renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pepr67
Vloženo 25.10.2015
Aktualizováno 24.7.2016
Zobrazeno 2 387x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Překvapivě pohodlná, velká motorka. Ve výběru byly i jiné motorky, ale pro začátek... a líbí se mi.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Tass Motocentrum (Chrudim I)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 R: báwo se mi líbilo.., a fakt že moc, ale jsem úplný začátečník, a tohle chce mít už najetý nějaký tisíce..

První dojmy - první dojem.., no.., těžká jako kr...!!! manipulace na místě je pro mne prozatím problém, asi to bude chtít trénink v nízkých rychlostech někde na klidnějším parkovišti. Možná až se trochu blíž poznáme, tak tenhle popis opravím.., třeba jsem jen kopyto :-)

Motorku bych doporučil pro - pro každého, kdo si troufne a urve ji.

Doplňky na motorce - nosiče kufrů SW Motech, padací rám SW Motech, vyhřívané rukojeti, "závažíčka" , hlavní stojánek SW Motech, 12V zásuvka přidělaná binderpáskou (fuj) u řídítek, další malá 12V zásuvka na levé straně kapotáže (proboha PROČ??!!) , asi domorobo plotna pod kufr Givi.

do 07/2016 něco přibylo: držák navigace "Rintech" (díky Radko - dobrá práce!!) ,














ukazatel kvaltů Gipro Atre, a hlavně X-touring plexi od MRA.
jediný co jsem zatím nepořešil jsou boční kufry :-/

Recenze

Motorka se mi líbí, líbil se mi i menší Stromek DL650, ale po přečtení několika recenzí a postřehů zkušených motorkářů, jsem usoudil, že litrovej Stromek bude lepší, zvlášť, když plánuju jezdit ve dvou. Takže mám do jara co dělat, abych se na litru naučil
Zkušenosti nemám žádné, takže to, co napíšu, berte s rezervou.
Jízda : dobrý.., pod 3000ot mi přijde že se motor trápí, takže radši přes 3000, akcelerace je taková, že se musíte dobře držet, aby vás to nesundalo z motorky (trošku přeháním, ale né zas tak moc ), předjíždění kolony co jede kolem 100km/h, je radost, co vám roztáhne pusu do úsměvu (ještě že to v helmě není vidět) Brzdy asi dobrý, ještě jsem nemusel "krizově" brzdit, ale fungujou a nějakého potápění předních vidlí jsem si nevšiml. Se spolujezdcem motorka problém nemá, vzhledem k výkonu a krouťáku, to možná ani nezjistí. Spotřebu jsem zatím pořádně neměřil, ale snad mne to nesežere. Podvozek je ještě ve stavu, v jakém jsem motorku koupil, ale asi to bude chtít jen seřídit, zdá se mi že ve vyšších rychlostech trochu neklid od zadního kola.., tedy pokud 140km/h je vyšší rychlost. Pak sólo jízda po ne úplně ideálně hladkém asfaltu (okresky a silnice III.tříd) zrovna moc nefiltruje nerovnosti. Možná je to normální a podivuju se zbytečně (nemám žádné zkušenosti ani s čím srovnávat) Ovladatelnost za normálního provozu, je dobrá, do zatáček jí nutit nemusím, poslouchá. Sedlo je pohodlné, a hned při první jízdě od prodejce domů (přes 100km) jsem si po pár metrech našel pozici a cestou záda, zadek, ramena, nohy ani ruce nijak netrpěly. Jen to plexi bude chtít vyměnit za větší nebo deflektor. Měřím 187cm a byl to docela hukot. Když jsem se jen trošku přikrčil, tak jsem v helmě měl božký klid, takže nějakých 7-8cm plexi navíc to snad spraví. Protože jsem od prodejce dojížděl skoro za tmy, tak jsem jen koukal, jak skvěle svítěj ty dvě světla.
Na proplétání se v městské zácpě Stromek pravděpodobně není ideální, ale vzhledem ke slušnému zvuku standartních výfuků, tak si asi místo udělá ..tedy doufám. Cestování po vedlejších silnicích a v zatáčkách bude jako doma. Ani dálniční přesuny mu nebudou dělat problémy. Terén nevím, nemám zkušenosti a opisovat cizí názory se mi nechce.

07/2016: drobný dodatek.. po servisu ve 45000km (ventily, olej, filtr atd) jede líp, necuká v nižších otáčkách na 1. a 2. rychlost. Taky konečně jde regulovat tuhost zadního tlumiče, ten regulační vehement, byl zatuhlej a v servisu si s tím poradili (díky AB Moto ) a tím pádem už není na nerovnostech splašená, ale jede hezky v klidu. Spotřebu už můžu trochu hodnotit, delší dobu jsem byl na rozpacích, natankoval jsem až po hrdlo a žíznivá ikonka na mne zuřivě blikala už po cca 270km, takže hrůza. dotankoval jsem vždy asi jen 16-18l (jak kdy).. netroufal jsem si nádrž vycucnout do dna, kontrolka nekontrolka.. Asi 14dní po servisu jsem si udělal výlet z Prahy do Tachova a zpátky. Jen s malou zastávkou na večeři u našich na chalupě Celkem asi 340km. Po dálnici asi 40km, zbytek po starý plzeňský a z Plzně spíš silnice 2. třídy. Tankoval jsem na začátku u OMV u Paláce kultůry a po návrtu tamtéž, spotřeba mi vyšla na 5,44l/100km. nevím jestli je to moc nebo málo, ale jsem spokojen. Nádrž má mít 22l, já dotankoval 18,5l . takže teoreticky bych ještě něco ujel, ale netuším kolik se z nádrže už vyjet nedá.
Díky domontovanému plexi od MRA, pak laborování a zkoušení správné polohy, na mne už tolik nefouká. Taky jsem natrénova pomalou jízdu (to co teď chtěj v motoškole) , takže kolony (v Praze sem tam nějakou potkám ) i manipulace na místě mi jde líp, stejně je to fakt těžká potvora, ale po rozjezdu jen radost

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sseeww
sseeww napsal 20.07.17 v 11:13 10b.

Ahoj, taky mam Stromika, litrovyho z 2004 a shanim drzak navigace co se dava hned za plexi. Par jsem jich nasel, ale vzdy meli uchop jen na 2 srouby a ja shanim na 4, ktery je na te prvni fotce. Kde jste to koupili?

464646
464646 napsal 08.04.17 v 17:36 10b.

Též ti polichotím,jelikož má kluk v práci též V-Stromíka, ale menší verzi a moc se mě líbí a neříkám že jsem neuvažoval si jí koupit jako druhou motku.Je skvělá.Tak ti přeji hodně pohodových km. .

bashira
bashira napsal 22.06.16 v 22:19 10b.

jo je to brzdic motorem usetrime za desky a kotouce

biosák
biosák napsal 15.06.16 v 19:07 10b.

-pako-
-pako- napsal 07.06.16 v 10:28 10b.

Více komentářů



TOPlist