renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki VZ 800 Marauder (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kaspaji
Vloženo 24.9.2015
Aktualizováno 28.6.2018
Zobrazeno 2 010x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Můj první bublátor. Co více k tomu říct? Užívám si jej a doufám, že nám to spolu dlouho vydrží

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - Vzhledem k mizivým vlastním zkušenostem nemám téměř s čím srovnávat. Jede krásně, ideální rychlost mi přijde kolem 80 km, z mírného kopečka, to je pak ten správný zvuk a ještě to moc nefouká.

Recenze

Navazuju na "První dojmy". Podle mě je to stroj na pohodové jízdy kolem komína, žádné spěchání. Tomu odpovídá i poměr nádrže a spotřeby, vydrží tak cca 200 km.
Zadní brzda v porovnání s kotoučovkama opravdu moc nebrzdí, ale zase při výše uvedeném stylu jízdy skoro není zapotřebí, i prudší kopeček v pohodě ubrzdí motor a ještě k tomu krásně zabrouká.
Po cca hodině jízdy je třeba nechat odpočinout zadní část těla

Doplnění 08/2017
Máme s bublou za sebou necelé 2 roky a necelých 10 tis. km, vesměs kolem komína a pár výletů v rámci ČR a SR. Pořád mě baví, zatím nemám tendenci pošilhávat po něčem větším, jak mi někteří kamarádi prorokovali.

Je na něho spoleh, zvlášť po tom, co jsem letos udělal pár menších servisů :

- Po zimě nová baterka, ta stará byla už i podle vzhledu dost stará a jarní starty byly tristní (byť na zimu byla doma v teple a v řádné péči a samozřejmě dobitá)

- Na jaře 2017 jsem bublu svěřil panu Srokovi www.jsmotoservis.cz , který vyčistil a seřídil karburaci, a dal nové vzduchové filtry. Motor šlape jak hodinky

- V létě jsem diagnostikoval vytahaný řetěz, byť rozeta vypadala slušně. Vše hovořilo pro výměnu - věčné napínání a to i po pár stech km, vůle na zubech, divné zvuky... Po sběru informací jsem se rozhodl i pro větší pastorek, 17 zubů místo origo 15. A dobře jsem udělal. Výměna samotná je sice pěkná dupačka, ale výsledek fakt stojí za to: 80% mechanických pazvuků zmizelo, převodovka cvaká jak nová a hlavně díky těžšímu převodu bubla mnohem méně vibruje, hlavně nad 100 km/h. Zátah odspodu se nepatrně snížil, ale stačí dát o fous více plynu a je to OK. Spotřeba o půl litru dolů...

Nekrolog 05/2018
Nepozorná řidička fabie, která mi vjela před kola z vedlejší ukončila naše společné jízdy s Bublou. Přes veškerou snahu o vyhnutí se to byl čelňák, let přes kapotu i s batůžkem, sanitkou do nemocnice, sakum prdum všechna vyšetření, naštěstí "jen" odřeniny a zhmožděniny (které teda ale i tak kurevsky bolí).






Bubla dopadl hůř - ohnutá vidle, rupnutý rám v několika místech, poškozený chladič a nádrž a další poškození znamenají totálku...






Zatím si lížu rány a čekám, co na to pojišťovna. Motky je mi neskutečně líto, byla prostě moje první, druhá už nikdy taková nebude...
Takže pomalu uvažuju o následníkovi. Láká mě nějaká klasika, tak uvidíme.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
smolicek92
smolicek92 napsal 04.09.16 v 10:21 10b.

pěkná,s tou zadní částí těla máš pravdu

SlimM
SlimM napsal 05.07.16 v 11:04 10b.

Hezká holka. Ať se daří na cestách.

Pe3k
Pe3k napsal 10.12.15 v 08:14 9b.

Pěkné to máš. Takové černéé a blískavéé, tak jak se mi to líbí.
Tak ať se jezdí bez starostí a když se potkáme na Ostravsku - "Ahoj"

jiřikgsr
jiřikgsr napsal 07.12.15 v 18:37 8b.

krásný stroj,přeji mnoho km

Boža
Boža napsal 08.10.15 v 17:20 10b.

Bezva Maroš užívej si ho dávám 10 bodů

Více komentářů



TOPlist