renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 EVO (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mito7
Vloženo 23.3.2016
Aktualizováno 30.9.2021
Zobrazeno 6 842x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 23.09.2016, Uskutečněno: 12.09.2016, Zhlédnuto: 32x


Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfukový kanál s výfukem, vyhodil těsnění (dělalo to tam spáru-nenavazovalo to plynule) mezi válcem a přírubou výfuku a dal na vysokoteplotní silikon. Přičemž mi dcera potvrdila, že dosáhla 190 tachometrových. Motor točil 12500 ot. S ní by šlo tam dát i těžší převod, ale nemá to smysl, lepší je mít vyšší tah, než dosáhnout 200.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • ladění

    Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a po

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.09.2016
  • ladění

    Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 16.09.2016
  • ladění

    Svíčka je dost světlá, tak při výměně volnoběžné trysky za 61, zvětším hlavní na 130. Jinak to vypadá, že už to bude definitivní doladění.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.08.2016


TOPlist