JAWA 250 353/03 Kývačka, Rybiny, Ampermetr prostě potěcha pro oko
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - + Stabilní motocykl + Šroubovák stačí pro 80% oprav + poloautomatická převodovka dá se řadit bez spojky + skvělý zvuk a vůně dvoutaktní mašiny
Motorku bych doporučil pro - Pro začínajícího motorkáře který miluje historii.
Recenze
Na tento motocykl jsem se chodil od mala koukat do stodoly kde byl chudák zaházen dřevem. Jen co jsem dovršil 18 let a udělal si papíry na motorku( tenkrát do 350 ccm) . Přišlo na řadu oživení motorky. Po spoustě hodin čištění, rozebírání, následnému konzervování a skládání jsem konečně měl na čem jezdit. Následovalo přihlášení na vetránské papíry a mohl jsem začít jezdit.
Motorka zůstala celá v originální barvě, včetně originálních chromů, puvodně jsem chtěl leštěnku ale na poslední chvíli jsem si to rozmyslel, protože renovovaných strojů na silnici bude přibývat ale v originálním stavu jich jezdí jenom pár a mě osobně se nechce smazat historie dnes již více jak 50 let starého motocyklu.
Když se na něj podívám tak můžu fantazírovat o tom, co který šrám znamená a jaky byl za ním příběh, což u renovovaného stroje jaksi nejde.
Jinak tato motorka je absolutní špička v udržbě. Všechno je absolutně jednoduché a stačí si jednou přečíst příručku a nic víc není třeba. Základním nářadím se dá rozebrat a opravit prakticky celý motocykl. Ztratili jste klíček? nevadí stačí šroubovák.
Čištění je taky radost protože všechno co bylo možné je zakrytované. Takže opláchnout, osušit navoskovat a jedeme dál.
Tohle je moje srdcová motorka, které se nikdy nevzdám, můj pojízdný sen a kousek ráje.
PS. FOTO ilustrativní neměl jsem jej při ruce. Doplním
2018
Nutná GO motoru- originální těsnění se rozpadla (ještě aby ne když motor nikdy nebyl na GO)
Během léta rozborka a čištění a příprava na 2019 atestace s GO motoru
Až dá fotky, budou body
fotku určitě přidej.Původních patinovek je už málo.