"Železná" motorka bez použití plastů a elektroniky. Srdce je vzduchem chlazený, dlouhozdvihový, paralelní dvouválec s rozvodem OHC a pohonem vačky královkou hřídelí. Klasicky vypadající chassis jen podtrhuje tuto krásnou retro-techniku.
Výška jezdce: 191 cm
První dojmy - Retro se vším všudy. Mírné vibrace, zátah motoru od volnoběhu bez výrazného nárůstu nebo propadu výkonu v celém rozsahu otáček. Krásný zvuk paralelního twinu jde slovy popsat jen těžko. Nutno dodat, že koncovky výfuku jsou originál, tady se japončíci posnažili.
Recenze
Kořeny W650 sahají až do roku 1966, kdy japonští konstruktéři téměř do detailu okopírovali BSA A7 a vznikla tak Kawasaki W1, která tvoří základ W650. Japonský motocyklový průmysl na tom byl v 60. letech s kopírováním podobně jako dnes Čína s tím rozdílem, že díky japonské preciznosti byla většinou kopie na vyšší technické úrovni, než originál.
Přijde mi trochu nestandartní, že si japonci vzpomněli na "svoji" okopírovanou legendu W1 tím, že okopírovali Triumph Bonneville. Pokud byl ale záměr vytvořit nekompromisní retro model po vzoru anglické klasiky, povedlo se!
Zkušenosti:
Retro se vším všudy. Mírné vibrace, zátah motoru od volnoběhu bez výrazného nárůstu nebo propadu výkonu v celém rozsahu otáček. Krásný zvuk paralelního twinu jde slovy popsat jen těžko. Nutno dodat, že koncovky výfuku jsou originál, tady se japončíci posnažili.
Brzdy: přední kotouč brzdí výborně s ohledem na výkon, hmotnost a maximální rychlost motorky. Zadní bubnová brzda má poměrně razantní nástup a překvapivě dobrou účinnost.
Rám je tuhý, odpružení má spíše cestovní charakter. Celkově se W650 ovládá lehce. K lepší ergonomii pomohla montáž nižších řídítek. Spotřeba paliva 4 až 4,5 l/100km.
povedená retro Kawa, at slouží k tvé spokojenosti
Pěkná Kawa. Jezdíš s ní, či je to jen opečovávaná leštěnka.Nikdy jsem tě tady na ní nepotkal.
Jedním slovem : N Á D H E R A !
Jedním slovem : N Á D H E R A !
Zdarec moc pěknej stroj když všechno půjde jak má tak jí budu ve čtvrtek taky vlastnit.Samozřejmě 10bodíků