PROFIL MOTORKY

Honda NT 700V Deauville (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Psycho_vlk_Wolf
Vloženo 28.3.2016
Aktualizováno 29.3.2016
Zobrazeno 2 929x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Pohodlný a spolehlivý společník jak na delší výlety, tak na ježdění po městě. Koupena v roce 2013 a od té doby najeto jen 5tis km, ale teď už budu mít konečně víc času.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FJR 1300: Na můj vkus až příliš těžká a krapet obava z vysokého výkony.

První dojmy - Při prvních jízdách jsem si musel zvykat na trochu odlišné zatáčení při velmi nízke rychlosti oproti Suzuki GS500E a celkově na vyšší váhu při manipulaci. Potěšil mě větší cestovní komfort a krásně táhnoucí motor. Bonus v podobně integrovaných kufrů je k nezaplacení. :-)

Doplňky na motorce - Tankvak, zadní kufr, 12V zásuvky

Recenze

Po zkušenostech se Suzuki GS500E jsem potřeboval něco se silnější motorem, větším cestovním komfortem a vzpřímenějším posedem. Koukal jsem se i po cestovných endurech, ale jelikož nejsem moc vysoký, tak jsem se musel poohlédnou po něčem nižším. Nakonec jsem našel celkem hezkou Yamahu FJR 1300 v jednom bazaru. U té mě ovšem nesedla její hmotnost a nakonec i obava z vysokého výkonu. Přejít z 500ccm/33kW na 1300cm/106kW by byl celkem skok. Naštěstí tam měli i tohoto černého krasavce, tak jsem si s ním udělal zkušební jízdu a bylo rozhodnuto.

Jezdí se s ní skvělě. Musel jsem si zvykat na výše umístěné těžiště, ale ta světlá výška je oproti GS super. S tou jsem čas od času někde škrtal, ale s Hondicí nemám vůbec žádný problém, ani když je naložená. I přehled o okolí je díky celkové výšce mnohem lepší a lépe se dá kochat krajinou. Díky předním plastům a plexi v nejvyšší poloze je ochrana velmi dobrá. V dešti ani tolik nevadí jet za kamionem. Plasty to velmi dobře chytají, možná by mohly být lepší v oblasti kolem bot. Tam je to horší. Jelikož je trochu širší, tak si musím dát pozor kde ještě projedu a kde né. Ale její pohyb v kolonách je stále relativně hbitý. GS bylo hbitější. To s manipulací na místě je horší, přece jenom váží 240kg (kór když je vyšší) a to už není taková sranda.

Motor je užasný. Táhle krásně plynule od spoda až skoro nahoru a hlavně, když přidám plyn naplno, tak ani tolik netrhne za ruce, jak GS při překročení nějakých 6000ot. Ta byla jak splašená koza Výkon je dostatečný na jízdu po okreskách a lze bezpečně předjíždět. Ve vyšších rychlostech by to už chtělo o pár koníků navíc. Na dálnici také stačí, ale není to žádné terno. Osobně nemám dálnice na motorce rád, radši okresku ikdyby to trvalo o 2h déle Spotřeba je kolem 4,5l/100km.

Brzdy mají ABS a duální brzdový systém. Naštěstí jsem jejich funkci nemusel ještě zkoušet a doufám, že ani nebudu muset. Jinak na hmotnost stroje brzdí dobře, ale brzovka je už staršího data. Tak po výměně to snad bude ještě lepší.

Úložné prostory v podobně dvou integrovaných kufru s úzkým "oválným" propojením mezi sebou a dvě odkládací schránky vepředu (vlevo zamykatelná, vpravo bez zámku). K tomu mám tankvak a zadní kufr. Takže na cestování je dostatečně vybavena.

28.3. 2016 - Teď mě čeká kompletní servis.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sakramento
Sakramento napsal 13.12.16 v 20:43 10b.

Krásný stoj. Pěkně napsáno a hezké fotky. 10b jistých.

Quasar
Quasar napsal 02.10.16 v 19:12

super

2knedle
2knedle napsal 26.09.16 v 06:54 10b.

Maartecz
Maartecz napsal 04.04.16 v 23:32 10b.

super!

Psycho_vlk_Wolf
Psycho_vlk_Wolf napsal 04.04.16 v 16:59

Díky všem určitě nějaké cestopisy a fotky přidám

Více komentářů



TOPlist