renocar_duben



PROFIL MOTORKY

AsiaWing NC 250 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Newton
Vloženo 25.2.2016
Aktualizováno 4.12.2020
Zobrazeno 4 468x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 6 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mann
Mann napsal 04.12.20 v 12:46 10b.

Podle mého je to ideální strojek na kratochvílné hopsaní za rozumný pořizovací peníz i provoz Pro začátek to platí dvojnásob

Newton
Newton napsal 04.12.20 v 11:12

Hned po zajetí jsem vyměnil přední tlumiče za tlumiče Fast ACE, ty obyčejné jsou dobré tak na motokros. Na enduro byla ta vidlice dost tvrdá i při nejměkčím nastavení. Novější modely mají ještě zase o kousek vylepšenou vidli. Motorka dostala také karburátor Keihin FCR z Hondy CRF 250 2004, s trochou síly to šlo bez úprav airboxu a příruby. Původní karbec Dellorto měl na straně k motoru menší průměr, ale guma to ještě pobrala, na straně airboxu je průměr stejný. Keihin je asi o 1,5 cm kratší, takže jsem musel gumu od airboxu trochu natáhnout směrem k motoru. Zatím mi to nechce moc chytat za studena(možná to bude trochu rukama), pak už to je v pohodě. Výkon se nepatrně zvedl, ale hlavně jeho průběh je úplně jinde. Krásně to tahá. Už jsem se i vyválel a Keihin přinesl ještě jednu výhodu... je méně náchylný na uchcání. Má menší a plošší nádobku, ze které to snadno vyběhne přepadem a můžete startovat prakticky hned po zvednutí stroje. S karburátorem je potřeba vyměnit i rukojeť plynu na dvě lanka.
Nevím proč to sem píšu, když teď už jsou všechno stříkačky... A čert ví jestli se to sem ještě vozí, Vizinger má ne eshopu všechno na objednávku. Trh má asi problém s čínskou motorkou s cenou přesahující 100 tis. Tohle už je fakt dospělá motorka, která si zaslouží pozornost, mám 110 kg normálně tomu dávám kopr a i jsem ji párkrát prohnal na trati. Zajímalo by mě jestli by v ČR vůbec někdo dokázal vyrobit takový stroj. Odlitky VM motor proti tomu vypadají jako kdyby je lil někdo na dvoře do písku a o Jawě se už snad ani nemá smysl bavit. Ty jen ověsí čínskou motorku dílama co jim zůstaly ležet na skladě. Jejich největší počin je reinkarnace kulaté nádrže... více než 10 let po tom co začalo frčet retro a cena starých 250 se začala šplhat do nesmyslu...

spacy
spacy napsal 20.09.17 v 11:24 10b.

super recenze

Newton
Newton napsal 09.04.16 v 00:30

Svíčka vyměněna za NGK. Při výjezdech do kopečka motorka dala 3X pana orel ale odnesl to jen držák SPZ dva plasty naprasklé a trochu ohnuté blastry(od toho tam jsou) Asi to tedy nebude zase takové bláto.

Newton
Newton napsal 22.03.16 v 16:09

Tak už mi štvalo jak to občas chcípalo tak jsem se naštval a vyrval katalyzátor. Vata v tlumiči byla úplně rozteklá a kus katalyzátoru taky takže to řádně dusil. Na první projížďku bez vaty a katalyzátoru značné oživení, ve spodku to tolik nechcípá a do vysokých to jde daleko lépe. Akorát karburátor Dell orto na studené starty nic moc a snadno se to uchčije. O víkendu mi padla ze stojánku a chvíli ležela. Bez vyndání svíčky už to nerozdejchala.

srsen600
srsen600 napsal 29.02.16 v 08:10 10b.

supr dělo !



TOPlist