Velice dobrá motorka na cestování po silnici mimo ní už je to horší.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6: Byl malý výběr a nakonec jsem chtěl něco cestovnějšího
Kawasaki ER 6N: Nakonec jsem se rozhodl pro cestovní verzi téhož motoru
První dojmy - Parádní posed, dobrá spotřeba, motorka mi se sedí je hravá
Motorku bych doporučil pro - Na cestování nebo delší cesty
Doplňky na motorce - Boční kufry, kryty rukou, vyšší plexi, prodloužení blatníků, tankruksak, horní kufr, padací rám
Recenze
Motorku jsem si vybral, protože jí vlastní otec už třetím rokem a nejsou s ní žádné problémy, nízká spotřeba a novější model je poměrně atraktivní.
Motorka má vzpřímenější posed, takže není problém ujet 150km za ranu bez zastávky aniž by jsem byl nějak zlámanej nebo extrémně utahaný z nepříjemného větru, motorka má teda v základu trochu nižší plexi na mých 193cm ale není to problém, který by nevyřešila firma Ermax, MRA atp.
Motor je dvouválec a za mě určitě ano nemá sice takový tah jako moje předchozí Z750 ale kroutící moment má dostatečný a na cestování nepotřebuji nějaký megavýkonný motor.
Brzdy na motorce jsem ještě neměl čest nějak pořádně vyzkoušet na první dojem brzdí dostatečně
O podvozku můžu jen říct, že jestli se někomu nelíbí jeho nastavení tak si ho změňte.
Ovladatelnou motorky luxusní dokud teda nevyjede mimo silnice, protože na pneumatikách, které jdou na motorku obut se to prostě nedá.
Na místě spolujezdce jsem seděl jen chvíli a bylo to velmi pohodlné oproti Hornetu nebo CBR 125 a nedej bože CBR 600 :D
S přítelkyní jsem jezdil na ER6F a když jsme sedli na Versyse tak říkala, že je to o mnohem pohodlnější.
Úložný prostor luxusní do motorky se vleze vše od lékárničky až po originální nářadí od Kawasaki.
Jestli chcete cestovat tak pořiďte kufry
Spotřebu motorky jsem neměřil jen vím, že na ER6F jsem tankoval poměrně často ale bylo to nejspíš tím, že nádrž byla menší jak na Versysu, odhad spotřeby je od 4,5l do 4,9l na 100km.
Versys je vymakaná motorka. To se povedlo Kawě.