Dle očekávání, váha, pružnost, komfort, mobilita kdekoli a kdykoli hodící se jak na cestování a blbnutí tak i cestu třeba pro chleba. Jen než se vrátíte bude už tvrdej
Motorka koupena od motobrozz (Vetlá)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: uvažoval jsem o verzi 2012- zkoušel jsem a hodně příjemná motorka, zatím něco spíše se silničním spodkem :-)
Honda VFR 800X Crossrunner: měl jsem v hledáčku ale nezkoušel, pěkný design pocitově hodně robusní předek... Najednou je tu verze 2016, která je o level a cenovku jinde
První dojmy - Hodně jsem se těšil na ten motor, jak už bylo mockrát zmíněno "kdo nezkusil neví..." Nadchl mě celkový projev motoru, kultivovanost a průběh otáček zleva doprava :-) Po nasednutí mi přišlo všechno tak nějak poruce, jasně doladil jsem úhel páček řadičku a brzdu a svšte div se, ovládání bylo ještě příjemnější. Po prvních 350km jsem myslel že mám malý rukavice, pravý palec jsem myslel že mi upadne v kloubu :-) Jasnou příčinou jsou silnější vyhřívané origo hefty, a práce s plynem daleko za polovinou a průvodním jevem huby do rohlíku. Zkrátka nefalšované nadšení.
Motorku bych doporučil pro - Asi pro každého, je to jen v hlavě. Jde to na limity... motorka je má určitě dál než my. Nikomu nic nevnucuju, ale za zkoušku to rozhodně stojí.
Doplňky na motorce - Jako první byla samozřejmě údržba kdy byl při výměně filtru "odšnorchlován" airbox a odstraněn SAI.
Pokračovalo nastudováním možnosti změn palivových map a diagnostika moto skrze free soft (pro PC) a placený pro Android TuneEcu. Objednáním prověřené kabeláže od prodejce Lonelec z UK.
Následuje originální TOR výfuk od Triumfu a testování map
Výměna origo blikacích tykadel za mini halogenové od Vicma
Navěšeno systémy od SW.Motech, kufry Kappa, plexi Puig,
komfort sedlo origo Triumph, zásuvka USB, držík +GPS navi.
Recenze
Proč jsem si ho vybral ? Vlastně jsem na něj koukal už před GTR, pro výměnu mi to přišlo jako jasná volba.
Pořídil jsem ji už v záčí 2015 a do konce sezóny jsem se stihl seznámit již jen cca 1700 kilometry. Zjistil jsem limity svoje, pak motorky a začal studovat možnosti úprav a doplňků, protože bylo jasno že je určená ke svižné (tudíž jisté) jizdy a cestování.
Při oťukávání jsem dospěl k následujícímu:
- Jízda je zážitek
- Motor je záviděníhodný (už pro změnu map která je pokud je vhodně zvolená sakra znát)
- Brzdy dobré, ovšem na obě moje původní Kawy to ale nemá. Snad později nějaké lepší desky ?? vždyť tahle konstrukce brzd přece ani nemůže být špatná.
- Podvozek při oťukávačce ok, vycházel jsem z továrního nastavení. S postupem času a zvyšování tempa stylu jízdy je cesta k progresivu a možná i k panu Procházkovi do Čerčan.
- Ovladatelnost je díky ergonomii posezu šířce a výšce řidítek a bezesporu váze motorky výborná.
- Spolujezdec nenadává, máme k sobě zase o něco blíž než na GTR a Burgmanu.
- Úložný prostor pod sedlem je déstatečný na vestu, lekárničku, antipich a peněženku, ve srovnání s GTR kde se už přes motolekárničku prohybalo sedlo
- Spotřeba je daná mezičlánkem řidítek a sedla, pokud jedete kudlu jde k 8, pokud plíseň tak hranice 6 litrů.
- Servis zatím běžný po koupi moto. Jinak díky TuneEcu jste v obraze o stavu motocyklu a třeba seřízení klapek se podobá ladění rádia o dalších záležitostech co máte pod kontrolou nemluvě. Dle manuálu dodržovat servisní úkony v uvedených km je zřejmé.
- Závady ke dnešnímu (20.6.) mému nájezdu 3300 km ŽÁDNÉ.
Krásná žlutá střela, tak ať slouží
pěknej zlaťák
Zajímavá barva.
Gold Super doplňky, top moto!
Krásná motorka, krásný doplňky...! Chlape ty jseš hračička!!!