renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník danicz
Vloženo 10.3.2016
Aktualizováno 4.4.2016
Zobrazeno 3 509x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zelená verzatilka - motorka pro vysoký kluky

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Václav Martikán (Mělník)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750X: Nová Honda by byla fajn, ale zas tak starej fotr nejsem :) Ten motor mi prostě na motorku nesedí.
Honda CBF 600N: Ty v inzerátech mě neoslovily a nakonec rozhodla téměř náhoda.

První dojmy - Po skútru první velká motorka, takže respekt. Sedlo vysoko tak akorát, široká řidítka, vše tam jak má být a pod tím vším trochu neučesaný řadový dvouválec. A navíc Kawasaki zelená - paráda :)

Motorku bych doporučil pro - Pro mě a pro všechny, kdo chtějí hravou motorku, která se bude neúspěšně maskovat jako cesťák.

Doplňky na motorce - originál kufry GIVI V35
plexi MRA Vario
zadní blatníček GIVI
držák navigace RAM-Mount

Recenze

Po krátké sezóně s PCX bylo jasné, že bude třeba přesedlat. A týden před závěrečnou zkouškou na velké "A" na mě vykoukl z inzerátu zelený Versys GT. Po pár minutách a telefonátech bylo téměř jasné, že pro něj jedeme. Na místě vyzkoušeno, naloženo a pak už jen zdánlivě nekonečné čekání na nový řidičák a papíry z Itálie.

Po prvních pár tisících kilometrů můžu potvrdit, že je to skutečně univerzální motorka - na zlepšení nálady při každodenním dojíždění do práce, do zatáček za městem i pro delší výlety. Jen ty dálnice nemá ráda - při 130 km/h na šestku docela dost točí a krátký rozvor taky na stabilitě nepřidává, zvlášť ve větru.

Motorka při mé postavě (190/90) padne skvěle do ruky i pod zadek, do zatáček se rozhodně nenechá přemlouvat a zvuky a vibrace řadového dvouválce jsou slyšet a cítit. Řazení vyžaduje určitou razanci a projevuje se zejména u nižších kvaltů adekvátní "zemědělskou" odezvou. A ovladač hlasitosti na pravé ruce funguje dobře... :)

Versys je ve verzi GT/Tourer, takže má sériově pevné kufry GIVI 2x35l v barvě motorky a plexi MRA Vario. Jeho nastavení trochu pomáhá, ale při mé výšce zcela odstínit od větru nedokáže.

V půlce sezóny jsem vyměnil už značně ojeté a hranaté Metzelerky Rennsport za Pirelli Angel ST, se kterými jsem zatím maximálně spokojen. Bez zaváhání najely více než 5000 km za každého počasí včetně zimních projížděk a zatím drží dobře.

A po krátké zimní pauze (zazimování bych tomu neříkal) zase jezdíme dál...




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Herejk
Herejk napsal 18.07.17 v 09:25 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 14.07.17 v 22:24 10b.

Pedro350
Pedro350 napsal 09.04.16 v 22:36 10b.

Pěkná, dobrá volba, ať slouží

-Lapchik-
-Lapchik- napsal 15.03.16 v 07:49 10b.

Super stroj, dobrá volba

danicz
danicz napsal 13.03.16 v 22:54

Díky všem za komentáře. Jak jsem psal, zatím maximální spokojenost. Do města bych nic většího nechtěl, pokud ale čas dovolí víc cestovat, tak asi budu pokukovat po něčem větším. Uvidíme. Ten vzhled je hodně subjektivní - starej Versys je takovej svůj (na světelnej hřib mi nešahejte! ), novej model mi trochu splývá s ostatníma mašinama, i když věřím, že bude po hodně stránkách vychytanější.

Více komentářů



TOPlist