renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 650 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bam
Vloženo 15.6.2016
Aktualizováno 29.12.2017
Zobrazeno 2 618x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bombastická mašina... asi není třeba psát víc. Kdo jí někdy sedlal tak ví a kdo ne tak už jen ty technický data musej dostat každýho enduráka : vodou chlazenej jednoválec 650ccm - co chceš víc??? :D

Více fotografii

První dojmy - První dojmy byly super, ale jen chvilku :D Nebyla úplně v OK stavu a chtěla trochu lásky a nějakou tu medicínu, což jsem ale věděl a tak mě v podstatě uchvátila jen ta síla toho motoru který ač po repasi nevykazoval úplně 100% zdraví :) To se ale snažím napravit a snad se zadaří.

Motorku bych doporučil pro - Komu bych motorku doporučil? Rozhodně člověku kterej jezdí srdíčkem, protože na rozum tady místo není :D Né, teď vážně, kdo chce zažít super zábavu ať už na polňačkách, lesňačkách, nebo v lomu tak výběrem týhle motorky neprohloupí. Motorka zvládá na co si vzpomenete akorát na motokros bych jí nedoporučoval :D Je to prostě enduro pokud budete chtít jezdit motokros kupte si na to odpovídající motorku, pokud budete chtít jezdit na výlety do přírody a zažít pořádnej adventure s kámošema, nebo si zazávodit rallye kupte si KLX. Určitě tím nic nezkazíte. Na cestu kolem světa to taky stavěný není, což ovšem neznamená, že se s ní za hranice podívat nedá. Sám se o to pokusím výletem na ukrainu příští sezónu tak o tom pak napíšu :)

Doplňky na motorce - Na motorce jsou kromě acerbis řidítek taky plastový vodřený kryty páček který brzo taky nahradím nějakou kovovou obdobou, výfuk s brutálním zvukem domácí výroby a digitální tachometr made in china kterej i po správném naprogramování kola ukazuje rychlost špatně proto jsem ho našteloval na 18" kolo přičemž ukazuje přesně polovinu aktuální rychlosti takže kdo umí násobit dvěma ví kolik jede :D (PS sháním origo tachometr kdo má ať napíše :D ) Další dopňky jsou v plánu... prozradím, že tam bude zásuvka na 12V, voltmetr, navigace, možná roadbook a bůh ví jaká píčovina mě ještě napadne :D

Recenze

Jak už jsem psal výše, její stav nebyl nic moc. Motorka udělala přemet a odnesl to podsedlák, který se trošku ohnul, řidítka zřejmě taky proto jsou tam teď nové krásné acerbisy, vidlice tekly, airbox je svařovanej, vzduchovej filtr taky zažil lepší časy, destičky sjetý na maděru, na volnoběh chcípala proto byl naštelovanej na cca 1500 ot./min. Membrána na šoupěti měla dirku, kabel od svíčky načatej a chyběl jí tachometr. Ten taky podlehnul následkům přemetu :D Takže jízdní vlastnosti jsem ze začátku vážně neřešil :D Jinak motorově až na tyto nedostatky byla zdravá (od kliky nahoru celá nová, protože její první majitel zapomněl, že se tam taky občas musí nalejt olej :D ) to pak byl další problém, když jsem jí kupoval od druhého majitele, že ten olej docela mizel aniž by pod motorkou vznikaly mastné fleky :D čily gufera na ventilech už taky nejevily známky těsnosti :)

Nicméně po jedné sezóně občasných projížděk a vyřešení těch nejnutnějších problémů jsem se rozhodl, že jí dopřeju a dám jí do kupy. Je 15.6. 2016 a motor mám na ponku. Zalapoval jsem ventily, které už nemohly těsnit kolik tam bylo karbonu a o svíčce radši nemluvím :D papání oleje jí evidentně nedělalo dobře. Na dekompresoru chyběla pružinka a nejsem si jistý, ale nepřipadalo mi úplně v pořádku ani nastavení rozvodů. Novej olej a olejovej filtr čeká ve skříni na montáž. Vidlice jsou přetěsněný, srovnaná i osička předního kola, která jak jsem zjistil taky dostala pumelici. Novej vzduchovej filtr, kapalina do chladičů, svíčka a další drobnosti taky čekají na finále. Rám je momentálně v pejru, čeká u lakýrníka na komaxit, jak jinak než kawa zelená. To brčálově tyrkysovo pistáciovo hnusný něco co bylo dřív původní lak muselo pryč :D Momentálně čekám až přijde hotovej rám a pak už je to otázka jednoho dne kdy bude mašina v kupě. Jo a taky čekám až přijde pružinka dekompresoru. Na kolech jsou obutý fungl nový Mitas E09 a kachní přední blatník jsem taky nahradil novějším modelem z KX 250. V plánu mám ještě velkou nádrž a dakarovou masku, to už bude ale na delší vyprávění. Až to dám do kupy napíšu o její realizaci článeček :)

:D



























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dacann
Dacann napsal 25.12.18 v 11:18 10b.

Kráska, pěkně se o ni staráš

Mann
Mann napsal 19.10.17 v 06:51 10b.

Tady to vypadá nadějně Tak šup sem fotečky po zotavení

Bam
Bam napsal 20.06.16 v 20:28

Díky klucí za palce nahoru. Fotka na profilu sice není moje motorka ale před rozebráním vypadala přesně takhle :) Momentálně dostává ozdravnou kůru tak jsem nemohl přidat konkrétní foto, ale přidám fotky ze zotavovny

NXram
NXram napsal 20.06.16 v 16:12 10b.

pěkný KLXo, chtěl jsem ho koupit několikrát, ale nikdy jsem v daný moment nenarazil na nic kloudného a tak vždy došlo na KLR

DOMINATOR
DOMINATOR napsal 20.06.16 v 09:13 10b.

krásny kousek

Více komentářů



TOPlist