renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hlousici
Vloženo 7.5.2016
Aktualizováno 1.5.2020
Zobrazeno 2 837x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Píská, drnčí, hučí, váží jako krá... ale jede skvěle.

Více fotografii

Motorka koupena od Losmotos Hodonín - Již několikátý stroj od tohoto prodejce. Vždy bez problémů.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Sedlo si to na první svezení. Motor je výborně naladěn. Až nadbytek výkonu s kterým se dají dělat věci. S každým svým strojem jsem se sžíval ale tady to bylo jasné že k sobě patříme od začátku.

Motorku bych doporučil pro - Pro mě :-)

Doplňky na motorce - originál spodní padák. (chci ještě vrchní sice 4kg váhy navíc ale ty plasty stojí majlant), vrchní kufr givi, boční sw motech, páčky M-style

Recenze

Po dvou sezónách na osmistovce jsem chtěl prostě zkusit jak je to na té větší mašině. Jinou volbu jsem ani nezvažoval. Zvykl jsem si na ten pohled včelky a motor mají Angličani naladěný dle mých představ. Vlastně mi osmička dost seděla. vzhledem k tomu že za tohle jsem vysázel 100kolíků navíc měl jsem velké očekávání. Byl jsem přesvědčený že kritika z mojí strany bude velká, ale nestalo se. Dával jsem si na čas. Máme spolu už 4000km a dobré.
Opravdu jsem si sedl jak prdel na hrnec. Motka má originál turistické plexi které je na moji postavu 183cm naprosto dostačující. Není to sice jak za sklem v autobusu, ale i při celodenní jízdě necítím krční svaly či jiné negativa. Sedlo mám v prostřední poloze. Dávkování elektronického plynu mi chvilku trvalo dostat do ruky, ale motor jde nádherně za plynem. Rozdíl výkonu je opravdu znatelný. Prozatím ho mám až nadmíru. Manipulace na místě je sice horší. Jak se to dá ale do pohybu jde to do zatáček skoro samo. Terénem neplánuji přílišné ježdění ale nějakou tu šotolinku už jsem vyzkoušel a pořád si myslím že tyhle motorky na to prostě nejsou. Na to je to těžkopádné, všechno poskakuje a mám pocit že musím vytřepat každý šroub. Zatím se nestalo.
Velké překvapení pro mě brzdy. Po výměně páček za M-style ovládám jedním prstem. Bohužel přední pérování je takové jaké se píše. Nic moc. Na silnici dostačující ale ten terén? Motka je klidná do 180km za hodinu. Na dálnici se to chová jako ryby ve vodě. Bohužel moc nejezdím takže neocením.
Přístrojovka přehledná s jednoduchým ovládáním. Žádné zbytečné serepetičky.
Spotřeba 5,7l. Jezděno v jednom a bez bočních kufrů.
Tohle je to co jsem čekal. Pěkná mašina s dostatečným výkonem, rozumnou spotřebou co uveze hromadu zbytečností a na které můžu jezdit celý den po okreskách bez obavy že bych byl natřesený jako sulc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 21:10 10b.

prokyno
prokyno napsal 10.05.16 v 15:26 10b.

Správná velikost Tigra, správná volba

boucek69
boucek69 napsal 10.05.16 v 11:59 10b.

jj užívej si Honzo

31081
31081 napsal 09.05.16 v 08:39 10b.

wsbk
wsbk napsal 08.05.16 v 08:37 10b.

Více komentářů



TOPlist