Můj první bublátor. Co více k tomu říct? Užívám si jej a doufám, že nám to spolu dlouho vydrží
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Vzhledem k mizivým vlastním zkušenostem nemám téměř s čím srovnávat. Jede krásně, ideální rychlost mi přijde kolem 80 km, z mírného kopečka, to je pak ten správný zvuk a ještě to moc nefouká.
Recenze
Navazuju na "První dojmy". Podle mě je to stroj na pohodové jízdy kolem komína, žádné spěchání. Tomu odpovídá i poměr nádrže a spotřeby, vydrží tak cca 200 km.
Zadní brzda v porovnání s kotoučovkama opravdu moc nebrzdí, ale zase při výše uvedeném stylu jízdy skoro není zapotřebí, i prudší kopeček v pohodě ubrzdí motor a ještě k tomu krásně zabrouká.
Po cca hodině jízdy je třeba nechat odpočinout zadní část těla
Doplnění 08/2017
Máme s bublou za sebou necelé 2 roky a necelých 10 tis. km, vesměs kolem komína a pár výletů v rámci ČR a SR. Pořád mě baví, zatím nemám tendenci pošilhávat po něčem větším, jak mi někteří kamarádi prorokovali.
Je na něho spoleh, zvlášť po tom, co jsem letos udělal pár menších servisů :
- Po zimě nová baterka, ta stará byla už i podle vzhledu dost stará a jarní starty byly tristní (byť na zimu byla doma v teple a v řádné péči a samozřejmě dobitá)
- Na jaře 2017 jsem bublu svěřil panu Srokovi www.jsmotoservis.cz , který vyčistil a seřídil karburaci, a dal nové vzduchové filtry. Motor šlape jak hodinky
- V létě jsem diagnostikoval vytahaný řetěz, byť rozeta vypadala slušně. Vše hovořilo pro výměnu - věčné napínání a to i po pár stech km, vůle na zubech, divné zvuky... Po sběru informací jsem se rozhodl i pro větší pastorek, 17 zubů místo origo 15. A dobře jsem udělal. Výměna samotná je sice pěkná dupačka, ale výsledek fakt stojí za to: 80% mechanických pazvuků zmizelo, převodovka cvaká jak nová a hlavně díky těžšímu převodu bubla mnohem méně vibruje, hlavně nad 100 km/h. Zátah odspodu se nepatrně snížil, ale stačí dát o fous více plynu a je to OK. Spotřeba o půl litru dolů...
Nekrolog 05/2018
Nepozorná řidička fabie, která mi vjela před kola z vedlejší ukončila naše společné jízdy s Bublou. Přes veškerou snahu o vyhnutí se to byl čelňák, let přes kapotu i s batůžkem, sanitkou do nemocnice, sakum prdum všechna vyšetření, naštěstí "jen" odřeniny a zhmožděniny (které teda ale i tak kurevsky bolí).
Bubla dopadl hůř - ohnutá vidle, rupnutý rám v několika místech, poškozený chladič a nádrž a další poškození znamenají totálku...
Zatím si lížu rány a čekám, co na to pojišťovna. Motky je mi neskutečně líto, byla prostě moje první, druhá už nikdy taková nebude...
Takže pomalu uvažuju o následníkovi. Láká mě nějaká klasika, tak uvidíme.
pěkná,s tou zadní částí těla máš pravdu
Hezká holka. Ať se daří na cestách.
Pěkné to máš. Takové černéé a blískavéé, tak jak se mi to líbí.
Tak ať se jezdí bez starostí a když se potkáme na Ostravsku - "Ahoj"
krásný stroj,přeji mnoho km
Bezva Maroš užívej si ho dávám 10 bodů