Motorku jsem koupil od kamaráda v roce 2010. V roce 2011 jsem se pustil do menších, spíše kosmetických úprav. Po odstranění mnoha drobných závad, vzniklých spíš předchozí neúdržbou jsem s Maraudrem spokojen.
Recenze
Motorka byla do ČR dovezena v roce 2001 z USA. Maraudra si v tomto roce koupil kamarád, takže posledních deset let znám historii tohoto stroje velmi dobře. Stroj před dovozem do ČR někdo položil a rozhodně to nebyl pád ze stojanu. Nicméně tímto pádem utrpěl pouze vzhled, sedřené výfuky, ohnutá řidítka, orvané stupačky. Dále ji někdo vybavil výfuky, které sice dodávali pěkný zvuk, ale na brzdě byl výkon 12 HP. V tomto stavu byla dovezena a zakoupena v ČR. Kamarád nechal přetryskovat karburátory k výfukům, na mašinu dal vysoká řidítka, kožené třásně, rolku a rohy z bejka. Mašina byla od té doby celkem v pohodě, ale v roce 2006 došlo k totálnímu vylágrování motoru.
V roce 2007 dostal Marauder nový motor, velmi málo jetý, dovezený z německa. Od roku 2008 byla motorka spíš v garáži a nebyla téměř ježděna. V roce 2010 jsem ji od kamaráda koupil.
Na stroji byla sice udělána zásadní údržba, nová řetězová sada, nové pakny na zadní brzdě, filtry, olej, pneu, ale drobnosti jako nefunkční zadní světlo, nefunkční spínač zadního brzdového, nefunkční dálkové, spínač stojanu a mnoho dalších věcí nikdo neřešil.
V roce 2010 jsem uvedl stroj do plně funkčního stavu a na začátku sezóny 2011 jsem zapracoval i na vzhledu. Zkusil jsem svůj stroj trochu odlišit. Skoro všechny Maraudery vypadají stejně. Původní světlo bylo vyhnilé, tak jsem zkusil šílené čočkové světlo. Vypadá na první pohled minimálně divně, ale já jsem si zvyknul a mimochodem...dobře svítí. Motorka dostala nový lak, černou metalízu se zlatým kompozitem, nízká a dost široká řidítka, nové hefty, nové výfuky, provedl jsem kompletní údržbu elektroinstalace, vyměnil veškeré provozní kapaliny a vyrazil jsem na první zkušební jízdy. Po najetí prvních, zkušebních 200 mil je vše v pohodě a vypadá to, že by Marauder mohl najezdit ještě mnoho dalších kilometrů, resp. mil.
Další úpravy budou už jen minimální, spíš nutné.
V průběhu sezóny 2011 jsem na Maraudera připevnil boční držáky brašen a pro napájení navigace jsem stroj dovybavil zásuvkou 12V.
Sezónu 2012 jsem zahájil opravou bowdenu zadní brzdy, která byla z důvodu zatuhnutí lanek zcela nefunkční, dále jsem vyměnil provozní kapaliny a provedl základní pozimní údržbu. Po této, spíš povinné údržbě je Marauder plně funkční.
Marauder je pro mně vlastně první dospělá motorka, myslím, že pro začátek stačí, je dobře ovladatelná a kupodivu i docela živá.
Super kus,řidítka bomba
Hezkej Marauder ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10
hodně pohodových kilometrů