renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 EVO (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mito7
Vloženo 23.3.2016
Aktualizováno 30.9.2021
Zobrazeno 6 842x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Deník motorky
Nalezeno 15 záznamů

  • ladění

    Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a po

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.09.2016
  • ladění

    Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 16.09.2016
  • ladění

    Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 12.09.2016
  • ladění

    Svíčka je dost světlá, tak při výměně volnoběžné trysky za 61, zvětším hlavní na 130. Jinak to vypadá, že už to bude definitivní doladění.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.08.2016
  • ladění

    Tak jsem přijel z projížďky po posledním ladění (dcera mi Mito půjčila-ne abys to rozbil ) a vypadá to dost slušně, nová maximálka se mnou 185km/hod. Jednou jsem to rozjel a říkám si nějak to nechce stoupat - jen 170, a

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 18.08.2016
  • ladění

    Osadil jsem trysku volnoběhu 62 a jehlu posunul o 0,5 zářezu nahoru. Já jsem s tím ještě nejel, ale dcera ujela cca 100 km a po prohlídce svíčky je dost tmavá, tak posuv nahoru snížím na 0,25 zářezu a uvidím. Tarok se té

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 15.08.2016
  • ladění

    Další vývoj ladění. Pro poměrně tmavou svíčku, příliš bohatý sytič a "tarokování" těsně před zavřeným šoupátkem, jsem pokračoval v ladění. Protože největší podíl jízd probíhá v rozsahu plynu 1/4 - 1/2, tak jsem posunul j

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 04.08.2016
  • ladění

    Ladění pokračuje, zvýšení hladiny, volnoběžná tryska 63, hlavní tryska 126, další vybroušení membránového ventilu a přechodu od karburátoru. Chování velice dobré, maximálka se mnou (90kg) v plápolavé bundě - tachometrový

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 06.06.2016
  • ladění

    Znovu přetryskováno. Volnoběžná zpátky 65 (v přechodu to trochu vázlo, teď to zase trochu zatarokuje, ale to tolik nevadí-Možná 64 ale nemám ji), hlavní 128. Jízda super, krásně táhne i na 6 od 4000 ot. což je 60 km/h a

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 06.05.2016
  • ladění

    Poslední změny: Koncový tlumič osazen karbon Gainnelli, volnoběžná tryska zpět 65 - seřízení volnoběhu šroubkem - povolením se obohacuje, hlavní tryska po 135 dána 132 a o zářez spuštěna jehla. Chování je teď kultivované

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 16.03.2016
  • ladění

    Ještě doplním: motor se chová "rozumně" tak do 6000 ot. , potom je hluché pásmo asi do 9000 a poté velký zátah končící až za 13 000 ot. Vzhledem k tomu, že přívěra se otevírá při 7250 ot. tak si to vysvětluji tak, že nad

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 28.12.2015
  • ladění

    Motor takhle táhne až do 13 000 ot. a až poté tah poleví, když všude popisujou max. výkon při 10 - 11 000 ot. Pravda je, že jsem vše slícoval, vyhladil a namontoval odškrcený giannelli svod, ale koncovku jsem použil orig

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 28.12.2015
  • ladění

    Tak už jsem to mohl projet pořádně. Vadnout to začíná až po překročení 13 000 ot. A i po montáži 13 zubového kolečka to jede na 3. - 120km/h a na 4. 140km/h. Na 5. to zrychlí ve dvou(150kg) s batohem na zádech spolujezdc

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 28.12.2015
  • Ladění

    Tak další zjištění, svíčka je do hněda, tak hlavní tryska bude asi OK. Problém je, že volnoběžná tryska 65 má za v cestě za sebou emulzní trubici, která má na vstupu též průměr 0,65 a tím zvětšení volnoběžné trysky nemá

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 20.11.2015
  • Otevření

    Zdravím, dnes jsem byl projet mito po otevření. Ve výfuku ač laděném Gianelli byl škrtící trychtýřek o průměru 19 mm, ten jsem odbrousil a celý výfukový kanálek slícoval na průměr 35 mm. Sání jsem též slícoval, osadil Ai

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 17.11.2015
    Tachometr: 16000km


TOPlist