PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník isacar
Vloženo 29.5.2016
Aktualizováno 29.5.2016
Zobrazeno 507x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Motorka byla v ošklivém pohledovém stavu ale zdravé jádro...neváhal jsem koupil a neprohloupil :D

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500: Jejich méně a jiná cenová relace...

První dojmy - Každou motorku,kterou jsem kdy měl, jsem tlačil a ani tato nebyla vyjímkou .Ještě u prodejce...První setkání a došla šťáva a pěško zpátky :D Ale nelituji :D

Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodná pro káždého, kdo v ní najde zalíbení. Bude počítat s tím,že je to 500ccm a ne závodní supersport a že tyto stroje pod rok 2000 mají většinou pochmurnou minulost :D

Doplňky na motorce - Kufr Kappa K30N,Výfuk v brzké budoucnosti,Vyhřívané rukojeti po zimě letos nebyl čas na instalaci,dělal se motor.



Recenze

Motorku jsem koupil před 1 rokem.Sháněl jsem...levnou spolehlivou motorku s minimálním obsahem 500ccm.Dlouho jsem na motorce nejel a strach z většího obejmu jsem měl!(Nakonec,zbytečný strach§) dalším aspektem byl finanční rozpočet... :) Když jsem motorku koupil,věděl jsem,že nemůžu čekat nádherný stroj, za tyto peníze a natož počítat s tím ,že by se nekoukla na zem.Jak už jsem psal na začátku ,chtěl jsem spolehlivý stroj, tudíž jsem šel hlavně po motoru..jelikož jsem díky přečtení spousty názoru zdejších motorkářů a vlastníků tohoto stroje, dost informací měl a věděl,nebyl problém si dát bacha, na pár maličkostí,které Hazuki GS skrývá... Motoricky byla v pořádku ,jen nějaké ty šrámy na duši motocyklu...prasklé plasty,odřená místa,zmáčknutý výfuk,roztrhané sedlo atd. atd. Ale jelikož je to můj koníček ,věděl jsem,že rád vše odstrojím a postupem času,dám motorce trochu lásky a péče... Sehnat vše starší,případně nové...Po cca měsíci jsem zjistil,že je má Hazuki zavřená. Tak následovali úpravy karburátoru,nové trysky a úprava šoupátek A samozřejmě nové těsnění,hladiny karburátoru, nové jehly,seřízení podtlaku(synchronizace), ventilové vůle, nova baterie,přečalounění sedla a furt práce... jak na kostele,na druhou stranu ale musím říct ,že jsem s tím to strojem velice spokojen. Ať přijdu kdykoliv ke své Hazuki sednu a jedu a to je pro mne důležité! Doporučují ten stroj nenáročným uživatelům a lidem kteří ocení neuvěřitelnou jednoduchost toho stroje.

Tak a teď něco o motorce :D

Začneme brzdami...Přední Brzda si myslím, že je dobře davkovatelná,brzdný účinek dostačující i ve větších rychlostech zatím,musím zaklepat vždy my stačili dva prsty a případně pomoc zadkem.Zadní brzda...)Účinek dostačující ale oproti přední brzdě, hůře dávkovatelná ,není problém, při méně šetrném sešlápnutí aby se kolo hlodlo a šlo smykem .

Podvozek : Podvozek motorky,podle mého názoru super !Motorce se v zatáčkách vyloženě líbí,přesná krátká dobře ovladatelná.

Motor : Vzduchem Chlazený dvouválec DOHC .Krásný jednoduchý stroj...Sice servisní intervaly kratší než u jiných strojů ale ne zas tak náročné třebas jak u ducati :D Chce to pravidelně měnit olej,ventilové vůle,synchronizace karburátorů a občas mrknout na rozvod. řetěz a motorka by měla sloužit spousty kilometrů.

Motorka je samozřejmě menšího vzrůstu,tak že pro nějaké větší cestovatele to není ale nebojím se říct,že tento stroj je ideální jak do města tak na delší cesty.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist