Velice vděčný stroj. Může to být luxusní leštěnka, nebo jen okřápané enduro, jedno je ale jisté, když přijdete do garáže, vždycky na vás bude mrkat jedním okem...
První dojmy - Moje první vlastní motorka, takže nemám moc s čím srovnávat. Ale když bych to měl shrnout úplně lidově, tak je to vysoké, pohodlné, s dostatečným výkonem, velkou užitnou hodnotou a nízkou spotřebou... prostě skvělé.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo má rád dobrodružství na cestách i v garáži.
Doplňky na motorce - Padací rám SW-Motech, cestovní rám Touratech, kufry Zega 35+45 l, topcase AluMilánek 60 l, cestovní plexi Wunderlich Vario (upravené výřezy), snížené a dělené sedlo, bastery Barkbuster, vyhřívané rukojeti Oxford, centrální stojan
Recenze
Nechtěl jsem supersport, naháče, chopper, crossku, street, dragster, motard, skůtr ani sajdkáru. V podstatě pokud jsem někdy uvažoval o nějaké motorce, byl to právě tento model, protože má jakési takové zvláštní charisma. A když si pak pořídil i dlouholetý kamarád a kolega, bylo téměř rozhodnuto.
Jízdní vlastnosti jsou pro jezdce bez velkých dosavadních zkušeností, řekl bych, velmi dobré. Motor má dostatek točivého momentu i těsně nad volnoběhem a ve vyšších otáčkách je i výkonu dostatek. Ovladatelnost je nadstandardní. Úložný prostor bez doplňku je téměř nulový, pod sedlo lze stěží nasoukat homologovanou lékárničku, nicméně po drobných úpravách lze na motorce najít několik míst, kam se dají nějaké drobnosti pohodlně poschovávat. Po doplnění rámů a kufrů se úložný prostor nafouknul na vodotěsných a uzamykatelných 140 litrů, takže označení "cestovní" enduro je asi na místě.
Průměrná potřeba se drží okolo 4,3 l/100 km při takových běžných pojížďkách. Se spolujezdcem a třemi plnými kufry při cestě po silnici z jednoho konce ČR na druhý se spotřeba zarazila někde na 4,9 l/100 km.
Model 2008 trpí několika reálnými a několika domnělými nemocemi. Je tedy potřeba se připravit na případné investice. Ceny autorizovaného servisu a náhradních dílů se sice blíží dobám kosmického věku, naštěstí motorka jde bez jakékoliv předchozí zkušenosti kompletně rozebrat a složit, včetně motoru, za pomoci račny, pěti nástrčných bitů, dvou klíčů a šroubováku za několik hodin. Spotřební materiál se dá taky koupit i neoriginální za zlomek ceny, takže tyto případné náklady se dají srazit na minimum. Motor občas vydává různé nadstandardní zvuky, což ale není závada, spíše vlastnost.
A perlička nakonec - nejhezčí zvuk má s originálním výfukem...
Kůrnik špica mašina...špica barva...špica tuning...za 10 !
tož jsem zvědav kdy na sebe narazíme
jinak udělali jste z nich celkem pěkné origoše
Užívej hezká motorka
Hezká motorka, at' i dál dobře slouží.
JenyYamaha: Myslíš bez "další" nehody