Zachovalá motorka, s množstvim uprav. Zůstanou ale jen širší řidítka a Givi kufr a padáky Rizoma.
První dojmy - Nejdřív vypadala dost veliká, ale to dělal kufr s plotnou. Po odstrojení ,,zdrobněla", a na silnici se krásně vodí. Po zkušenosti v VFR 800vtec je to jak jezdit na horským kole.
Doplňky na motorce - Plotna Givi, padáky Rizoma, WRP řidítka, BMC vzducháč. Denso iridium svíčky.
Recenze
Teprve se seznamujem, motorka projde ozdravnou kůrou- nejen náplně a řetězovka, ale i odstranit ,,problemové" zbytečnosti-vyhřívané hefty, zásuvky, nefunkční alarm, tuningová zrcátka co v nich není nic vidět. Motorka má snižený výkon na 25 kw, to po rozjezdění půjde taky pryč.
Posledniho dubna první svezeni mimo parkoviště a hned do Českého lesa na Domažlicko.Motorka už bez kufru(maxia2 prodána) a plotny, nasazeny nove hefty Barracuda, vzduchovy filtr BMC, svíčky iridium, nove náplně i v tlumičích, omezovač 25kW sundán, nová zrcátka vicma a široká řidítka WRP pro lepší vodění. Do plné sezóny přibudou nove gumy a řetězovka. Vyjety dvě nádrže 100Vervy na vyhnání pavouků z válců a je tu super motorka.
"Hezká" ,ale určitě spolehlivá japonská motorka .Přeju radost a požitek z jízdy .
Tak opatrně ( ale rychle )
dobra volba
Pěkná mašinka. Ať ti dělá jen radost