renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW G 650 Xcountry (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník flipx
Vloženo 11.11.2015
Aktualizováno 19.2.2020
Zobrazeno 9 378x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 17 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BoBo1
BoBo1 napsal 21.04.23 v 16:13 10b.

Úplně zdrcující recenze. Dík za to. A motorka je nádherný country

kalac0
kalac0 napsal 18.03.19 v 08:35

Super recenze, pěkný fota!! hodně štěstí do dalších km

Jardaklidek
Jardaklidek napsal 06.10.17 v 21:58 10b.

Děkuji za pěknou a popisnou recenzi. Motorka mě zaujala a již chvilku uvažuji o koupi. Článek mě napovídá, že toto moto bude pro mě a splní to co hledám.

Jarda-Bekr
Jarda-Bekr napsal 27.03.16 v 22:07 10b.

Moc pěkně napsaná recenze je jedním dílkem do skládačky kvůli které si ho koupím

flipx
flipx napsal 25.03.16 v 10:52

Ne, 100 tisíc bylo na malým GS, tady na té jsem ujel teprve necelých 10 tis, nemám ji ještě ani půl roku.

dushanbe
dushanbe napsal 25.03.16 v 08:37 10b.

Najlepšia recenzia na motorkari.cz - úplne iná úroveň, keď máš na tej moto spravených 100tis.km

Kenedys
Kenedys napsal 21.02.16 v 18:17

Také ji mám doma, pěkně ses rozepsal a můžu to podepsat.

Kenedys
Kenedys napsal 21.02.16 v 18:12 10b.

Také ji mám doma, pěkně ses rozepsal a můžu to podepsat.

flipx
flipx napsal 22.12.15 v 11:20

Díky! Chtěl jsem trochu napsat něco pro toho, kdo hledá podobnou motorku jako já, aby bylo jasné, zda to má význam nebo ne. Co se týče té hmotnosti, tak pro mě je důležitá nízká hmotnost pro cesty mimo asfalt. Nízká hmotnost je ale dobrá i pro akceleraci, brzdění, jízdní vlastnosti (i když zrovna tady má i vysoká hmotnost někdy své místo), spotřeba, opotřebení dílů atd. Hlavně ale čím těžší motorka, tím víc síly je potřeba na ukočírování tam, kde to nepoberou pneumatiky. Mluvím o písku, hlíně, kamenech. Zvedání motorky v terénu atd.
Přesně jak říkáš, je to kompromis a proto já měl ty preference nastavené jasně: jednoduchá, lehká, funkční a živá motorka použitelná i na cestování pro dva. Nepotřeboval jsem žádné elektronické věci, i když musím říct, že jsem rád za ABS. Jo, a po garáži to smykem tahám. Hned první týden po koupi jsem ji položil třikrát. Dvakrát mi spadla v garáži z enduro stojanu, jednou do regálu (rozbil se blinkr) a podruhé ještě sejmula druhou motorku, kterou jsem ale zachytil. Potřetí jsem to položil když stála před garáží a sjela s kopce, přestože stála na policajtovi. Takže to tahám i po podlaze.

Mann
Mann napsal 22.12.15 v 09:21

Zapomněl jsem dodat - pěkné fotky

Mann
Mann napsal 22.12.15 v 09:19 10b.

To není ani tak recenze jako spíše analýza trhu zajímavé počtení Hledání ideálního biku člověka občas zavede k zcela nečekaným závěrům ale vždycky to bude kompromis mezi výkonem, jízdními vlastnostmi, komfortem a provozními náklady z čehož posléze vyplyne, že pak je to vlastně jen o prioritách Z čeho pramení tvá obava z vysoké hmotnosti? TR 650 Terra určitě nespadá do kategorie těžkých motorek. Taháš to ručně smykem po garáži nebo co?

elvis78
elvis78 napsal 14.12.15 v 10:07 10b.

a body, jo?

elvis78
elvis78 napsal 14.12.15 v 10:07

Pěkné bávíčko. A kde že to jezdíš? Máš tam pěknou krajinu.

flipx
flipx napsal 20.11.15 v 11:02

Jen mě tak napadlo, že to v padesátých letech nemohl prohlásit, neboť už nebyl. Budu to muset s mechanikem probrat.

bewec
bewec napsal 16.11.15 v 18:36 9b.

velmi šikovná motorečka

flipx
flipx napsal 11.11.15 v 14:52

Ano, znatelně - je to poznat dle stojánku (policajta). Já to s těmi svíčkami nemyslelúplně vážně, twin spark jede líp, každý má tutéž zkušenost. 3 svíčky to už je plýtvání. Můj mechanik říkal, že v padesátých letech Henry Ford prohlásil ten výrok o svíčkách, proto jsem ho citoval.

bledemon
bledemon napsal 11.11.15 v 10:52

tenhle žlutej model má kratší tlumiče než předchozí že? Jinak indický bajaj jednobuch má 3 svíčky



TOPlist