály opravdu vysoko.
Recenze
Motorku jsem vybral podle emocí. Jak taky jinak. Kdo logicky uvažující by dal takové peníze za 17 let starou japonskou motorku ?? Je to prostě fakt pěkná motorka. Jediné co bych vytknul z hlediska designu je ten digitalní display...koho tohle napadlo v Japonsku, to fakt nevím. Asi to vyšlo levněji než klasika)
Najeto mám asi 1500km. Asi zopakuju co píšou všichni. Nejlíp je jí na okresce, lážo plážo...měkký podvozek odradí od zkoušení ostrých průjezdů zatáček. Na druhou ten podvozek ocením na ceste "samá záplata" (na ZX6 utrpení), na W650 projedu výletním tempem bez problémů.
Motor:
Královská hřídel - proto si to lidi kupují.
Vibrace o sobě dávají vědet, ale není to nic hrozného.
Taky na rovinkách furt hledám šestku...a ona tam furt není.
Spotrěba - nevím přesně, ale hodně nízko. 4-5l/100Km
Brzdy odpovídají stylu motorky...žádná jedovatost, ale dostatečné podle mě.
Servis - už při koupi motorky jsem videl že z motorky někde uchcavá olej. Doma jsem zkusil dotahnout všechny šrouby (přece jen to docela vibruje) ale bohužel to nepomohlo. Pan mechanik našel prasklé těsnění pod zadním víkem (tam kde je start páka) které mebylo s sehnání, ale naštěstí vyrobil náhradu.
A taky vyměnil naprasknou hadici odvetrani
Update 2023:
Najeto asi 25tkm, pokud to nerozbiju, nebo pokud nebudu mit nejaky zdravotni problem, necham si ji uplne na furt
Motorka mi uplne vyhovuje, jednou za rok absolvuju vylet na Slovensko do Tater, na ten vikend vetsinou instaluju plexi pluig, ktere fakt pomuze na dalnici (presun domu) ale je opravdu hnusne na te pekne motorce
Nádhera! Měl jsem ročník 2001, ta motorka mne naučila vnímat krajinu - na rozdíl od supersportů.
Pěkná a zajímavé počtení co mě třeba jednou čeká.
Krásné moto, po Ninje to musí být ale slušný sešup, věřím, že si odpočineš a pak zatoužíš se dostat zase někam dál, ZX-10R na nás čeká .
Příjemné courání krajinou přeji...krásný stroj
Ahoj rád byc tě pozval mezi nás Wéčkaře sraz právě proběhl ale na jaře jedeme znovu jsme ina facebooku W650 W800 muj profil Zdeny777 tel.777009777