Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 59000 |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Vyhřívaný hefty Saito, průchozí vejfuky-hodně úspory na váze a nádhernej, až trošku brutální zvuk. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | cca 0,2l |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový z trubek. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | až 320km turisticky+rezerva |
Obecné
Moje závady | Vypadlá trubička rezervy z kohoutu v nádrži-vylovení trubičky z nádrže a pomocný přilepení trubičky ke kohoutu pro jistotu. Sem tam nějaká ta žárovka..už dvakrát přední parkovačka a dvakrát zadní brzdový. Jednou samovolný rozštelování synchronizace karbců-doteď nechápu-v nižších otáčkách jela na tři válce, ve vyšších normálně-opraveno doladěním synchronizačního šroubu podle citu. Sem tam je potřeba dotáhnout krk řízení, jinak se dostavuje rozklepání řízení na horším povrchu, zvlášť v táhlých rychlých zatáčkách. |
---|