Pohodlná a snadno ovladatelná univerzální cestovní motorka
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GT: Dal jsem přednost univerzálnosti V-Stroma (vyhrál rozum, srdce by volilo BMW)
První dojmy - Voňavá funglovka. Hodně vysoká motorka, se svými 177 cm dosáhnu na zem pouze špičkama. Díky vysokému těžišti se s ní trochu peru při manipulaci na místě. Pohodlný posez bez váhy na rukách bude výborný na dlouhé cesty. Výkonu je dostatek na běžné cestování i ve dvou, na dálnici by to chtělo ještě jeden kvalt.
Motorku bych doporučil pro - Ideální motorka pro vyšší jezdce (180+) a na klidné cestování i ve dvou. Bez dodatečných úprav pouze na silnice a zpevněné cesty.
Doplňky na motorce - Od prodejce nainstalované originální padací rámy, kryt motoru, chrániče rukou a turistické plexi s deflektorem, vlastními silami doplněn centrální stojan a enduro sada bočních kufrů s odnímatelným nosičem, vše zn. Hepco Becker, horní kufr Givi Maxia a tankvak Famsa. V plánu jsou ještě přídavná LED světla na padáky, napájecí zásuvka 12V, držák autonavigace a možná kamera.
Recenze
První motorka po 25 leté pauze. Zadání při výběru bylo jednoduché. Pohodlnou a lehkou cestovní motorku s dobrou ochranou jezdce. V-Strom měl výborné reference ohledně jízdních vlastností, motoru, spotřeby paliva, ...
Vlastní zkušenosti doplním později, zatím za 1
Davám deset však si náš no ne Bmw si jen hraje na kvalitu v strom kvalita je
Myslím že dobrá volba, taky se s manipulací trochu peru ale mám litrovýho Stromka a cca 186cm
s výškou se to dá řešit taknějak podomácku, viděl jsem originál sedlo co bylo zevnitř "vybrané" a mělo snížené ty gumové nožičky, co dosedaj na kapotáž pod sedlem.. ale po odklopení to nebyl až tak hezkej pohled snížení cca o 2-3cm..
ajaj
BMW bych dal 10
Strom byl asi ale podstatně lacinější, ne?
Parádní stroj - přeju hodně spokojených kilometrů