renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NT 700V Deauville (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tonda0
Vloženo 3.9.2019
Aktualizováno 21.10.2020
Zobrazeno 2 872x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po začátcích se skůtrem a maxiskůtrem jsem chtěl něco, co si zachová pohodlí skůtra a přidá možnost trochu víc vyblbnutí a řazení. Měla by to být první motorka na velkých papírech.

Více fotografii

Motorka koupena od soukromá osoba

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6 Diversion: Málo kusů na výběr s ABS, to byla podmínka. Honda mi přišla praktičtější.
Honda NTV 650 Deauville: Novější generace ji v hodně věcech překonává. Tohle už je fakt děda.
Suzuki DL 650 V-Strom: Stejné ročníky a stav jsou dražší než Honda, má to řetěz, nemá integrované kufry.

První dojmy - Sedl jsem si a hned jsem cítil, že motorka něco váží. A to maxík SilverWing nebyl žádné tintítko. Nevím zda je to jen můj kus, ale při brždění se předek hodně potápí. Přístrojovka a přední kapota dávají pocit velké motorky, která vás obklopuje.

Motorku bych doporučil pro - Pro starší cestovatele, co chtějí jezdit poklidnější jízdu po okrskách či do 130 na dálnici, chtějí toho sebou hodně vozit bez hliníkových skříní po stranách jako stěhováci. Pouze na silnici. Šotolinu projedete, ale je to utrpení jak pro moto tak pro vás. Prostě celkově je to klidný cestovatel, který se nepředvádí výkřiky moderního designu, ale vše je na motorce uzpůsobeno praktičnosti a použitelnosti a myslí se na posádku. Spolehlivý parťák. Není na závody, není na maxi rychlosti. Je na pohodlné poznávání světa,

Doplňky na motorce - Vlastně kromě počítadla zařazené rychlosti není ani nic dalšího potřeba.
Od předchozího majitele větší přední plexi. Navíc jsem dodělal větrný štítek, abych nemusel mít velké plexi tak vysoko a přezto šel vítr nad hlavu a ne do helmy. Přešité hezké sedlo DDT.

Recenze

Na motorkách jsem začal jezdit před dvěma lety. Momentálně obmněňuji jeden stroj za sezónu. Manželka zatím s přimhouřením oka toleruje
Začal jsem na malém Honda S-Wing 125 skútru. Chytlo mne to, tak jsem po roce udělal papíry na velkou a koupil maxiskůtr Honda SilverWing 600. Ještě dnes vzpomínám, jaká to byla střela. Na něm mne respektovali už i motorkáři, protože ten skůtr fakt LEŤEL! No vývoj nezastavíš, tak jsem na další sezónu koupil Honda NT700V Deauville.

Proč tento model?
* je to Honda s prověřeným a prý nesmrtelným motorem
* má kardan
* má integrované padáky
* má integrované kufry - super pro aerodynamiku i design, nemusíte vozit po stranách dvě hliníkové skříně.
* má mohuntou přední masku s výbornou ochranou proti nepřízni počasí
* ABS
* centrální stojan
* odkládací schránky kolem přístrojovky
* v inzerátech se dají najít udržované kousky za rozumné peníze
Nákup
Protože si tuto motorku kupují většinou již vybláznění strejdové co už nějakou motorku zkusili, dá se najít na inzerát hezká neolítaná motorka. Moc jich na druhou stranu na inzerátech nebývá.
Když jsem si sepsal co vše od motorky chci zjistil jsem, že tahle má vše vlastně už v sérii. Takže žádné dodatečné náklady na dovybavení. To je pozitivní. Koupíte a hned máte vše co potřebujete.
Tento kousek měl široká i úzká víka kufrů, nasadíte podle toho kolik bagáže vezete. Vnitřní origo tašky, které se dají rozšířit, pokud dáte širší víka kufrů.Horní Topbox originál Honda v barvě. Moc hezká vínová barva. Vše na motorce vypadalo OK, tak jsem ji vzal.

