Yuki TR 125 je motorka pro nenáročné, klidné řidiče, kteří mají motorku na pohodové ježdění cestou necestou.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Když jsem se byl podívat na předváděcí model, zalekl jsem se výšky a váhy moto, to víte, člověk zvyklý ze Simsona... Ale po usednutí za řídítka a ujetí pár km jsem zjistil, že strach z ovladatelnosti byl zbytečný.
Motorku bych doporučil pro - Začínající motorkář Nenáročný řidič Klidný řidič
Doplňky na motorce - Nosič
Kufr
Recenze
K motorce jsem přišel jako slepý k houslím. Původně jsem chtěl čtyřkolku, ale po zvážení provozních nákladů a ceny servisu jsem se rozhodl pro motorku.
Jednoho večera jsem koukal na pár videí s moto a na jednom z nich byla i Yukina. Nevěřil jsem, že je to 125 a tak jsem začal o modelu a značce hledat stále více informací. Motorka se mě líbila od prvního pohledu, ale víte jak to je- motorka z Číny, tak má člověk přeci jenom trochu nedůvěry, ale po přečtení několika recenzí majitelů nebylo co řešit a bylo rozhodnuto o koupi nového stroje.
Po dlouhém čekání jsem se dočkal a jel si moto převzít na prodejnu.
Předání proběhlo hladce, pak už jen usednout za řídítka a začít polykat první kilometry s novým strojem.
První jízda s moto byla plná příjemných překvapení. Příjemně odladěný motor, krásný zvuk, snadné ovládání, komfortní pohlcování nerovností, zkrátka radost z jízdy, kterou trochu kazil zajížděcí režim, takže abych mohl moto využít na plno, musel jsem si ještě cca 1200 km počkat. Ale i tak mě to nedalo a občas jsem za ní zatáhl a o to víc ve mě zajíždění vyvolávalo pocit nedočkavosti, až ji budu moci konečně protáhnout na plno. Na konec se čas sešel s časem a já mohl moto využívat v plném rozsahu otáček.
Motocykl se sice tváří, že se těžkého terénu nezalekne, ale opak je pravdou. Nevadí mu nezpevněné cesty, lesy, kopce, bláto, ale na nějaké velké závody, skoky a podobné blbnutí to není. Je to spíš na plynulou vyjížďku mimo silnice, kde překvapí, co vše projede. Motor je stavěný do síly a tady se jeho potenciál využije. Zatím jsem nezažil situaci, kde by výkon mimo cestu nestačil.
Na silnici se motorka chová dobře. Motorka má nejraději cestovní rychlost okolo 80- 90 km/h, pak už je znát, že se motor trápí, ale dává to. Pohodlí na silnici je závislé od vzdálenosti, kterou chcete na moto zdolat. Dobrý dojem z jízdy kazí tvrdší sedlo, takže cca po 120 kilometrech jízdy je potřeba si udělat pauzu a protáhnout se.
Spotřeba paliva je od 2,5 l- 3 l/ 100 km podle toho, kde se s moto jezdí. Při jízdě po silnici se řidič vejde do 2,7 l/ 100 km. Moto je určena spíše pro jednoho cestujícího, dva by už moc komfortu neměli.
Motocykl vlastním 2 roky a jediná závada která na něm byla, tak byla vadná ložiska v zadnim kole po ujetí 8500 km. Jinak na moto už mám najeto 10000 km a krom ložisek jen liju benzin, měnim olej a napínám řetěz. Jinak přeci jenom je to stroj z Číny, tak jednou po cca 800 km to chce zkontrolovat utažení šroubových spojů, ale to není ani tak nevýhoda, na druhou stranu to nutí řidiče- majitele se moto věnovat.
Větší výtku ale mám k úložným prostorám. Těch na moto moc není. Jediný úložný prostor je na nářadí, jinak nic. Takže jízda s batohem a nebo dokoupit nosič a kufr, což je komfortnější.
hale chci se zeptat kde koupim loziska na prepakovani