Spolehliví,nenáročný přibližovadlo.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Moje první dojmy jsou asi takoví že pionýr je největší odchovanec motorkářů v české republice. Takže se mi tato "motorka" líbí a jsem pyšný že jsem začínal jezdit a ještě na ní občas jezdím.
Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodné pro začínající motorkáře který se učí jezdit.
Doplňky na motorce - Žebradla po bocích. Jsou dost praktické. Dost se do nich vešlo co se na cestách vždy hodilo. Správnej Fichtlař musí mít i gumy cuk.
Recenze
Tento stroj jsem si vybral protože je to i přes věk 46let jedna z nejlepších a nejlevnějších padin vubec. :)
Brzdy moc nebrzdí a když chcete aby brzdili tak máte co dělat aby vám nepraskly lanka.
Spotřeba: za 100,- ujedete nespočet kilometrů.Spotřeba cca 2l/100Km.
Uložný prostor: Pod sedlem kastlík na nářadí.Vypadá dost male ale co se do něho vejde to si nikdo nedokáže představit.
Servis: V podstatě jste nezastavitelní k opravě vám stačí plochý šroubovák a desítka klíč. Není problém co by jste na cestě nevyřešili.
Poruchy: Každý pionýr to má jinak. Ale například u toho mého často bylo: S plovákem v karburaci občas se zaseknul na spodu a nechtěl vyjet.Což způsobilo že se vám pionýr rychle uchcal a nejelo to ale na opravu vždy stačil šroubovák.
Podvozek: Každej kdo měl nebo má pionýra ví že uplnou katastrofou jsou přední tlumiče.
Jawa si na nich mohla dát víc záležet přední kolo se klepe jak pul prdele. Ale i přes tento mínus je to výbornej stroj který mě vždy dovezl do cíle a zpět domu. Těch tisícu kilometru co s ním mám najezdíno jsem s pionýrem zažil spoustu zážitku které s jinou motorkou nezažiji.. :)
Mustoš byla moje první motorka s plno vzpomínek, tak ať šlape k radosti
10 bodů za to nadšení :) ...Fichtl je holt klasika, která neumrzí :) Přeji spoustu dalších kilometrů