Výbava
Po necelé jedné sezóně a zhruba 4 tisících kilometrech.
Váha - je to fakt těžká mrcha a to jsem už to samé říkal o SilverWingovi maxíkovi, tak tady je to ještě víc znát, člověk s tím hlavně při manipulaci na místě musí počítat. I za jízdy je hmotnost znát, ale řídí se dobře, jen necítíte tu lehkost jako u lehké motorky.
Topbox - originál má prázdný 5kg! Musel jsem ho normálně zvážit, je to neuvěřitelné. A když ho dáte na motorku, je to hned hodně znát a motorka se chová úplně jinak a hůř. Když to jde, jezdím bez něj a radši i dám širší kufry.
Integrované padáky jsou super.
Integrované kufry jsou super - sice je motorka zezadu fakt hnusná, ale kufry jsou krásně aerodynamické, dáte úzké nebo široké podle toho co se zrovna hodí. Jsou v barvě motorky.
Odkládací schránky v přístrojovce z toho jedna s 12V. To je hodně funy věc, hlavně když někde z jedné schránky vyndám sprej a hadřík na plexi a umeju plexi na motorce a helmě, to na mne ostatní dobře vejraj. Zvlášť najitelé naháčů předstírají znechucení, ale spíš je to závist V nabíjecí přihrádce za jízdy nabijete powerbanku, což se kór při kempování s kamerou,interkomem,mobilem hodí.
Pod sedlem je fakt hodně místa - vozím tam lékárničku, nářadí, sadu na opravu pneu, reflexní vestu, stahovací pásky - ANO všechno se tam v pohodě vejde
Kardan - prostě kadran, za jízdy je slyšet, jinak kromě oleje bezúdržbová věc
Přední kapota - jste za ní celí schovaní, fouká pouze trochu na nohy od kolen dolů. Má větší plexi tak nevím jak je to u originálu. Plexi je u tohoto ročníku ručně posunovatelné v několika polohách a při troše zručnosti a síly i za jízdy. Nemá žádně zajišťování šroubem či tak. Jen se posouvá.

Plusy:
Praktická. V základu vybavená tím, co jinde draze dokupujete. Asi spolehlivá. Pocit jistoty za řidítky na dobrých gumách (Pirelli Angel GT). Servisní interval 12 tisíc. Vynikající ochrana před počasím - dvojsečná zbraň viz mínusy. Určená na cestování tak do 130km/h. Nejlíp je jí na okreskách. Pro spolujezdce opravdu pohodlná. Sedadlo je skoro křeslo. Na padácích si za jízdy můžete protáhnout nohy. Ochrana před vodou od kol. Zde vítězí praktičnost nad designem. Žádné pidi blatníčky jen na efekt.
Mínusy:
Těžká. Chybí šestka a jak někdo píše že ne, tak mne jo. Nad 120-130km/h již 5ku točíte a na delší přesuny to není příjemné. Porovnávám se SilverWingem s kterým jsem cestoval 160kou po Německých dálnicích v poho. Kapotáž je super, když je zima nebo prší. Když je vedro, tak se za kapotou opravdu peču. Proto je kapota dvojsečná. Origo TopBox děsně mění jízdní vlastnosti a jezdím většinou bez něj.
Výkon ve dvou a naložení už není žádná sláva. Posez je lehce předkloněný, ne úplně vzpřímený a to mám zvýšená řidítka. Dobré pro sportovnější pasáže, ale po třech dnech mě na moto bolí záda. Pod zhruba 2,5tis otáček kardan kope a nelíbí se mu to.

Co dál? Nějaké plusy i mínusy to má. Do terénu s tím fakt nemůžu. Vibrací by to mohlo mít míň. Hlodá ve mne Yamaha FJR1300 jako pokračovatel. Jenže s tou do terénu taky nemůžu. V-Strom se mi nějak nelíbí, je to moc masovka. A pak Tracer 700? Zatím nad mé finanční představy. Versys 650? Je tak ošklivý, že se dá sehnat za slušné peníze, malinko na šotoliny může, ale ...
No asi zůstanu zatím u Hondy Deauville i přez některé mínusy a budu hledět na plusy

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Miroň2
Miroň2 napsal 02.02.20 v 19:44 10b.

Skvělá motorka, a pěkná recenze.. Také jsem na ní přešel ze Silverwinga 600..
Zatím si na sebe zvykáme..

Tak ať to šlape..

BaboonCZ
BaboonCZ napsal 05.09.19 v 20:58 10b.

Dobrá volba, já sedlám 650 je to v podstatě to samé :) v létě je na ní prostě horko, ale jinak nesmrtelný a bezúdržbový stroj :) koukám, že jsi trefil opravdu krásný kousek. Jinak já přešel z PCX 125 :) no a teď koukám po Pan European 1300 protože ve dvou je to fakt líné, ale sám to je solidně živé :)

ivano
ivano napsal 05.09.19 v 15:17 10b.

Přesně jak píšeš...má plusy i mínusy, ale plusy převažují i u mě. Proti ponoření předku při razantnějším brždění - brzdit dříve a méně nebo nožní brzdou, kdy brzdí zadní kotouč a jeden přední. Nebo jiné pružiny do vidlíííí. Ve dva i 190km/h dle tacho,ale jen na chvíli, nedělá mi to dobře, i k vůli poslání dovilky . Mimo jiné motky mám už třetí NT 700 v pořadí právě na výlety . Měl jsem rok 06, 08 a teď 11. Užívej si ji a hlavně šťastné dolety.

TF88
TF88 napsal 03.09.19 v 20:10 10b.

Pěkná praktická motorka...

Více komentářů



TOPlist