PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Henry
Vloženo 27.9.2015
Aktualizováno 1.5.2018
Zobrazeno 2 603x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pro změnu černý krasavec s dobrýma doplňkama.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: cenově nedostupná, většinou s hektarem kilometrů a drahým servisem
Triumph Tiger 1050: zrovna nebyl pěkný kousek

První dojmy - Po starším karbcovém předchůdci, přišla řada na novější verzi se vstřikováním. S Varanem jsem stále spokojen. Doladil jsem ho ke své spokojenosti. Proti karbcové verzi se mi zdá krapet klidnější chod, ale pocitově jakoby slabší :-(. Možná zdání klame.

Motorku bych doporučil pro - Motka je vhodná spíš pro urostlého chlapa díky své váze. Vhodná je jak na cestování tak i výlet okolo komína. Originál kufry od Hondy jsou sice na pohled vyvedené, ale pro cestovatele mají malý objem :-(.

Doplňky na motorce - - 3x kufr Honda
- zahrádka na horním kufru
- opěrka zad na horním kufru
- brašničky do padáků
- xenony
- ukazatel kvaltu Gipro
- hlavní stojan Honda
- nástavce pro zvýšení řídítek Accel
- vyhřívané rukojeti Oxford
- ukazatel tlaku v pneu
- zásuvka 12V
- držák navigace Ram + navigace Garmin
- bluetooth komunikační sada do helem
- cestovní kouřové plexi MRA Variotouring
- padáky GIVI
- hrazda řídítek + chránič Monster
- přídavné světlomety Hella
- držák kamery
- gelové sedlo DD Tuning
- potah nádrže Bagster
- zadní blatníček
- progresivní pružiny přední YSS
- progresivní pružina zadní YSS
- laděné výfuky LeoVince EVO II.
- KN vzduchový filtr
- přepákování (zvýšení) zadního centrálu cca o 3 cm
- o2 Oxygen Lambda Sensor Eliminator
- šedé plasty dostříkané do laku motorky
- hnusné šedé kola nalakovány do černého matu

Recenze

Po starším karbcovém předchůdci, přišla řada na novější verzi se vstřikováním. S Varanem jsem stále spokojen. Doladil jsem ho ke své spokojenosti. Na cestování je to super stroj, po výměně progresivek se dá i svést sportovněji. Přepáčkem, progresivkama a gelovým sedlem se zvedla výška sedla z 840 mm na 882 mm. Oproti předchůdci mám menší originál kufry - vypadají sice lépe, ale místa nic moc . Ovladatelnost díky výměně progresivních pružin jako "sport bike". Zvouček díky Leošům krásný, drsný, dunivý. Pohodlí díky vyššímu plexi, vyhřívaným ručkám a gelovému sedlu perfektní. Motorka je super i v základu, ale přece jen trocha tuningu ji pomohla min. o třídu výš. Spotřeba proti karbcové verzi šla min o 2 litry dolů. Varadero jezdím od roku 2008 bez jakékoli závady na silnici. Proběhla akorát preventivní výměna napínáků a kontaktů čerpadla na minulém stroji - na nové stříkačce zatím pouze tuning bez oprav. Pan Honda vymyslel tento stroj vcelku dokonale, takže si myslím, že opět nebudu litovat. Jak už u minulého stroje, kdy se mi nelíbily plastové díly, dal jsem plasty dolakovat do barvy motky. Na sezonu 2017 šly kola opět do černého laku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
spike-cz
spike-cz napsal 01.10.17 v 08:41 10b.

krása

Raduna_50
Raduna_50 napsal 19.04.17 v 21:48 10b.

Pěkně doladěný je to inspirativní

pitrosik71
pitrosik71 napsal 24.12.15 v 09:32 10b.

Taky dobrá volba Krásnej Varan 10 b.

Petr_TA
Petr_TA napsal 18.10.15 v 21:57 10b.

Moooc pěknej kousek
Taky jsem spokojeným majitelem Varana ...

wsbk
wsbk napsal 29.09.15 v 08:18 10b.

Více komentářů



TOPlist